Yli 65 - vuotiaat pois linja-auton ratista ja nauttimaan eläkkeestä ja nuoremmat työttömät töihin .
Läheltäpiti
15
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ainakin yli 70 vuotiaat
- Anonyymi
Vielä pahempi on edelleen ajos!
- Anonyymi
Minä 72v. ja ajan joka päivä 420 km. Kunto on rautaa.
Illalla hoitelen vielä 50 vuotiaan vaimon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Illalla hoitelen vielä 50 vuotiaan vaimon.Kunto voi olla mutta huomiokyky ei jota liikenteessä tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Illalla hoitelen vielä 50 vuotiaan vaimon."hei mistä tuo ylikulkusilta tuohon tuli 100 km/h nopeudessa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Illalla hoitelen vielä 50 vuotiaan vaimon.Ota vain 1 viacra illalla katkee pian verisuoni päästä . Jäisit jo hoitovapaalle .
- Anonyymi
ja jatkaa varmaan vielä oitkään
- Anonyymi
Mikäs sitä rautarekkaa ajo kun meni korokkeen yli vasemmalle ojaan, nukkuko vai oliko kännis vai mikä mahto tulla?????
- Anonyymi
Nuoret töihin ja rakentamaan omaa elämää
- Anonyymi
Kunpa menisivätkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa menisivätkin
Kyllä menijöitä olis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä menijöitä olis
Kerropa yksikin työtön nuori linjurikuski!
- Anonyymi
Nuoret töihin !
- Anonyymi
Millä sais nuoret töihin kuka tietää ?
- Anonyymi
Yx täyttää varmaan pian 80 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739