Selviytyjät voittaja selvillä

Anonyymi

Jo nyt on täysin selvää että vaagina voittaa kilpailun. Jos kilpailijalla on finaalissa vagina, hänet äänestetään voittoon. On kuultu jo niin paljon siitä että peenis ei saa voittaa tänä vuonna. Heimoneuvoston vaaginat Elisa äänestää vaaginan voittajaksi.

46

1595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan sama kuka voittaa, viihdeohjelma. Tykkään katsoa, olen katsonut joka jakson.

      Alkuun pidin Krisusta ja onhan hän selviytyjä, monitaitoinen, voitontahtoinen ja voimakas. Jotenkin vain meni maku, kun hän niin rumasti puhuu joistain kanssakilpailijoista seläntakana. Ja se Joalinin löytämä koskemattomuusamuletti, omiko sen?

      Arttu Kuosmanen , vähän laiskanpulskea, kiero ei suosikini.
      Marianne Kiukkonen yritää olla huomaamaton mutta aika kova taustapelaaja, ei suosikkini.
      Karoliina vahva, osaa pelin ja saattaa voittaa.
      Joalin yllättävän näppärästi suoriutunut skaboista, suosikkini.
      Niko, hauska tyyppi, viihdearvoa, en pety jos voittaa.
      Suvi, ohjelman täytettä, ei voittaja-ainesta, yllätys jos sattuu voittamaan.

      Aloittajan rumaan arvion sanon, että en näe tätä mies-nais vastakkain asetteluna, mutta onhan nuo kisat miehiä suosivia monestikin, kun jo voimaa vaativia osioita kohtuu paljon. Ja sen takia hyväksyn naisten yhteenpelaamisen. Mielenkiinnolla seuraan eikä haittaa vaikka oma suosikkini ei voita,
      Viihdettä minulle , ei muuta.

      • Anonyymi

        Jos et sinä näe, mutta minä olen sen nyt kuullut ohjelmassa jo niin monta kertaa että se on fakta.

        "Kisat miehiä suosivia" eipä tule yhtään yksilökisan koskemattomuuskisaaa mieleen jossa olisi miehiä suosittu voiman suhteen. Ja toisaalta kumpi voimakkaampi: Krisu vs Karo, tasapeli. Arttu vs Marianne, no Marianne, Niko vs Joalin, tasapeli. Joalin 2 voittoa ja Krisun viimeisin, voimalla??

        Eli myönnä vaan että ei ole väliä sinullakaan kunhan vaagina voittaa. Ja vaagina voittaa, kuten aloituksessa perustelin. Ei olisi ollut mitään väliä minulle kumpi sukupuoli voittaa, ennen kuin naiset loi tämän asetelman, silloin miehenä kannustan miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et sinä näe, mutta minä olen sen nyt kuullut ohjelmassa jo niin monta kertaa että se on fakta.

        "Kisat miehiä suosivia" eipä tule yhtään yksilökisan koskemattomuuskisaaa mieleen jossa olisi miehiä suosittu voiman suhteen. Ja toisaalta kumpi voimakkaampi: Krisu vs Karo, tasapeli. Arttu vs Marianne, no Marianne, Niko vs Joalin, tasapeli. Joalin 2 voittoa ja Krisun viimeisin, voimalla??

        Eli myönnä vaan että ei ole väliä sinullakaan kunhan vaagina voittaa. Ja vaagina voittaa, kuten aloituksessa perustelin. Ei olisi ollut mitään väliä minulle kumpi sukupuoli voittaa, ennen kuin naiset loi tämän asetelman, silloin miehenä kannustan miehiä.

        Kutsutko tyttö- tai naisystäävääsi vaaginaksi? On nainen muutakin. Ja se on sitäpaitsi vagina se sana. Eihän miehiäkään nimitellä peniksiksi vaan miehiksi, vaikka ikävä mies onkin mulkku monen ajatuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsutko tyttö- tai naisystäävääsi vaaginaksi? On nainen muutakin. Ja se on sitäpaitsi vagina se sana. Eihän miehiäkään nimitellä peniksiksi vaan miehiksi, vaikka ikävä mies onkin mulkku monen ajatuksissa.

        En tietenkään kutsu, mutta kun naiset tekivät tämän typerän sukupuoli asetelman niin provosoiduin kyseisiin sanavalintoihin. Tokihan ukotkin välillä tekee sopimuksia tyyliin "pidetään äijät yhtä" Mutta ei todellakaan niin että ihan sama kuka voittaa kunhan se on mies! Yhtä kaikki tulet näkemään että olin oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsutko tyttö- tai naisystäävääsi vaaginaksi? On nainen muutakin. Ja se on sitäpaitsi vagina se sana. Eihän miehiäkään nimitellä peniksiksi vaan miehiksi, vaikka ikävä mies onkin mulkku monen ajatuksissa.

        Ai onko Suomessa Vaagina-niminen naisen nimi? En ole kuullutkaan ennen. Aika kiva nimi tyttöystävälläsi.. Tuleekohan kuinka suosittu nimi näin jatkopeleissä?


    • Anonyymi

      Krisu tietää olevansa hyvä, kohtapa liiankin iso ego. Jännityksellä seuraan osaavatko muut pelata vahvan ulos. Arvoitus se Joalinin kanssa jaettava koskemattomuus, pelaako sen härskisti omaksi vain jonkun toisen hyväksi. Saattaa pelastaa amuletilla finaaliin itselleen sopivan vastuksen, elikkä itseään heikommaksi arvioidun.

      • Anonyymi

        Kummallista että porukka ei ole äänestänyt Krisulta amulettia pois. Päättäisivät äänestää Krisua ja kertoisivat sen hänelle. Pakko laittaa amuletti peliin ja seuraavalla kierroksella puntit olisivat tasan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että porukka ei ole äänestänyt Krisulta amulettia pois. Päättäisivät äänestää Krisua ja kertoisivat sen hänelle. Pakko laittaa amuletti peliin ja seuraavalla kierroksella puntit olisivat tasan.

        Millos se amuletti vanhenee? Kohtahan se pitää käyttää. Krisun ainoa mahdollisuus voittaa koko kisa on olla Aatsin kanssa finaalissa. Ei tule tapahtumaan, Krisu tai Aatsi putoaa seuraavaksi.


    • Anonyymi

      Ei tilanne ole mitenkään selvä. Nyt puukotettiin Karoliina, joka oli selvää voittaja ainesta. Nais - mies asettelu ei enää toimi, koska molempia on tasaluku. Amulettia heitellään , kuin keihästä, pelkästään hämäykseksi,

      Kukaan ei voi tietää, kuka tämän kilpailun voittaa. Ja lopullisen päätöksenhän tekevät pois potkitut!

      • Anonyymi

        Olen suuri Selviytyjät fani (Nähnyt melkein kaikki Jenkkien Selviytyjät mitä täällä on näkynyt). ja kattonut tätä Selviytyjät Suomeakin tietty alusta, mut tuli siinä vähän taukoa ja kahlaan nyt n. kuukauden jälkijunassa.

        Katoin vasta Ruudusta jakson 6, jossa Sabina tippui. Se oli aika ymmärrettävä ja luonnollinen tippuminen. Tuossa luonnottomassa tilanteessa. Tai no luonnossahan siinä silti oltiin, nojoo. :)

        Täytyykin lopettaa kahlaaminen ja alkaa uimaan näitä jaksoja umpeen. Olen tietysti vahingossa nähnyt jostain otsikosta lähes kaikki Sabinan jälkeen tippuneet tähän mennessä joten jotensakin kärryillä, mut ne syyt ja seuraukset näkee vain katsomalla koko jakson.

        Ottaa päähän tuo "femakko-amatsoni" Mariannen pakkomielle siihen, että kyllä sen naisen nyt vaan pitää voittaa. Ottaa myös päähän kaunottareksikin haukutun Suvin toiminta tuolla, no se koko henkilö. Ottaa päähän myös etten voi vielä kirjoittaa lisää mielipiteitäni käänteistä, kun en ole niitä vielä nähnyt. :)

        Krisun ja Eliaksen koskemattomuus-amuletin luovutus oli kyllä huikea peliliike. (Ennen kuin joku paljastaa että Elias tippui jo niin tiedän sen jo. :) No toivon, että Kristian tämän voittaa. Eikä se nyt enää ärsyttäisi, jos vaikka Nikokin.


      • Anonyymi

        Miks ei toimi? Heimoneuvosto täynnä naisia kun miehet potkittiin ulos alussa. Finaali kaksikkoon päässyt nainen voittaa naisten äänillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ei toimi? Heimoneuvosto täynnä naisia kun miehet potkittiin ulos alussa. Finaali kaksikkoon päässyt nainen voittaa naisten äänillä.

        Tuo heimoneuvosto pilaa lopullisesti koko idean selvityjistä, oikeilla selviytymistaidoilla ja kyvyillä ei ole mitään merkitystä. Ehdottomasti miehille ja naisille omat sarjat.


    • Anonyymi

      Minä toivon, että Kristian ei voita. Vahva, mutta se vahvuus muuttunut ikäväksi ylimielisyydeksi.

    • Anonyymi

      Eilisessä jaksossa se Joalin akrobatti ammattitanssija pystynyti seisomaan vaikka kuinka kauan sen yhden palikan päälläi
      .

      • Anonyymi

        Joalin olisi voittanut koskemattomuuden, mutta heittäytyi tahallaan veteen, kun Niko sanoi hänelle, ettei Karoliinan hämääminen toimi, jos Joalin voittaisi koskemattomuuden. Karoliina siis haluttiin ulos ja se myös tehtiin.


    • Anonyymi

      Mutta kuka söi sen hamppariaterian?

    • Anonyymi

      Tuotanto antoi homolle amuletin, ei silti selviytynyt. Hieman vaikuttaisi siltä, että jotkut tuotannossa haluaa tietyn ihmisen voittavan. Ei parhaan.

    • Anonyymi

      Loistavaa, Krisu voitti koskemattomuuden, meni kieroiloijoiden suunnitelmat persiilleen. Toivottavasti lopuoltakin päästään ankkahuulesta eroon.

      Mahtava kunto Krisulla, punnersi velä tolpan päällä kun muut oli ihan loppu!

      • Anonyymi

        Vidun akat, yrittävät saada Archien pois, mutta olipahan sekin valmis pudottamaan krisun. Krisun nyt pakko voittaa joka kerta koskemattomuus. Akat pitäisi poistaa aina ensin, muuten juonivat aina keskenään kun eivät muuten pärjää.


    • Anonyymi

      Juuri näin, kyykkypissalla mennään. Nauratti Krisun kuittti Nikon paskasta peliliikkeestä..😂😂 no se olikin selviytyjien historian yksi surkeimmista.

    • Anonyymi

      Ärsyttää tuo Suvin tyhmyys peliliikkeiden suhteen. Nyt olisi kannattanut kertoa Krisulle että Archie ja Jolle käänsi hänelle selän. Sen jälkeen äänestää ennakkosuosikki Jolle pihalle tänään. No nyt jos se tajuaisi ettei voita Jollea eikä Mariannea finaalissa niin se tekis kaikkensa että pääsis Krisun kanssa finaaliin ja naisheimoneuvosto niko äänestäis naisen voittoon, mut ei se ehkä tajua kun menee kokoajan sen mukaan mitä muut sanoo, niinkuin tänäänkin.

    • Anonyymi

      Jos Krisu tippuisi niin lopettaisin heti katsomisen, ei kiinnostaisi tippaakaan kuka kieroilijoista voittaisi.

      • Anonyymi

        Aivan, ne kieroilijat luulevat kaikki voittavansa tämän kisan.

        Todellisuudessa kaksi heistä heitetään pihalle, koska lopullisen voittajan valitsevat ne pihalle potkitut. Luultavasti kieroilijoita ei silloin säästellä.


      • Anonyymi

        Minä puolestani poistaisin Krisun, ylimielinen kaljaan menevä ukko. Ilkesi sanoa jo monta jaksoa takaperin, että hän on finaalissa mutta ei halua olla siellä apinoita vastaan. Itse on oikea paviaani, kun noin rumasti puhuu kanssakilpailijoista. Ilkeä vaikka hyvin pärjää kilpailuissa. Ilkeys ja ylimielisyys on niitä ominaisuuksia ihmisessä ja saa minut inhoamaan.

        Hyvä, että Kuosmas Arttu putosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, ne kieroilijat luulevat kaikki voittavansa tämän kisan.

        Todellisuudessa kaksi heistä heitetään pihalle, koska lopullisen voittajan valitsevat ne pihalle potkitut. Luultavasti kieroilijoita ei silloin säästellä.

        Kristian siellä on eniten kieroillut, joitakin tanssittanut mielensä mukaan ja liian itsevarma voitostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristian siellä on eniten kieroillut, joitakin tanssittanut mielensä mukaan ja liian itsevarma voitostaan.

        Ylivoimaisen tehtävien voittajan pitäisi voittaakin koko kisa, ankkahuulen olisi pitänyt tippua heti alussa.


    • Anonyymi

      Nyky naiset pärjää ihan missä vaan, mutta onhan näissä kilpailuissa fyysistä voimaa vaativia tehtäviä ja ne kyllä suosii miespuolisia. Eihän missään urheilukisassakaan naiset kisaa miehiä vastaan vaan molemmille omat sarjat. Siis epäreilua naisia kohtaan joten ihan hyvin sallin heille "pelin".

      Reilu juttu jos selviytyjät skabassa olisi molemmille omat sarjat. Vai mitä sanoo vaagina -mies?

      • Anonyymi

        Olen jo ylempänä vastannut tämän tyyppiseen viestiin:

        ” Jos et sinä näe, mutta minä olen sen nyt kuullut ohjelmassa jo niin monta kertaa että se on fakta.

        "Kisat miehiä suosivia" eipä tule yhtään yksilökisan koskemattomuuskisaaa mieleen jossa olisi miehiä suosittu voiman suhteen. Ja toisaalta kumpi voimakkaampi: Krisu vs Karo tai Suvi, tasapeli. Arttu vs Marianne, no Marianne, Niko vs Joalin, tasapeli. Joalin 2 voittoa ja Krisun viimeisin, voimalla??

        Eli myönnä vaan että ei ole väliä sinullakaan kunhan vaagina voittaa. Ja vaagina voittaa, kuten aloituksessa perustelin. Ei olisi ollut mitään väliä minulle kumpi sukupuoli voittaa, ennen kuin naiset loi tämän asetelman, silloin miehenä kannustan miehiä.”


        T.vaaaaaaginamies


      • Anonyymi

        Sitähän on haluttu jo monessa viestissä, että naiset saisi kieroilla toisiaan vastaan ja miehet voisi pelata reilusti keskenään.


    • Anonyymi

      Olipa palkitsevaa nähdä jollen naama pitkänä kuin pollen kun Krisu voitti palkinnon ja miten ihmeessä kuvittelee sillä olevan mitään mahdollisuuksia finaalissa, päässyt tänne astikin vain kaikki pitää sitä heikoimpana, mitä onkin.

      Toivottavasti Krisu voittaa koskemattomuuden, muuten loppuu katselu. Marianne lupasi olla äänestämättä Krisua, mutta en usko, tietää kuitenkin ettei pärjäisi Krisulle oikein missään ja naiset pitää aina toistensa. Sitäkin hauskempaa kylläkin jos äänestäisivät petturi jollen pois ja ankkahuulesta ei joka tapauksessa ole vastusta kenellekään.

    • Anonyymi

      Voihan v, olipas valittu huono tehtävä, keposalle jolelle helpoin tehtävä. Mitenkhän käy äänestyksessä jos tulisi tasapeli.

    • Anonyymi

      Lopultakin pääsi ankkahuulesta eroon. Vai muka tunteella äänesti, tiesi ettei pärjöisi yhtään missään kenelleekään.

      • Anonyymi

        Tyhmä, loppuun asti. Pakko kai arvostaa ettei edes yrittänyt missään vaiheessa yrittää ajatella järjellä, kun ei osaa.


    • Anonyymi

      Näpäytysääni Mariannelle, hintalappuna 30 000€ Yhtä typerä kuin Niko.

      • Anonyymi

        Ei maksanut sille yhtäään mitään kun ei pärjännyt ainoassakaan tehtävässä.


    • Anonyymi

      Ei voittoa Kristianille, Ällö tyyppi, itseään täynnä. Marianne tarvii rahat.

      • Anonyymi

        Ei kyttä mitään tarvitse, niillä riittää töitä ja hyvä palkka. Ei ole edes pärjännyt oikein missään.


    • Anonyymi

      Ei kai Marianne ole poliisin virassa ollut enää pitkään aikaan.

      • Anonyymi

        Valittaa ettei lihakset ole saaneet ravintoa, mutta sillähän on eniten vararavintoa. Onneksi oli reilu Krisua kohtaan. Ei noista oikeastaan harmita voittaapa kuka vaan, pääasia ettei kukaan pääse finaaliin pelkästään kieroilemalla.


    • Anonyymi

      Eikö niillä ole hammasharjokaan siellä, voi tehdä tuhoa hampaissa, tosin ei taida olla pahemmin sokeriakaan. Krisulla ilmeisesti jalkasientä varvasväleissä, tuskin ne rakoilla on. Voisi tuollaiset antaa hoitaa kun ei tuo oieaa selviytymistä ole muutenkaan.

    • Anonyymi

      Ei olisi uskonut että Marianne pääsi finaaliin, Joalinille kostautui kun ei viitsinyt tehdä tulta aikaisemmin. Joku olisi voinut valittaa ettei Marianne itse vienyt tulta ylös, mutta eipä ole tainnut. Nyt jos Kristianin ylimääräinen menisikin Mariannelle, tuskinpa Archie sellaista tekee.

    • Anonyymi

      Onnea Kristian!
      Olit todellinen monitaituri ja voitit usein kilpailuja, kalastelit, rakensit hienon laavun ja osasit kaikkia erätaitoja , ilman sinua naisilla olisi ollut aika huonot oltavat leirissä.. Tuo voittajan valinta heimoneuvostossa tuntuu todella epäoikeudenmukaiselta. Miksi äänestit minua, miksi puukotit mua selkään... tätä luokkaa kysymykset... lapsellista. Onneksi voitit äänestyksen ja sait 30 000€ . Olet todella voittosi ansainnut.

      • Anonyymi

        Huvittavinta naisten syytökset kun itsellään oli samaan aikan naisten liitto. Mikä meteli olisikaan lehdissäkin jos miehillä olisi ollut samanlainen.


    • Anonyymi

      Myönnetään että olin väärässä. Olen niin harvoin väärässä että voin myöntää tämän.😝 Jokin sai Mariannen pitämään krisua niin hyvänä tyypinä ja kilpailijana että unohti perustamansa naisrintama ry.n. Siinä murtui myös se taika että heimoneuvoston naiset olisi äänestänyt naisen voittoon.

      Aloittaja.

      • Anonyymi

        Sehän oli sitten vaaginamiehen onnen päivä, kun peeeeenis voitti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli sitten vaaginamiehen onnen päivä, kun peeeeenis voitti!

        Peenikset on kovia!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe