Tänään hailataan ja bailataan ILMAN MASKIA, ilman pellehermanni rokotteita... Me menemme puolustamaan Suomea isämmaalliseen suurkulkueeseen ja vaikka heitämme polpot putkaan jos tulevat jotain urputtamaan maskeista! ISÄMMAALLINEN EI KÄYTÄ MASKEJA EIKÄ OTA ROKOTETTA JA TURISTIT POIS SUOMESTA!!
Hyvää maskitonta vappua! Tulkaa kaikki Helsingin miekkarikulkueeseen!!
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Antipersulla mennyt reuhoruoho aivolisäkkeeseen viiveellä.
- Anonyymi
Siellä taas uusia ihmissuhteita luodaan ja tuloksena pari eroa tai lapsille taas uutta sopeutumista. Muistelin just miten nää miekkariporukat on aina keskenään vaihdelleet kumppania ja miten paljon on syntynyt "sinivalkoisia sotureita" lasun asiakkaiksi.
- Anonyymi
Aikuiset, hakekaa pentunne pois sieltä nolaamasta itseään ja teitä!
- Anonyymi
Uskaltaakohan se näiden naisten uusi kansallissankari tulla sinne ollenkaan kun miljuuna naista on rakastunut ja innokas tarjoamaan lohtua sinkkumiehelle. Halaamaan ja bailaamaan.
Ilja on muisto vain nyt, tosin ei taitanut niin naisista välittääkään, ei huolinut tarjolle tuotua seuralaista miekkarissa. - Anonyymi
Ovatko tuollaiset terveydelliset, sosiaaliset ja poliittiset tavoitteet kirjoitettuna Perussuomalaisten puolueohjelmaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740