Kuka on oikeasti tehtävänsä tasolla?
Sanokaa yksikin ministeri
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna Marin.
- Anonyymi
Kaikki hallituksen demariministerit.
- Anonyymi
Ihan hyvää vappuhuumoria!
- Anonyymi
Pekka haavisto?
- Anonyymi
Pekka Haavisto, Matti Vanhanen, Sanna Marin (rimaa hipoen), Ehkä myös tuo vasemmistoliiton ukko, jonka nimeä en muista. Ohisalokin on ajoittain aika sisäministerimäinen.
- Anonyymi
Tämän Antti Rinteen hallituksen ministereistä ei ykskään.
Lähihoitaja Pekostakaan ei ole näkynyt, eikä laukuntekijä Paateroakaan. - Anonyymi
Väyrynen oli.
- Anonyymi
Ministerit ovat aniharvoin tehtäviensä tasalla.
Äkkiseltään ei tule mieleeni kuin Jussi Niinistö, joka oli tilanteen tasalla, jopa tilanteen herra aina siihen saakka, kunne Persut lähti hallituksesta eikä Niinistö seurannut perässä vaan jatkoi ministrinä. - Anonyymi
Ovat kaikki täysin epäisänmaallisia ja täysin epäpäteviä. Vievät Suomen täystuhoon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749