Selviytyjät voittaja selvillä

Anonyymi

Jo nyt on täysin selvää että vaagina voittaa kilpailun. Jos kilpailijalla on finaalissa vagina, hänet äänestetään voittoon. On kuultu jo niin paljon siitä että peenis ei saa voittaa tänä vuonna. Heimoneuvoston vaaginat+Elisa äänestää vaaginan voittajaksi.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan sama kuka voittaa, viihdeohjelma. Tykkään katsoa, olen katsonut joka jakson.

Alkuun pidin Krisusta ja onhan hän selviytyjä, monitaitoinen, voitontahtoinen ja voimakas. Jotenkin vain meni maku, kun hän niin rumasti puhuu joistain kanssakilpailijoista seläntakana. Ja se Joalinin löytämä koskemattomuusamuletti, omiko sen?

Arttu Kuosmanen , vähän laiskanpulskea, kiero ei suosikini.
      Marianne Kiukkonen yritää olla huomaamaton mutta aika kova taustapelaaja, ei suosikkini.
      Karoliina vahva, osaa pelin ja saattaa voittaa.
      Joalin yllättävän näppärästi suoriutunut skaboista, suosikkini.
      Niko, hauska tyyppi, viihdearvoa, en pety jos voittaa.
      Suvi, ohjelman täytettä, ei voittaja-ainesta, yllätys jos sattuu voittamaan.

Aloittajan rumaan arvion sanon, että en näe tätä mies-nais vastakkain asetteluna, mutta onhan nuo kisat miehiä suosivia monestikin, kun jo voimaa vaativia osioita kohtuu paljon. Ja sen takia hyväksyn naisten yhteenpelaamisen. Mielenkiinnolla seuraan eikä haittaa vaikka oma suosikkini ei voita,
      Viihdettä minulle , ei muuta.

• Anonyymi

Jos et sinä näe, mutta minä olen sen nyt kuullut ohjelmassa jo niin monta kertaa että se on fakta.

"Kisat miehiä suosivia" eipä tule yhtään yksilökisan koskemattomuuskisaaa mieleen jossa olisi miehiä suosittu voiman suhteen. Ja toisaalta kumpi voimakkaampi: Krisu vs Karo, tasapeli. Arttu vs Marianne, no Marianne, Niko vs Joalin, tasapeli. Joalin 2 voittoa ja Krisun viimeisin, voimalla??

Eli myönnä vaan että ei ole väliä sinullakaan kunhan vaagina voittaa. Ja vaagina voittaa, kuten aloituksessa perustelin. Ei olisi ollut mitään väliä minulle kumpi sukupuoli voittaa, ennen kuin naiset loi tämän asetelman, silloin miehenä kannustan miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et sinä näe, mutta minä olen sen nyt kuullut ohjelmassa jo niin monta kertaa että se on fakta.

"Kisat miehiä suosivia" eipä tule yhtään yksilökisan koskemattomuuskisaaa mieleen jossa olisi miehiä suosittu voiman suhteen. Ja toisaalta kumpi voimakkaampi: Krisu vs Karo, tasapeli. Arttu vs Marianne, no Marianne, Niko vs Joalin, tasapeli. Joalin 2 voittoa ja Krisun viimeisin, voimalla??

Eli myönnä vaan että ei ole väliä sinullakaan kunhan vaagina voittaa. Ja vaagina voittaa, kuten aloituksessa perustelin. Ei olisi ollut mitään väliä minulle kumpi sukupuoli voittaa, ennen kuin naiset loi tämän asetelman, silloin miehenä kannustan miehiä.

Kutsutko tyttö- tai naisystäävääsi vaaginaksi? On nainen muutakin. Ja se on sitäpaitsi vagina se sana. Eihän miehiäkään nimitellä peniksiksi vaan miehiksi, vaikka ikävä mies onkin mulkku monen ajatuksissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsutko tyttö- tai naisystäävääsi vaaginaksi? On nainen muutakin. Ja se on sitäpaitsi vagina se sana. Eihän miehiäkään nimitellä peniksiksi vaan miehiksi, vaikka ikävä mies onkin mulkku monen ajatuksissa.

En tietenkään kutsu, mutta kun naiset tekivät tämän typerän sukupuoli asetelman niin provosoiduin kyseisiin sanavalintoihin. Tokihan ukotkin välillä tekee sopimuksia tyyliin "pidetään äijät yhtä" Mutta ei todellakaan niin että ihan sama kuka voittaa kunhan se on mies! Yhtä kaikki tulet näkemään että olin oikeassa.

• Anonyymi

Krisu tietää olevansa hyvä, kohtapa liiankin iso ego. Jännityksellä seuraan osaavatko muut pelata vahvan ulos. Arvoitus se Joalinin kanssa jaettava koskemattomuus, pelaako sen härskisti omaksi vain jonkun toisen hyväksi. Saattaa pelastaa amuletilla finaaliin itselleen sopivan vastuksen, elikkä itseään heikommaksi arvioidun.

• Anonyymi

Kummallista että porukka ei ole äänestänyt Krisulta amulettia pois. Päättäisivät äänestää Krisua ja kertoisivat sen hänelle. Pakko laittaa amuletti peliin ja seuraavalla kierroksella puntit olisivat tasan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista että porukka ei ole äänestänyt Krisulta amulettia pois. Päättäisivät äänestää Krisua ja kertoisivat sen hänelle. Pakko laittaa amuletti peliin ja seuraavalla kierroksella puntit olisivat tasan.

Millos se amuletti vanhenee? Kohtahan se pitää käyttää. Krisun ainoa mahdollisuus voittaa koko kisa on olla Aatsin kanssa finaalissa. Ei tule tapahtumaan, Krisu tai Aatsi putoaa seuraavaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      26
      3511
    Aihe