Maahanmuuttajilta kysytään ovatko kokeneet rasismia.
Joskus sen näkee ilmeestä kuulemma. Veikkaan että kyseessä on maahanmuuttajan oma uskomus voi olla että vastaantulija on ajatuksissaan yms. Eikä kaikki ihmiset hymyile tekohymyä se ei ole rikos se on mielestäni normaalimpaa kuin se tekohymy irvistys. Tästä syystä maahanmuuttajan kokema rasismi on huomattavasti korkeampi kuin todellinen rasismin määrä. Samaa voisi ajatella jos henkilö kävelee yöllä hän voi kokea olevansa uhattu ja kertoa että vaarallisita kulkea häntäkin seurattiin vaikka todellisuudessa ei ole millään tavalla uhattu joku käveli samaan suuntaan hetken. kannattaisi erottaa luulot todellisuudesta. George Floyd ei myöskään paljastanut mitään epäkohtaa. Poliisi joka painoi niskaa oli yksi ihminen ei kaikki poliisit ellei ne ole sitten hänen kloonejaan ne muut. Suurin osa mustista kuolee toistensa ampumana tai poliisin ampumana koska he eivät usko mitä heille sanotaan. Se on nähtävissä police activity kanavalla. Kannattaa siellä katsella todellisuutta. BLM on suomessa täysin merkityksetön koska suomen poliisissa on vielä vähemmän rasismia. Päin vastoin kantasuomalainen näyttää olevan suomessa se rasismin kohde ja jos on vielä hetero ja mies niin hänen kimpussaan on kaikki tahot transuista feministeihin vaikka valkoinen heteromies on rakentanut suomen ja tämän hyvinvoinnin jonka varjolla voi nyt kitistä. Kyseenalaistan rasistitutkimuksen hyvin voimakkaasti. Rasismia on ylipäätään todella vaikea tutkia. Suurin osa maahanmuuttajista joita olen tavannut ovat itse rasistisia ja epäluuloisia ja heidän mielestään mistä olet kysymys on äärimmäisen rasistinen se ei voi olla hyväntahoista uteliaisuutta tai keskustelun avausta ei se on rasismia jossa heistä etsitään vikoja että heitä voi sitten väheksyä. Asenne on maahanmuuttajan omassa päässä. Lisäksi kovia valehtelemaan. Valehtelevat vaikka ovat jääneet kiinni vaikka olisi mitä kamerakuvaa mitä tahansa niin silti jankuttavat vastaan luulevat että puhumalla selviää hyväuskoisille hölmöille suomalaisille niinkuin varmaan monelle selviääkin sellaisille jotka ottavat heidän juttunsa absoluuttisena totuutena.
Yleltä taas vääristävä juttu
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Tässäkin ihmisen luonne ratkaisee varmasti paljon jos on luottavainen ja hyväuskoinen huomaa vaan että on mukava tyyppi mutta jos on sellainen joka vertailee käytöstä ja tekoja keskenään huomaa että on valehtelija paskan puhuja hyväksi käyttäjä vääristelijä. Tämä koskee myös ihan suomalaista väkeä. Osa taidottomista on hyviä selittämään ja luovimaan.
- Anonyymi
"Suomalaiset ja askenaasijuutalaiset ovat erityisryhmiä"
Lääketieteensäätiö
”Meillä on muihin maihin verrattuna tiettyjä etuja, joita tutkijat ovat osanneet hyödyntää. Yksi asia on väestön geneettinen ainutlaatuisuus. Suomalaiset ovat askenaasijuutalaisten tavoin oma pieni väestöryhmänsä, jolla on oma luokka kansainvälisissä geneettisissä tietokannoissa”, Palotie selittää.
Geneettisissä tietokannoissa maailman väestö on jaettu kahdeksaan luokkaan: afrikkalaiset, latinot, eurooppalaiset poissulkien suomalaiset, askenaasijuutalaiset, itä-aasialaiset, suomalaiset, etelä-aasialaiset ja muut.
Geenitieto avaa uuden ulottuvuuden – suomalaisilla on erityisasema alan tutkimuksessa
Hesari
16.11.2020
- Anonyymi
Eihän suomalaiset hymyile edes toisilleen kaduilla! Ellei ole humalassa tai hullu.
Taas tyypillinen valhejuttu valtamedialtamme. Yllätyskö?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602