olen kotona , koska voin

Anonyymi

ne työvoimapulat loppu jo 2012 kun ei o kukaan tarvinnu

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan tarvi sillon jos pitää maksaa palkkaa. Jos menet ilmatteeks tai enintään 9 e päiväkorvauksella, silloin sut otetaan.

• Anonyymi

Viimeinen vakituinen työsuhteeni loppui 1996. En jäänyt kotiin vaan vaihtelin minulle sopivia eri mittaisia määräaikaisia töitä ja työttömyysjaksoja. Matkustelimme myös vaimoni kanssa. Tuohon kauteen sisältyvät ne muutamaan kertaan mainitsemani Espanjan 3kk työnhakujaksot.
      2001 jälkeen kieltäydyin kohteliaasti tarjotusta puuhastelusta ja tarjoukset loppuivatkin siihen.
      Jäimme kotiin vasta koroman määräyksestä viime vuonna ja sillä tiella olemme vieläkin. Tehostepiikin saamme 14.6. joten poistumiskielto jäänee historiaan. Toivottavasti! Toki töitä on tiedossa mutta ne ovat palkattomia omia hommia.

Yhtä asiaa olen katunut. En älynnyt aikanaan sopia Espanjassa toimivan yrityksen kanssa työhaastattelusta ja kokeillut josko työkkäri olisi maksanut matkat kuten kahteen kotimaan kohteeseen.
      Onko kenelläkään kokemusta sellaisesta?

• Anonyymi

Olen kuullut että tuollaisia matkoja juurkin Espanjaan olisi tuettu te-toimistosta.

• Anonyymi

Saakos jostain oikein palkkatöitäkin. Ei kukaan palkkaa 45 v työtöntä.

• Anonyymi

Totta puhut..ei

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      61
      4812
    2. Miesten kokema seksuaalinen ahdistelu

Mieheni on kertonut aika uskomattomia juttuja nuoremmalla iällä tapahtuneista ahdisteluista. Oli vielä kokematon ja uimarannalla häntä vanhempi nainen
      Parisuhde
      98
      4261
    3. Korona Hyrynsalmella

Se sitten koronakin saavutti Hyrynsalmen.Kaikki siis nyt maskia käyttämään ja muutenkin olemaan varotoiminen.
      Hyrynsalmi
      108
      2859
    Aihe