ennenkuin korona vie haaveilijan teholle. Siinäpä omaiset miettii miten saavat velat maksettua. Joka jannulla pitää olla kylän suurin katumaasturi..
Ei mahdu parkkiruutuun, mut ei sen väliä.
Pitäähän ihmisen saada olla itsekäs - vielä kerran.
Syntyi maapallolle - korvasi sielun kasvun - vähän oikasemalla - osti peltikasan.
Jopa vihreä ajaa kalleimmalla mahdollisella ja maksattaa sen veronmaksajilla.
Turve kielletään, mutta virheän johdolla on kallaimmat saksalaiset autot.
Ostakaa nyt äkkiä se velkabemu niin kauan ku käsi vielä liikkuu
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ääniauto jjotta ei tarvitse käyttää vaihdekeppiä, äänellä voi karjua autolle komentoja.
- Anonyymi
saku harjoittelee komentamista jopa autossa autolle
- Anonyymi
Velehon Vihellus ja Dracula -salmiakkilakritsa karamelleja kannattaa karaElli, Karamelli Elli.
- Anonyymi
Ääniohjattava risteilyohjuskin, oikein vihaisena komentaa ammu kaikki arsenaali ja ohjukset heti välittömästi, vihaisena autolle komentaa.
- Anonyymi
Minun lähellä voi asua monia bmw-tyttöjä.
- Anonyymi
Voisin minä ostaa tuo uuden bemun käteiselläkin, ei jäisi velkaa jälkipolville. Mutta ei vain viitsi, koska en sitä juuri nyt tarvitse.
Ja jos on normaali työikäinen niin todennäköisyys kuolemiseen tai pysyvään työkyvyttömyyteen on minimaalisen pieni. On 100 kertaa todennäköisempää kuolla lähes mihin tahansa muuhun.
Ja muuten, jos on sinkku niin kukaan muu ei tule koskaan maksamaan velkoja. Nimittäin velat eivät periydy ja jos on vain työkyvytön eikä kykene maksamaan velkoja niin silloinkaan muiden ei tarvitse maksaa mitään. Myyjä menettää rahansa, mutta ei omaiset.- Anonyymi
ilmankos joka toinen vastaantuleva auto alkaa olla
liisattu saksalainen jätti auto
ja ajotyyli sen mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739