Äänestämme TYHJÄ
Tyhjät tekee välikysymyksen TYHJÄ
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hakkasen työryhmä suositteli
- Anonyymi
Tästähän on kysymys
- Anonyymi
Hmmm ...Erikoista .Tuomitaan Suomen elvyttävä talouslinja ,mutta ei Eu: elvytyspakettia,niinkö?
- Anonyymi
Äänestääkö kokoomus tyhjää kunnallis vaaleissäkin ja kaikissa tulevissa vaaleissa?.
- Anonyymi
Toivottavasti.
- Anonyymi
Jos puolue äänestää tyhjää, niin miksei muutkin kokkareet.
- Anonyymi
Minulla on sellainen tunne, että hallitus kaatuu.
Toivottavasti liike nyt on mukana, sillä ratkaisuun tarvitaan kaikki äänet, Anonkin.- Anonyymi
https://demokraatti.fi/ei-ole-kivaa-olla-petteri-orpo-vain-yksi-asia-suojelee-enaa-kokoomuksen-puheenjohtajaa
Petteri Orpon tie on kuljettu ja kokoomus sekoilee heikon kannatuksen alla.
Presidenttikin on sitä mieltä, että kokoomuksen käyttäytyminen EU-tukipaketin äänestyksessä vaarantaa Suomen turvallisuuden. Mutta kun perustuslakivaliokunnan päätös oli Häkkäsen agitoimana se mikä oli, niin kokoomus suhtautuu Suomen turvallisuuteen "hällä väliä" meinigillä ja Putinin tavoite toteutuu.
Kykypuolue on nyt pahasti kompastelemassa Toivopolulla. Ihan kuin kokoomus ei kuuntelisi nyt teollisuuden ja vientiyritysten huolta tukipaketin kaatumisessa ja vielä Suomen taholta. Ilman vientituloja Suomi ei tule selviämään, mutta kokoomusksessa ollaa tillintallin sekaisin!
- Anonyymi
Tyhjän äänestäjät ansaitsee tyhjää, myös vaalipäivänä tyhjän lapun leimaaminen on ääni kokoomukselle.
- Anonyymi
Tyhjän äänestäjät kolistelevat tyhjää myös kuntavaaleissa. Surku käy entistä "kykypuoletta", nykyistä populistia.
- Anonyymi
Orpo ja Mykkänen kokoomuksen hiirulaiset, kaikki ne jotka äänestävät puolueessa tyhjää, antavat hyväksynnän miljardien lappamiselle ulos suomesta, vaikka meillä pitäisi vahvistaa omaa elinkeino elämää omassa maassa, itse maksamme veronkorotuksilla tämänkin ja se on ostovoimastamme pois.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919