Yleltä taas vääristävä juttu

Anonyymi

Maahanmuuttajilta kysytään ovatko kokeneet rasismia.
Joskus sen näkee ilmeestä kuulemma. Veikkaan että kyseessä on maahanmuuttajan oma uskomus voi olla että vastaantulija on ajatuksissaan yms. Eikä kaikki ihmiset hymyile tekohymyä se ei ole rikos se on mielestäni normaalimpaa kuin se tekohymy irvistys. Tästä syystä maahanmuuttajan kokema rasismi on huomattavasti korkeampi kuin todellinen rasismin määrä. Samaa voisi ajatella jos henkilö kävelee yöllä hän voi kokea olevansa uhattu ja kertoa että vaarallisita kulkea häntäkin seurattiin vaikka todellisuudessa ei ole millään tavalla uhattu joku käveli samaan suuntaan hetken. kannattaisi erottaa luulot todellisuudesta. George Floyd ei myöskään paljastanut mitään epäkohtaa. Poliisi joka painoi niskaa oli yksi ihminen ei kaikki poliisit ellei ne ole sitten hänen kloonejaan ne muut. Suurin osa mustista kuolee toistensa ampumana tai poliisin ampumana koska he eivät usko mitä heille sanotaan. Se on nähtävissä police activity kanavalla. Kannattaa siellä katsella todellisuutta. BLM on suomessa täysin merkityksetön koska suomen poliisissa on vielä vähemmän rasismia. Päin vastoin kantasuomalainen näyttää olevan suomessa se rasismin kohde ja jos on vielä hetero ja mies niin hänen kimpussaan on kaikki tahot transuista feministeihin vaikka valkoinen heteromies on rakentanut suomen ja tämän hyvinvoinnin jonka varjolla voi nyt kitistä. Kyseenalaistan rasistitutkimuksen hyvin voimakkaasti. Rasismia on ylipäätään todella vaikea tutkia. Suurin osa maahanmuuttajista joita olen tavannut ovat itse rasistisia ja epäluuloisia ja heidän mielestään mistä olet kysymys on äärimmäisen rasistinen se ei voi olla hyväntahoista uteliaisuutta tai keskustelun avausta ei se on rasismia jossa heistä etsitään vikoja että heitä voi sitten väheksyä. Asenne on maahanmuuttajan omassa päässä. Lisäksi kovia valehtelemaan. Valehtelevat vaikka ovat jääneet kiinni vaikka olisi mitä kamerakuvaa mitä tahansa niin silti jankuttavat vastaan luulevat että puhumalla selviää hyväuskoisille hölmöille suomalaisille niinkuin varmaan monelle selviääkin sellaisille jotka ottavat heidän juttunsa absoluuttisena totuutena.

3

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässäkin ihmisen luonne ratkaisee varmasti paljon jos on luottavainen ja hyväuskoinen huomaa vaan että on mukava tyyppi mutta jos on sellainen joka vertailee käytöstä ja tekoja keskenään huomaa että on valehtelija paskan puhuja hyväksi käyttäjä vääristelijä. Tämä koskee myös ihan suomalaista väkeä. Osa taidottomista on hyviä selittämään ja luovimaan.

      • Anonyymi

        "Suomalaiset ja askenaasijuutalaiset ovat erityisryhmiä"

        Lääketieteensäätiö

        ”Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa”, Palotie selittää.

        Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.



        Geenitieto avaa uuden ulottuvuuden – suomalaisilla on erityisasema alan tutkimuksessa

        Hesari
        16.11.2020


    • Anonyymi

      Eihän suomalaiset hymyile edes toisilleen kaduilla! Ellei ole humalassa tai hullu.

      Taas tyypillinen valhejuttu valtamedialtamme. Yllätyskö?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe