”Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,”
Ap t 20:29
SUSIHAVAINTOJA?
9
240
Vastaukset
- Anonyymi
Sushia saa nykyisin jo marketeistakin.
Laumasieluisuudessa eli uskonnoissa ei ole nähtävissä mitään hyvää. Raamattu höpsöttelee susista ja paimenista. Miksei kaikkitietävä Jeesus käyttänyt yhtälailla myös nykyiseen talous- ja työelämään liittyviää terminologiaa? Harva meistä kun on nähnyt sutta tai edes sähköpaimenta.- Anonyymi
Mitä höpiset?
- Anonyymi
oletko vihreä susien suojelija ? minä olen se piirretty iso paha susi 🤣
- Anonyymi
Et kyllä sudelta ulkonaisesti näytä. Tavallisen kaljupäisen tallliaiselta näytät. Sisältä voit toki olla susi.
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä sudelta ulkonaisesti näytä. Tavallisen kaljupäisen tallliaiselta näytät. Sisältä voit toki olla susi.
😂😂😂
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
kyllä minulla tukka on päässä mutta lyhyt ettei niin rasvoitu aina 🤔
- Anonyymi
Toivotaan että lauma sai kuitenkin Jehovalta ohjeet edeltäkäsin kuinka olla ja käyttäytyä kun sudet tulevat.
Nyt neuvojen antaminen olisi jo vaikeaa.
Kun on hyökkäys tapahtunut.
Jo kauan ovat monet äksyilleet suurilapsisille perheille ja kuvien raastajia on vietelty koviin synteihin. Itse olen kuvien raastaja myös ollut ja viettelykset sen johdosta suuret opin myöhemmin. Kun luin englannin kielistä Kolossalaiskirjettä siinä oli käsitys mielestäni että historia pitää kuvittaa juuri tuon seurakunnan.
Kuvien raastaminen on konsiilin myös tuomitsema asia. Mutta Jehova-Nissi kerubi sitä raastoa aikanaan vaati.
Se on kuitenkin ristin tie.
Mutta mikä neuvo teillä on alusta asti ollut sitä en tiedä. Itse pyrin käyttämään Judoa eli olemaan pitkämielinen ja ohjaamaan iskun voiman toisaalle. Ja hyvin siinä on onnistunut joku muukin kun on nyt 200 lahkoa hampaissa eikä vain yksi. Ovi työhön on kapea eli 40 vuoden aikana 4 vuotta on herätykselle otollista. Joskus tuntuu että aika on jo mennyt ohi kaikelta muulta paitsi IMAAMI MAHDILTA. Hän kenties on seuraavaksi ja ainoaksi tarkoitettu tie kaikkialla maapallolla. - Anonyymi00007
Jeesus pelastaa!
- Anonyymi00010
puhumattakaan aku ankasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505549Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444342Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1443736Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913620Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052497Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561816Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2251638Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut351413Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä311408