Näyttää siltä, että Perussuomalaisilla on vaikeuksia ottaa vastaan gallupien ennakoima suuri vaalivoitto ensi kuussa pidettävissä kuntavaaleissa. Espoon perussuomalaiset ovat tukkanuottasilla, kolme johtotehtävissä ollutat on erotettu puolueesta, jonkin nakukalenterin julkaisemisen suunnittelun vuoksi.
“EROOTTINEN KALENTERI, PUHDISTUSSYYTÖKSIÄ JA KOKO PUHEENJOHTAJISTON POTKUT – ESPOON PERUSSUOMALAISISSA KUOHUU, NYT PUHUVAT EROTETUT
– Espoon perussuomalaisissa ääniä ja suosiota hamuaviksi uhiksi koetaan erityisesti nuoret naiset ja näkyvät, aktiiviset puolueen toimijat, väittävät Määttä ja Grönberg. Erotetut itse kokevat olleensa mukana aktiivisina puoluetyössä ja arvelevat, että tämä on koettu uhkana.
–Selvää on, että koko paikallisyhdistyksen puheenjohtajiston erottaminen puolueesta yhden ehdokkaan valintaan liittyvän kiistan vuoksi on puolueelta erittäin voimakas reaktio.
–Paikallisyhdistyksen ja puoluesihteerin välillä kerrotaan olleen riitaa siitä, pitäisikö perussuomalaisten vaaliohjelmaa kääntää muille kielille. Määttä halusi kääntää ohjelman englannin, viron ja venäjän kielille, mutta puoluesihteeri Simo Grönroos ei tukenut ehdotusta. Määttä piti kuitenkin päänsä. Määttä kertoo saaneensa vihat niskaansa.
–Pieni ryhmä Espoon perussuomalaisten nuorempia jäseniä alkoi suunnitella paljastavia kuvia sisältävää kalenteria tarkoituksenaan herättää huomiota ja kerätä rahaa vaalityöhön. Kalenterin malleiksi kaavailtiin vapaaehtoisia Espoon perussuomalaisia naisehdokkaita.
–Taustakeskusteluissa Espoon perussuomalaisten toimintaan on liitetty ikäviä piirteitä, kuten juoruilua, kuppikuntaisuutta ja kyräilyä. Grönroos ei suoraan kiellä tätä.”
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007951472.html
Espoolaisena äänestäjänä olisin kyllä halunnut nähdä ne persujen naiskalenterin kuvat ainakin. Miksi persujen johto riisti kansalta tämänkin huvin pois?
Persuissa täysriita päällä, jättimäistä vaalivoittoa odotellessa
Anonyymi
1
51
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa jäädä ne odotellut suurvoitot vielä tulemattakin. Jotain tulee lisää, mutta ei mitään tuplauksia tai triplauksia edustajamääriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440