joka oli kuin satu kortti jossa linnut lauloivat ja luonto oli kauneimmista kaunein.
Eräänä päivänä eräs pieni pitkä poika piteli lintua kädessä ja niityillä kirjoitteli runoja pieneen vihkoon.Hän nautti elämästä ja oli alle 16 vuotias.Kylä piti tätä poikaa silmällä ja monet olivat sitä mieltä että jokin oli tämän pojan päässä ja sydämessä kieroa ja väärin.Eräänä päivänä yksi isäntä näki kuinka poika antoi kukkia tytölle.Juoruämmät katsoivat verhon takaa että Jeesus siunatkoon tuota poikaa.Kerran isäntä pysäytti tytön ja ja hymyili tytölle että annoitko pojalle.
Tyttö ei ymmärtänyt kysymystä ja jo puolen tunnin sisällä navetassa isäntä otti väkisin tytön neitsyyden ja sanoi kiitos tytölle.Kylä seurasi huolestuneena pojan käytöstä ja eräänä iltana yksi mies pitäjältä tappoi kirveellä miehen koska epäili häntä viina varkaudesta.Huohottaen hän paita veressä ja verinen kirves kädessä meni yhden juoruämmän kotiin ja heitti kirveen kahvipöydälle.Juoruämmä meni heti keittämään kahvit ja silitteli miehen päätä ja kyseli vointia.Mies hörppi kahvita ja parit pullat ja kyseli mitä akalle kuuluu.Akka laittaa toiset kahvit.Mies kysyi että oliko kylässä kaikki kontrollissa.Akka katseli akkunasta ulos ja sanoi miehelle että vielä minä paljastan tuon nuoren pojan synnit ja sen peli on pelattu.Sen minä lupaan.Mies kiitti kahveista ja palasi oman emännän luo hoitamamaan arkisia askareitaan.
Ja ilta ja yö tuli kylään ja käki kukkui ja mitä seuraavana päivänä taas taphtuu kylillä.Sitä en minä ainakaan vielä tiedä eikä Jeesus Kristus jos hänkään.
Mutta juoruämmä akkunan verhon takaa taas näkee mitä haluaa.Aamen
Kauan aikaa sitten pienenssä kylässä
Anonyymi
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli mieleen elokuva Siunattu hulluus.Siinä alkoi miettimään että kuka oikeasti on hullu kirkon kylässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662368Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822028Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.451997Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301708Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1111653Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1651354Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1911302Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251176En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991