LEVEL dokumenti litteästä maasta

Anonyymi

Eric kavereineen teki dokumentin..

https://vimeo.com/493230373 traileri

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa..

Nyt jään odotamaan Deplhin ja Nasumartan dokumenttia pyramideista.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No katsoimpa tuon sitten.. eipä siinä mitään uutta ollut vanhoja valheita.

    • Anonyymi

      Näin videon missä joku pelle sekoitti grogin ja höpisi epämääräisesti sen historiasta. Siinä oli enemmän tietoa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mukavasti se vesi kaareutuu.


    • Anonyymi

      Hemmetin hyfä dokkari. Huomasitteko, että se pallokamera (360) väänsi horisonttia myös toisin päin kaarelle. Eikä kukaan silti väitä, että asuisimme pallon sisäpinnalla. Todellisuudessa emme asu pallossa, vaan tasaisen maan päällä.

      • Niin.

        On fysiikan lakien vastaista väittää että vesi kaareutuisi ikinä koskaan milloinkaan missään olosuhteissa. Kuitenkin näin meille väitetään mikä on todella hauskaa.
        Uskoako fysiikan selvää lakia vaiko väittää sitä valheeksi?
        Valinta on teidän.

        Taannoin yhtenä päivänä silloiset pienet tyttäreni tulivat syyttämään minua valehtelusta. Olivat selvittäneet ettei Joulupukkia ollut olemassa ja tivasivat miksi olin heille sellaista väittänyt?
        Toki hieman tuosta hämmennyin ja yritin selittää että kun teistä tulee äitejä niin kerrotte omille lapsillenne saman tarinan. Tuskin tuo silloin upposi.
        Nyt toki nauravat tuolle koska niin on todellakin tapahtunut.

        Näin vastaava satutarina toteutuu kaikkialla myös pallomaan kohdalla.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Niin.

        On fysiikan lakien vastaista väittää että vesi kaareutuisi ikinä koskaan milloinkaan missään olosuhteissa. Kuitenkin näin meille väitetään mikä on todella hauskaa.
        Uskoako fysiikan selvää lakia vaiko väittää sitä valheeksi?
        Valinta on teidän.

        Taannoin yhtenä päivänä silloiset pienet tyttäreni tulivat syyttämään minua valehtelusta. Olivat selvittäneet ettei Joulupukkia ollut olemassa ja tivasivat miksi olin heille sellaista väittänyt?
        Toki hieman tuosta hämmennyin ja yritin selittää että kun teistä tulee äitejä niin kerrotte omille lapsillenne saman tarinan. Tuskin tuo silloin upposi.
        Nyt toki nauravat tuolle koska niin on todellakin tapahtunut.

        Näin vastaava satutarina toteutuu kaikkialla myös pallomaan kohdalla.

        Ja edelleen kertoo että et ymmärrä tieteistä mitään 🤦‍♂️


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Niin.

        On fysiikan lakien vastaista väittää että vesi kaareutuisi ikinä koskaan milloinkaan missään olosuhteissa. Kuitenkin näin meille väitetään mikä on todella hauskaa.
        Uskoako fysiikan selvää lakia vaiko väittää sitä valheeksi?
        Valinta on teidän.

        Taannoin yhtenä päivänä silloiset pienet tyttäreni tulivat syyttämään minua valehtelusta. Olivat selvittäneet ettei Joulupukkia ollut olemassa ja tivasivat miksi olin heille sellaista väittänyt?
        Toki hieman tuosta hämmennyin ja yritin selittää että kun teistä tulee äitejä niin kerrotte omille lapsillenne saman tarinan. Tuskin tuo silloin upposi.
        Nyt toki nauravat tuolle koska niin on todellakin tapahtunut.

        Näin vastaava satutarina toteutuu kaikkialla myös pallomaan kohdalla.

        Sanot että "kaareutuva vesi" on fusiikan lakien vastaista, kuitenkin on olemassa esimerkiksi vesipisara.

        Osoitatko sen fysikaalisen reaktion kaavan jota vesi kaareutuessaan rikkoo?


      • Anonyymi

        Huomasitko, että myös se "ei kalansilmäkamera" väänsi kuvaa myös toisinpäin kaarelle?
        https://i.imgur.com/ymMq9bv.png

        "Results are always the same? (lopputulokset ovat aina samat) -sanoo Eric Dubayn ääni taustalla. Onko lopputulos siis aina se, että maan pinta on ylöspäin kaarella, vaikka kuinka korkealle mentäisiin, vai miksi ne kehumiset on kohdissa missä horisontti on U:n muotoinen?

        Itseasiassa tämä tekijä tuntuu yleensäkin tykkäävän videoista missä maan pinta on vähän U:n muotoinen, kun tässä laivakohtauksessakin horisontti on ylöspäin kaarella. https://i.imgur.com/AFsYUc1.png

        Videokuvaahan pystyy myös korjaamaan. Kalansilmälinssillä kuvattu videokuva on silloin korjattu, kun se ei enää vääntyile, vaikka kameraa käännetään. Ensimmäisessä laittamassani kuvassa se on helppo korjata, sillä me tiedetään, että tuon kireäksi vedetyn keltaisen narun ja alhaalla olevan mustan tangon tms pitäisi varmastikin olla suoria. https://i.imgur.com/EdPexjP.png

        Vaikka minulla ei ole alkuperäistä klippiä ja videolla olevalle klipille on saatettu kaikenlaista, joka vaikeuttaa korjaamista (esim rajata) niin siltikin, kun väänsin köydet vähän paremmin suoriksi, eli todellisuutta vastaavaksi, yllättäen maisema onkin kaareva. Onko siis köydet kaarevia ja maisema suora, vai köydet suoria ja maisema kaareva?

        Teitä miehet kyllä petetään pahasti näillä litteä maa jutuilla. Ei voi kun vaan päätä pudistella.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Niin.

        On fysiikan lakien vastaista väittää että vesi kaareutuisi ikinä koskaan milloinkaan missään olosuhteissa. Kuitenkin näin meille väitetään mikä on todella hauskaa.
        Uskoako fysiikan selvää lakia vaiko väittää sitä valheeksi?
        Valinta on teidän.

        Taannoin yhtenä päivänä silloiset pienet tyttäreni tulivat syyttämään minua valehtelusta. Olivat selvittäneet ettei Joulupukkia ollut olemassa ja tivasivat miksi olin heille sellaista väittänyt?
        Toki hieman tuosta hämmennyin ja yritin selittää että kun teistä tulee äitejä niin kerrotte omille lapsillenne saman tarinan. Tuskin tuo silloin upposi.
        Nyt toki nauravat tuolle koska niin on todellakin tapahtunut.

        Näin vastaava satutarina toteutuu kaikkialla myös pallomaan kohdalla.

        Huoh, oletko koskaan tutkinut tuota "water finds it's level" väitettä tarkemmin ?

        Vai uskotko kaiken mitä eric ja kaverit kultteineen väittää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe