Jos joku, kuka hyvänsä

Anonyymi

alkaa jumaloimaan omia subjektiivisia kokemuksiaan enemmän kuin Jumalan sanaa ja pyhiä Kirjoituksia ja laittaa ne arvojärjestyksessä ylemmäs kuin Raamatun Sanan, on hän hyvin altis menemään metikköön ja näinhän on erään miespoloisen kohdalla jo käynytkin.

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.”
Matt 22:29

12

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harhaopit, kuten islamin oppi on juurikin syntynyt noinikkäästeen.

• Anonyymi

Juurikin noin.

• Anonyymi

Joo, ei mistään kokemuksesta voi tehdä elämän ohjenuoraa.

• Hyvin sinunkin uskostasi ennalta ilmoitettu:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta. '
      Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
       "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. 
       Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
       Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
      Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."

Jeesus sanoo: "Puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua."

Saatana sanoo, puhu siitä, mitä minä olen tuhansia vuosia sitten käskenyt ihmisten puhua.

• Anonyymi

Kalikka kalahti.

• Anonyymi

Sinä eksyt, koska halveksit Kirjoituksia.

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.”

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä eksyt, koska halveksit Kirjoituksia.

Tämänkin kirjoituksen tunteminen riittää:

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

Te olette lähtöisin Saatanasta. 
        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. 
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. 
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.  Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
        Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
        Miten te voisitte välttää kadotustuomion? 
        Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

• "Juurikin noin", on Paakkosen pojan vakio tekstejä omien kirjoitustensa nostattamiseen.

Koska Saatana ei sano: "Mene, ja kerro, mitä Saatana on sinulle tehnyt."

• Miksi Paakkosen poika ei kerro, mitä hänelle tapahtui, kun Pyhä Henki vuonna 1984 antoi hänelle subjektiivisen kokemuksen?

• Anonyymi

Kuulepa Teuvo-setä. Menehän sinne Jarin luo esittämään kaikki mieltäsi askarruttavat kysymykset. Täällä tahtoo käydä niin, että kysyt niitä vallan väärältä henkilöltä tykkänään! Jookosta?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulepa Teuvo-setä. Menehän sinne Jarin luo esittämään kaikki mieltäsi askarruttavat kysymykset. Täällä tahtoo käydä niin, että kysyt niitä vallan väärältä henkilöltä tykkänään! Jookosta?

Saatanan suurta toivetta sinun on turha minulta odottaa.

• Anonyymi

Jep jep

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe