Edes anonyymeillä sivuilla kun pakkomielteiset kyttäävät ja yrittävät saada päivittäistä annostaan minusta. Milloinkohan joku ohjaa ne hoitoon. Rukoilen ja toivon, että joku joka tietäisi tuosta heidän toiminnastaan, ohjaisi heidät hoitoon.
En voi ilmeisesti käydä enää netissäkään
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää joulua!
- Anonyymi
😋😍😘💕💕
- Anonyymi
Ensinnäkään kukaan ei saa kenestäkään mitään jos ei sitä itse anna tehdä. Ei sillä ole merkitystä mitä kukin tekee, jokaisella on omat huvit. Ohita-->>
- Anonyymi
Tai sitte se on sun päässä, tuskin mikään maailman napa oot.
- Anonyymi
Rukoilen sun puolesta että saisit olla rauhassa.
- Anonyymi
Täällä on linkkejä keskusteluapuun. Lisäksi vielä kirkon kriisipuhelimet . Kannattaa soittaa, jos elämä ahdistaa. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15727527/auttavat-puhelimet-(masennus-ja-itsetuhoisuus)
- Anonyymi
Loppujen lopuksi kaikki ns. Normaalit ihmiset halveksii kaikkia jotka kiusaavat muita. Joku ruuvi jäänyt löysälle jos täytyy pönkittää omaa oloa toisia alentamalla. Jos sikaräkä porukka täällä kiusaa niin kyllä se kertoo heidän elämästään ja vajavaisuudesta enemmän kuin kohteesta. Toki myös mahdollista että nämä kiusaajat kärsivät mielenterveys ongelmista joka surullista sekin enemmän ehkä heidän kannalta ja läheisten. Ja kaikki laitoin toiminta kertoo myös jonkinlaisesta kehitys vajeesta. Yleensä jos haluat tietää kuka ja mitä. Niin on mahdollista selvittää. Muista ettei kenenkään tarvitse kestää kiusaamista ja varmasti löytyy tahoja jotka auttavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996994- 1592066
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551140Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949