”Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,”
Ap t 20:29
SUSIHAVAINTOJA?
9
286
Vastaukset
- Anonyymi
Sushia saa nykyisin jo marketeistakin.
Laumasieluisuudessa eli uskonnoissa ei ole nähtävissä mitään hyvää. Raamattu höpsöttelee susista ja paimenista. Miksei kaikkitietävä Jeesus käyttänyt yhtälailla myös nykyiseen talous- ja työelämään liittyviää terminologiaa? Harva meistä kun on nähnyt sutta tai edes sähköpaimenta.- Anonyymi
Mitä höpiset?
- Anonyymi
oletko vihreä susien suojelija ? minä olen se piirretty iso paha susi 🤣
- Anonyymi
Et kyllä sudelta ulkonaisesti näytä. Tavallisen kaljupäisen tallliaiselta näytät. Sisältä voit toki olla susi.
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä sudelta ulkonaisesti näytä. Tavallisen kaljupäisen tallliaiselta näytät. Sisältä voit toki olla susi.
😂😂😂
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
kyllä minulla tukka on päässä mutta lyhyt ettei niin rasvoitu aina 🤔
- Anonyymi
Toivotaan että lauma sai kuitenkin Jehovalta ohjeet edeltäkäsin kuinka olla ja käyttäytyä kun sudet tulevat.
Nyt neuvojen antaminen olisi jo vaikeaa.
Kun on hyökkäys tapahtunut.
Jo kauan ovat monet äksyilleet suurilapsisille perheille ja kuvien raastajia on vietelty koviin synteihin. Itse olen kuvien raastaja myös ollut ja viettelykset sen johdosta suuret opin myöhemmin. Kun luin englannin kielistä Kolossalaiskirjettä siinä oli käsitys mielestäni että historia pitää kuvittaa juuri tuon seurakunnan.
Kuvien raastaminen on konsiilin myös tuomitsema asia. Mutta Jehova-Nissi kerubi sitä raastoa aikanaan vaati.
Se on kuitenkin ristin tie.
Mutta mikä neuvo teillä on alusta asti ollut sitä en tiedä. Itse pyrin käyttämään Judoa eli olemaan pitkämielinen ja ohjaamaan iskun voiman toisaalle. Ja hyvin siinä on onnistunut joku muukin kun on nyt 200 lahkoa hampaissa eikä vain yksi. Ovi työhön on kapea eli 40 vuoden aikana 4 vuotta on herätykselle otollista. Joskus tuntuu että aika on jo mennyt ohi kaikelta muulta paitsi IMAAMI MAHDILTA. Hän kenties on seuraavaksi ja ainoaksi tarkoitettu tie kaikkialla maapallolla. - Anonyymi00007
Jeesus pelastaa!
- Anonyymi00010
puhumattakaan aku ankasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain21811505Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13610908Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2346242Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2015085Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1403536- 1733499
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402363Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3101902Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101748Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161644