Vasemmiston vappuvihapuheet pidetty

Anonyymi

Mikä oli puheiden keskeinen vihasanoma tänä vuonna.

39

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      -Porvari nukkuu huonosti ja vallankunous etenee.

      • Anonyymi

        Onpa hölmö aloitus ,taitaa olla persujen nykyisen johtajan käsialaa, on sen verran sekava ukko.


    • Anonyymi

      -Pyhä vihamme on, se on yhteinen
      -Me revimme vanhan ja turmeltuneen
      -Me rakennamme maailman uudelleen

      Näitä vassarien vihalauluja on Tuubi väärällään. Viha kuuluu vasemmistolaisuuteen kuin raidat seepraan.

    • Anonyymi

      Vieläkö aseellinen kumous kuuluu demarien arsenaaliin vallan anastamiseksi.

      • Anonyymi

        Varmasti kuuluu. Ja toisten rahojen ryöstäminen.


      • Anonyymi

        Nykyään vallan pystyy anastamaan vappusatasia huiskuttamalla.


      • Anonyymi

        Sosialisoinnin peitetermit ovat nykyään yhteiksunnallistaminen ja vihreä siirtymä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialisoinnin peitetermit ovat nykyään yhteiksunnallistaminen ja vihreä siirtymä.

        Moni turveyrittäjä on kokenut tuon karvaasti. Yhtäkkiä yli puoli vuosisataa vanha kunniallinen ammatti onkin rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni turveyrittäjä on kokenut tuon karvaasti. Yhtäkkiä yli puoli vuosisataa vanha kunniallinen ammatti onkin rikos.

        Se on yksilötasolla erittäin kova uhraus maailman pelastamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksilötasolla erittäin kova uhraus maailman pelastamiseksi.

        Suomen tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitattavissa olevaa vaikutusta lämpenemiseen. Sen takia Suomen taloutta ja hyvinvointiyhteiskuntaa ei kannata tuhota yltiöpäisillä "ilmastoteoilla", kun emme lopputulokseen kykene vaikuttamaan.

        Ollaan mukana ja tehdään osamme, mutta ei toisten osuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen tekemisillä tai tekemättä jättämisillä ei ole mitattavissa olevaa vaikutusta lämpenemiseen. Sen takia Suomen taloutta ja hyvinvointiyhteiskuntaa ei kannata tuhota yltiöpäisillä "ilmastoteoilla", kun emme lopputulokseen kykene vaikuttamaan.

        Ollaan mukana ja tehdään osamme, mutta ei toisten osuutta.

        Väestönsiirtojen rajoittaminen tänne kylmään ja pimeään suuren hiilijalanjäljen kuluttajiksi on vastuullinen ilmastoteko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni turveyrittäjä on kokenut tuon karvaasti. Yhtäkkiä yli puoli vuosisataa vanha kunniallinen ammatti onkin rikos.

        Yhtäkkiä Raamatun siteeraaminen on rikos. Tähän on tultu. Mitä seuraavaksi? Sen Jumala yksin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkkiä Raamatun siteeraaminen on rikos. Tähän on tultu. Mitä seuraavaksi? Sen Jumala yksin tietää.

        Hitto, ennen vannottiin käsi Raamatulla oikeussaleissa, mutta nyt sen saman kirjan sanoma on rikos. Tämä on lopunaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kuuluu. Ja toisten rahojen ryöstäminen.

        Ilman muuta kuuluu. Eihän hallitus muuten antaisi lupaa hankkia kymmenittäin uusia hävittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto, ennen vannottiin käsi Raamatulla oikeussaleissa, mutta nyt sen saman kirjan sanoma on rikos. Tämä on lopunaikaa.

        Raamatun sanoma ei rikos, vaikka sen sanomalla voidaan perustella rikosten tekemistä. Tosin nuo perustelut eivät päde oikeudessa.


      • Anonyymi

        Kokoomuksen paskamahat revitään sängyistään ja sidotaan. Viedään hiekkakuoppien reunoille teloitettaviksi.


    • Anonyymi

      Oikeistolla näyttäisi taas tämänkin keskustelun perusteella kuuluvan voimakas vainoharhaisuus ja siihen liittyvä pakonomainen tarve valehdella edelleen aatteensa ytimeen.

      • Anonyymi

        Kirjoitat täyttä asiaa 🖒


      • Anonyymi

        Ei persuilla ole mitään erityistä aatetta kuten punaisilla on. On vain huoli olemassaolostamme. Se vaatii kurssin muutoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persuilla ole mitään erityistä aatetta kuten punaisilla on. On vain huoli olemassaolostamme. Se vaatii kurssin muutoksen.

        Heitetään ne aatteet hevonen v...uun, ja puolustetaan maatamme erään uskonnon uhalta ja liittovaltion uhalta. Se on siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään ne aatteet hevonen v...uun, ja puolustetaan maatamme erään uskonnon uhalta ja liittovaltion uhalta. Se on siinä.

        Korjaan, hevon v...uun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään ne aatteet hevonen v...uun, ja puolustetaan maatamme erään uskonnon uhalta ja liittovaltion uhalta. Se on siinä.

        Ruotsille on käynyt kalpaten. Se maa menettää länsimaisen kulttuurin statuksensa parin kolmenkymmenen vuoden aikana. Tämä on vihervassujen syytä. Sitä maata johtaa silloin eräs uskonto rautaisella otteella.


      • Anonyymi

        Ruotsalaiset olivat lojaaleja natseille. Siksi maata ei edes miehitetty. Kiirunan rauta ja nikkeli maksettiin juutlaisten hampaista saadulla kullalla. Kaikki tiesivät pelin hengen, mutta se ei haitannut.

        Huono omatunto on nyt johtanut siihen, että ruotsi islamisoituu vauhdilla. Peli on menetetty. Näin isien pahat teot kostautuvat lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, kuten raamatussa sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei persuilla ole mitään erityistä aatetta kuten punaisilla on. On vain huoli olemassaolostamme. Se vaatii kurssin muutoksen.

        Eivätkö perussuomalaisten kristillissosiaalisuus ja isänmaallisuus ole aatteita.


    • Anonyymi

      No pajatusta ja itsekehuja uutisten yhteydessä Li Andersson. Räyhäsi, haukkunista ja vihapuhetta oikeistosta, muka paska puheita kuullut.
      Mahtaa ollakin sormet paskassa ja kakka haisee hautomokennostossaan.

      • Anonyymi

        Onko äärioikeisto taas pahoinpidellyt ja puukotellut kaduilla tavallisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko äärioikeisto taas pahoinpidellyt ja puukotellut kaduilla tavallisia ihmisiä.

        Demarit valetyöpaikkoineen valehtelijoiden klubin johtava puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko äärioikeisto taas pahoinpidellyt ja puukotellut kaduilla tavallisia ihmisiä.

        Mutta Vasemmiston Paavo Arhinmäki on käynyt viettomien nuorten päälle potkimalla heitä,siksi poliisi tutkii pahoinpitelyä .


    • Anonyymi

      Edistyksellinen työväenluokka taistelee tänäkin vappuna viinan voimalla kaikkia porvarillisia voimia vastaan.

      Kaikkein edistyksellisimmät jatkavat vapun viettoa ainakin toistaiseksi vaikka rauhanjuna ei kuljekkaan.

      Kaikkien maiden työläiset, yhtykää suomalaisiin tovereihin.

    • Anonyymi

      Sitä samaa satua toistetaan

    • Anonyymi

      velkaa otetaan suruttomasti kaikkeen kivaan

      • Anonyymi

        -velka on huomisen vero, Sauli Niinistö


    • Anonyymi

      En viitsinyt pilata vappua kuuntelemalla yhtään mitään puhe.

    • Anonyymi

      Porvarisopiskelijat pilaavat lintujen juomaveden uimalla hikisinä siinä.

      • Anonyymi

        Hassista ja hanhenpaskaa. Siinä vihersuvakismin syvin olemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassista ja hanhenpaskaa. Siinä vihersuvakismin syvin olemus.

        Ei se hanhenpaska hukkaan mene, jos porvarisopiskelijat humaltuneina pyöriskelevät siinä.


    • Anonyymi

      Olivat valmiita ottamaan velkaa lisää

    • Anonyymi

      NATSIT VITTUUN SUOMESTA
      TÄNÄÄN EIKÄ HUOMENNA !!

      • Anonyymi

        Demarit valetyöpaikkoineen on Suomen surkein puolue. Pääministeri joka ei ota vastuuta mistään laskettaa lellikillään Kiurulla työpaikkalukuja jotka koskaan eivät tule totetumaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe