Vasemmiston vappuvihapuheet pidetty

Anonyymi

Mikä oli puheiden keskeinen vihasanoma tänä vuonna.

39

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      -Porvari nukkuu huonosti ja vallankunous etenee.

      • Anonyymi

        Onpa hölmö aloitus ,taitaa olla persujen nykyisen johtajan käsialaa, on sen verran sekava ukko.


    • Anonyymi

      -Pyhä vihamme on, se on yhteinen
      -Me revimme vanhan ja turmeltuneen
      -Me rakennamme maailman uudelleen

      Näitä vassarien vihalauluja on Tuubi väärällään. Viha kuuluu vasemmistolaisuuteen kuin raidat seepraan.

    • Anonyymi

      Vieläkö aseellinen kumous kuuluu demarien arsenaaliin vallan anastamiseksi.

      • Anonyymi

        Varmasti kuuluu. Ja toisten rahojen ryöstäminen.


      • Anonyymi

        Nykyään vallan pystyy anastamaan vappusatasia huiskuttamalla.


      • Anonyymi

        Sosialisoinnin peitetermit ovat nykyään yhteiksunnallistaminen ja vihreä siirtymä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialisoinnin peitetermit ovat nykyään yhteiksunnallistaminen ja vihreä siirtymä.

        Moni turveyrittäjä on kokenut tuon karvaasti. Yhtäkkiä yli puoli vuosisataa vanha kunniallinen ammatti onkin rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni turveyrittäjä on kokenut tuon karvaasti. Yhtäkkiä yli puoli vuosisataa vanha kunniallinen ammatti onkin rikos.

        Se on yksilötasolla erittäin kova uhraus maailman pelastamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksilötasolla erittäin kova uhraus maailman pelastamiseksi.

        Suomen tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitattavissa olevaa vaikutusta lämpenemiseen. Sen takia Suomen taloutta ja hyvinvointiyhteiskuntaa ei kannata tuhota yltiöpäisillä "ilmastoteoilla", kun emme lopputulokseen kykene vaikuttamaan.

        Ollaan mukana ja tehdään osamme, mutta ei toisten osuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitattavissa olevaa vaikutusta lämpenemiseen. Sen takia Suomen taloutta ja hyvinvointiyhteiskuntaa ei kannata tuhota yltiöpäisillä "ilmastoteoilla", kun emme lopputulokseen kykene vaikuttamaan.

        Ollaan mukana ja tehdään osamme, mutta ei toisten osuutta.

        Väestönsiirtojen rajoittaminen tänne kylmään ja pimeään suuren hiilijalanjäljen kuluttajiksi on vastuullinen ilmastoteko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni turveyrittäjä on kokenut tuon karvaasti. Yhtäkkiä yli puoli vuosisataa vanha kunniallinen ammatti onkin rikos.

        Yhtäkkiä Raamatun siteeraaminen on rikos. Tähän on tultu. Mitä seuraavaksi? Sen Jumala yksin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkkiä Raamatun siteeraaminen on rikos. Tähän on tultu. Mitä seuraavaksi? Sen Jumala yksin tietää.

        Hitto, ennen vannottiin käsi Raamatulla oikeussaleissa, mutta nyt sen saman kirjan sanoma on rikos. Tämä on lopunaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kuuluu. Ja toisten rahojen ryöstäminen.

        Ilman muuta kuuluu. Eihän hallitus muuten antaisi lupaa hankkia kymmenittäin uusia hävittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto, ennen vannottiin käsi Raamatulla oikeussaleissa, mutta nyt sen saman kirjan sanoma on rikos. Tämä on lopunaikaa.

        Raamatun sanoma ei rikos, vaikka sen sanomalla voidaan perustella rikosten tekemistä. Tosin nuo perustelut eivät päde oikeudessa.


      • Anonyymi

        Kokoomuksen paskamahat revitään sängyistään ja sidotaan. Viedään hiekkakuoppien reunoille teloitettaviksi.


    • Anonyymi

      Oikeistolla näyttäisi taas tämänkin keskustelun perusteella kuuluvan voimakas vainoharhaisuus ja siihen liittyvä pakonomainen tarve valehdella edelleen aatteensa ytimeen.

      • Anonyymi

        Kirjoitat täyttä asiaa 🖒


      • Anonyymi

        Ei persuilla ole mitään erityistä aatetta kuten punaisilla on. On vain huoli olemassaolostamme. Se vaatii kurssin muutoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persuilla ole mitään erityistä aatetta kuten punaisilla on. On vain huoli olemassaolostamme. Se vaatii kurssin muutoksen.

        Heitetään ne aatteet hevonen v...uun, ja puolustetaan maatamme erään uskonnon uhalta ja liittovaltion uhalta. Se on siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään ne aatteet hevonen v...uun, ja puolustetaan maatamme erään uskonnon uhalta ja liittovaltion uhalta. Se on siinä.

        Korjaan, hevon v...uun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään ne aatteet hevonen v...uun, ja puolustetaan maatamme erään uskonnon uhalta ja liittovaltion uhalta. Se on siinä.

        Ruotsille on käynyt kalpaten. Se maa menettää länsimaisen kulttuurin statuksensa parin kolmenkymmenen vuoden aikana. Tämä on vihervassujen syytä. Sitä maata johtaa silloin eräs uskonto rautaisella otteella.


      • Anonyymi

        Ruotsalaiset olivat lojaaleja natseille. Siksi maata ei edes miehitetty. Kiirunan rauta ja nikkeli maksettiin juutlaisten hampaista saadulla kullalla. Kaikki tiesivät pelin hengen, mutta se ei haitannut.

        Huono omatunto on nyt johtanut siihen, että ruotsi islamisoituu vauhdilla. Peli on menetetty. Näin isien pahat teot kostautuvat lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, kuten raamatussa sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persuilla ole mitään erityistä aatetta kuten punaisilla on. On vain huoli olemassaolostamme. Se vaatii kurssin muutoksen.

        Eivätkö perussuomalaisten kristillissosiaalisuus ja isänmaallisuus ole aatteita.


    • Anonyymi

      No pajatusta ja itsekehuja uutisten yhteydessä Li Andersson. Räyhäsi, haukkunista ja vihapuhetta oikeistosta, muka paska puheita kuullut.
      Mahtaa ollakin sormet paskassa ja kakka haisee hautomokennostossaan.

      • Anonyymi

        Onko äärioikeisto taas pahoinpidellyt ja puukotellut kaduilla tavallisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko äärioikeisto taas pahoinpidellyt ja puukotellut kaduilla tavallisia ihmisiä.

        Demarit valetyöpaikkoineen valehtelijoiden klubin johtava puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko äärioikeisto taas pahoinpidellyt ja puukotellut kaduilla tavallisia ihmisiä.

        Mutta Vasemmiston Paavo Arhinmäki on käynyt viettomien nuorten päälle potkimalla heitä,siksi poliisi tutkii pahoinpitelyä .


    • Anonyymi

      Edistyksellinen työväenluokka taistelee tänäkin vappuna viinan voimalla kaikkia porvarillisia voimia vastaan.

      Kaikkein edistyksellisimmät jatkavat vapun viettoa ainakin toistaiseksi vaikka rauhanjuna ei kuljekkaan.

      Kaikkien maiden työläiset, yhtykää suomalaisiin tovereihin.

    • Anonyymi

      Sitä samaa satua toistetaan

    • Anonyymi

      velkaa otetaan suruttomasti kaikkeen kivaan

      • Anonyymi

        -velka on huomisen vero, Sauli Niinistö


    • Anonyymi

      En viitsinyt pilata vappua kuuntelemalla yhtään mitään puhe.

    • Anonyymi

      Porvarisopiskelijat pilaavat lintujen juomaveden uimalla hikisinä siinä.

      • Anonyymi

        Hassista ja hanhenpaskaa. Siinä vihersuvakismin syvin olemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassista ja hanhenpaskaa. Siinä vihersuvakismin syvin olemus.

        Ei se hanhenpaska hukkaan mene, jos porvarisopiskelijat humaltuneina pyöriskelevät siinä.


    • Anonyymi

      Olivat valmiita ottamaan velkaa lisää

    • Anonyymi

      NATSIT VITTUUN SUOMESTA
      TÄNÄÄN EIKÄ HUOMENNA !!

      • Anonyymi

        Demarit valetyöpaikkoineen on Suomen surkein puolue. Pääministeri joka ei ota vastuuta mistään laskettaa lellikillään Kiurulla työpaikkalukuja jotka koskaan eivät tule totetumaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe