Poikuuden viejää?

Anonyymi

Onko treffisivustoa josta voisi hakea naispuolista seuraa otsikon mukaiseen toimintaan? Oon itse pari kymppinen poju joka haluaa tuntea naisen kosketuksen.

93

6741

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon ite 21v ja yrittänyt itsekkin etsiä naista kuka veis poikuuden mutta ei vaan löydy, itse siis olen Keski suomesta kotoisin. Joten ei kannata kovin innolla oottaa että mitään tapahtuu sunkaan kohdalla.

    • Anonyymi

      Laittakaa kik tunnuksenne, niin jutellaan lisää

      • Anonyymi

        Jannu99999 ois 21veen kik


      • Anonyymi

        kik tiikeritossu
        olen viestiketjun aloittaja poju.


      • Anonyymi

        Mä olen kannsa samoilla linjoilla kuin edellisetkin eli poikuus tallella ja kiva olisi tuntea naisen kosketus olen 23v nuorimies.

        RikuH22 olis mun 23v nuorenmiehen Kik


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        90% tuolla olevista "naisista" on vaan huijareita minkä voin sanoo kokemuksella

        Kaikki maksulliset sivustot on huijausta, en ole yhdessäkään maksupalvelussa törmännyt aitoihin naisiin, ei naiset maksumuurin takana deittaile.


    • Anonyymi

      Poikuus katoo kun vietät eka yön putkassa

    • Anonyymi

      Ei tätä palstaa naiset seuraa, tinder taitaa olla parhain tie onneen.

      • Anonyymi

        Jokunen vuosi sitten törmäsin täällä varattuun naiseen jolle meni poikuus.


      • Anonyymi

        Eikö vajakilla ole mitään järkevää sanottavaa?


    • Anonyymi

      Kakskymppiset huolissaan poikuudestaan. Ei mene aikaakaan kun joku naispuolinen tulee vastaan ja asia hoituu.

      Ja noi 20v ikäerot on aivan älyttömiä. Itse olen nyt sen ikäinen että 20v vanhempi on luonnollisesti pois kuviosta, mutta ei siitäkään sulkaa saa jos olisi 20v nuorempi

    • Anonyymi

      Puumat ovat vielä koloissaan koronakaranteenissa, odotahan kesää niin alkaa taas katukuvassa näkyä sinkku naisia.

    • Anonyymi

      Eka kerta vanhemman naisen osaavissa käsissä kannattaa. Oma poikuuteni lähti 22-vuotiaana uhkean 50 v naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä täytyisi päästä poikuudesta eroon ?

      • Anonyymi

        Onhan se noloa olla 30vuotiaana "neitsyt".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se noloa olla 30vuotiaana "neitsyt".

        Sinun pimeässä mielessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se noloa olla 30vuotiaana "neitsyt".

        Reikäpäät voivat kokea sen nolona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se noloa olla 30vuotiaana "neitsyt".

        Sinun ja kaltaisesi mädäntyneille aivoille se voi olla "nonoa"...


    • Anonyymi

      Olen kohta seitsemänkymmentä,voisko joku nainen viedä poikuuden.T jatkuvasti seisova muna

    • Anonyymi

      Onko täällä vanhempia naisia jotka vieneet nuoremman miehen poikuuden?

    • Anonyymi

      Olen vienyt 2 poikuutta, ensimmäisen nuoren n. 29v kun nuorimies oli 21v ja toisen 42v toissa kesänä ja kesätyöntekijämme oli 19v. Sen siitä saa kun viettää komean nuoren miehen kanssa varastossa aikaa kahdestaan kesäkuumalla ja kompastuu lavan nurkkaan ja satuttaa jalkansa niin että poika talutti varmoin ottein minut pukkariin ja siinä se käsi lipsahti rinnalle ja minä luulin että se kourasi tahalleen ja suutelin samantien. No asiat johtivat pikaisesti lattialle elämäni nopeimpaan seksiin ja syykin selvisi että poikuushan siinä meni. Sinä kesänä kyllä harjoiteltiin ihan ylitöissä ja ahkerasti polvet mustelmilla melkein päivittäin..

      • Anonyymi

        Kävispä samanlainen munkki ja pääsis poikuudesta :)


      • Anonyymi

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Onko tääl naista joka ottais nuoremman pojun harjoittelemaan?
        Oon riihimäeltä


    • Anonyymi

      Naisopea 23v poitsulle etelä-suomest? :)

    • Anonyymi

      Kokematon poika Lahesta etsii naista tutustuu..

    • Anonyymi

      suomi24 treffit?

      • Anonyymi

        ei oo napannu, huonosti naisia verrattuna miesten lukumäärään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo napannu, huonosti naisia verrattuna miesten lukumäärään.

        Valitettava fakta kaikissa chat/deitti/treffi alustoissa, jonka lisäksi miehet ovat todella todella tyrkkyjä. Jos nainen tekee profiilin niin laatikko täyttyy ensimmäisen tunnin aikana kaikenlaisesta. Sama esim täälläkin, jos nainen tai naisena esiintyvä mies postaa jotain, niin eikös siihen iske kiinni jo kymmenen limaäijää sähköpostiensa yms ehdotteluiden kanssa. Samat naamat joka päivä. Jos olisin nainen, niin välttelisin näistä seuranhakua. Kuulemma tosi ahdistavaa käytöstä miehiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettava fakta kaikissa chat/deitti/treffi alustoissa, jonka lisäksi miehet ovat todella todella tyrkkyjä. Jos nainen tekee profiilin niin laatikko täyttyy ensimmäisen tunnin aikana kaikenlaisesta. Sama esim täälläkin, jos nainen tai naisena esiintyvä mies postaa jotain, niin eikös siihen iske kiinni jo kymmenen limaäijää sähköpostiensa yms ehdotteluiden kanssa. Samat naamat joka päivä. Jos olisin nainen, niin välttelisin näistä seuranhakua. Kuulemma tosi ahdistavaa käytöstä miehiltä

        Tämähän se, viestiboksit täyttyvät minuuteissa samoista copy paste ukkeleiden yhteydenotoista ja sivummassa saattaa jokin mielenkiintoinen tyyppi jäädä huomiotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän se, viestiboksit täyttyvät minuuteissa samoista copy paste ukkeleiden yhteydenotoista ja sivummassa saattaa jokin mielenkiintoinen tyyppi jäädä huomiotta.

        Niin, on tosi vaikea tavoittaa vastaanottajaa vaikka kuinka runoilisi. Yhteydenottoa vaikeuttaa entisestään naisten profiilien yksinkertaisuus, joista on vaikea löytää mitään uniikkia johon tarrata kiinni yhteydenotossa. Naiset luottavat siihen, että pelkkä profiilin avaus/postaus ”nainen hakee seksiseuraa” kattaa pöydän koreaksi.


    • Anonyymi

      Jooo!!!!!!

    • Anonyymi

      Minun poikuus meni aikoinaan isotissiselle tädille, hänen tarkka ikänsä jäi pimentoon kun tavattiin grillijuhlissa josta samana iltana hänen asuntovaunussaan oltiin kahden.. kasvoista päätellen 45-55v mutta en kadu yhtään, se tunne oli mahtava kokea naisen kosketus ja päästä koskettamaan isoja tissejä.

    • Anonyymi

      Naista jonka oppii pääsis?

    • Anonyymi

      Alastonsuomessa löytyy muutama pari ja nainen jotka hakee kokemattomia poikia. Onkohan todellisia? Näyttää ainakin.

      • Anonyymi

        Taitaa olla vain miesten juttuja? Aitoja naisia on vaikea netin seuranhakupalstoilta löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla vain miesten juttuja? Aitoja naisia on vaikea netin seuranhakupalstoilta löytää.

        Vaikea muttei mahdotonta. Itse muutamankin vanhemman naisen seuranhakupalstoilta löytänyt.


    • Anonyymi

      Ei varttuneemmat naiset nettiä plärää.. Ruotsin -laivalta puumia todennäköisemmin löytää.

    • Anonyymi

      Kaunista naista joka kelpuuttaisi oppiinsa kakskymppisen miehen päijät-hämeestä? ☺

    • Anonyymi

      Mene töihin ja unohda panohommat kun ei niistä tuohonkaan ikään mennessä ole mitään tullut niin vituiksi ne menee täst edeskin.

      • Anonyymi

        Niin sanoo työnarkomaani joka ei ole ihmisten ilmoilla ollut koskaan.


    • Anonyymi

      Mistä löytää nainen jolle kokematon mies ei oo turn off?

      • Anonyymi

        Älä kerro et oot kokematon, tein testin et ekalla spostilla laitoin et täysin kokematon haluu seksii= ei vastausta, toinen sposti ja kokemusta= heti vastaus viestii jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kerro et oot kokematon, tein testin et ekalla spostilla laitoin et täysin kokematon haluu seksii= ei vastausta, toinen sposti ja kokemusta= heti vastaus viestii jne

        Haluan olla rehellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan olla rehellinen

        Sitten kannattaa vaan ettiä jostain naisesta juttu seuraa, jutella sen kanssa muutama viikko netin välityksellä niitä näitä, jossain vaiheessa voit kertoo et oot kokematon ja oot yrittäny ettii naista ketä kiinnostais se mut älä kysy siltä vielä vaan juttele muutama päivä lisää niitä näitä ja kysy sit vasta ku ootte jutelleet kaikki maailma asiat lävitte ni sillo suurempi mahdollisuus et suostuu ottaa poikuutes 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kerro et oot kokematon, tein testin et ekalla spostilla laitoin et täysin kokematon haluu seksii= ei vastausta, toinen sposti ja kokemusta= heti vastaus viestii jne

        Itse toivoisin kyllä, että kerrottaisiin kokemattomuudesta. Osaisin silloin tulkita toista paremmin (enkä ajattelisi mahdollista kömpelyyttä edetä kiinnostuksen puutteeksi), ja tykkään opettaa, on kiinnostava -ja kiihottava- ajatus


    • Anonyymi

      Oma poikuus lähti nuoruudessani naapuriin muuttaneelle rouvalle. Sen jälkeen sitä uskalsi lähestyä myös oma ikäisiä naisia ja seksiä riittänyt siitä lähtien päivittäin.

    • Anonyymi

      Instagram hastag puumanainen?

    • Anonyymi

      Pohjois-Pohjanmaalla ois avoin, terve ja seksuaalinen hetero pariskunta. Treffipuolelta löytyy pari3641.

    • Anonyymi

      Poika uudeltamaalta etsii naista joka opettaisi?

    • Anonyymi

      mummotunneli?

    • Anonyymi

      Olen 42v parin nainen,j a kolmen nuoren miehen poikuuden
      Ihania nuoria miehiä,että on meitä.
      Kahdella oli ihan tavallinen mutta kolmas,voi herra jestas mikä peli.
      Siinä asunto auto tuoksui aamulla pillulle kun poika pumppaa nuoruuden innolla pillun täyteen spermaa.

      • Anonyymi

        Mistäpäin sä? tahtoisin päästä panemaan.


      • Anonyymi

        Haaveilen myös kaltaisestasi naisesta kenen kaa pääsis harjoittelemaan seksiä :3
        t.22v poitsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin sä? tahtoisin päästä panemaan.

        kauniaisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauniaisista

        Onko asunto-auto jo lämpiämässä?


      • Anonyymi

        Missä suhun voi tutustuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä suhun voi tutustuu?

        Etsivä löytää treffeiltä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauniaisista

        Onko sul nainen kauniaisista kik?:)


    • Anonyymi

      Kannattaako kertoa avoimesti olevansa kokematon, useinmiten naiset karttaa "neitsyitä".

      • Anonyymi

        ne on puhtaampia kun loppuunkäytetyt rantapojut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne on puhtaampia kun loppuunkäytetyt rantapojut

        nuoren miehen sperma on mitä parhainta


    • Anonyymi

      Transaivoja ei ole kellään ollut.

    • Anonyymi

      minä 45v sporttinen keenteä kroppainen tumma tulinen nainen.
      Haluaisin auttaa teitä nuoret miehen alut. Saatte yöpyäkkin luonani. Tosin minimi unilla , luvassa kivaa sokkelinkivitystä. Siisteys terveys olta kohdillaan.Asun Vantaalla.

      • Anonyymi

        Onko sulla treffipuolella profiilii? mua saattais kiinnostaa :)
        t.m19v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla treffipuolella profiilii? mua saattais kiinnostaa :)
        t.m19v

        kerro ensin millainen olet, että kelpaatko minulle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro ensin millainen olet, että kelpaatko minulle,

        164/55 blondi entä sä?
        t.m19v


      • Anonyymi

        🙊👀


    • Anonyymi

      Siis kiinteä kroppainen Eesti keeli puskee väliin.

    • Anonyymi

      Täällä 19v miehenalku etsii poikuudenpoistajaa.

      • Anonyymi

        Sama, salaa katselen mamman tissejä.


    • Anonyymi

      Mistä löytäis vanhemman naisen jolla ois halui ottaa nuorempi oppii?

    • Anonyymi

      Oma poikuus lähti ruotsinlaivalla vanhemmalle naiselle, taisi olla miehensä kanssa sillä hänen hytissään oli miestenvaatteita mutta ei kaduttanut ja kokemus oli ihana kun pystyi olemaan täysin rentona, tunsi kuinka naisen käsi vaelsi ihollani ja nopeasti kova kaluni löytyikin jo naisen ohjaamana kosteasta pimpistä.

      • Anonyymi

        Hyvä varmasti niille joilla on mahdollisuus ja ylimääräistä kassaa matkustella laivoilla.


    • Anonyymi

      Ikäiseni 50 v naiselle on parikymppiset liian nuoria ja 30v:kin tuntuu vähän ällöltä. Itselläni kun on sen ikäisiä lapsia.
      35-36 alkaa olla siinä rajoilla.

      • Anonyymi

        Löytyy siitäkin ikäluokasta neitsytpoikia kuulemma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy siitäkin ikäluokasta neitsytpoikia kuulemma

        Ei tarvitse olla neitsyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla neitsyt.

        kerran kun kokeilee nuorempaa ei ole paluuta vanhuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerran kun kokeilee nuorempaa ei ole paluuta vanhuksiin.

        Nuori ja neitsyt ei ole sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori ja neitsyt ei ole sama asia.

        Kuka niin on väittänytkään? Onko luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin on väittänytkään? Onko luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?

        Mitäpä intät? Luitko aloituksen, kyse oli neitsyyden viemisestä.


    • Anonyymi

      22-vuotias poika tahtois kans löytää naisen jolle menettää poikuus

      • Anonyymi

        Nyt on se aika vuodesta. Lähde liikkelle, niin varmasti asia etenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on se aika vuodesta. Lähde liikkelle, niin varmasti asia etenee.

        Vein aikonaan 22-vuotiaan miehen poikuuden juuri näin keväällä.
        -sama.


    • Anonyymi

      Onko tääl naista joka tahtois antaa seksikokemuksen? :3

    • Anonyymi

      On ollut kunnia saada poikuuksia.
      Eka oli kun olin jotain kolkyt.
      Ravintolassa olimme mieheni kanssa loma tunnelmissa. Hiihto lomat ja porukkaa oli ihan älyttömästi.
      Illalla tanssimaan ja viettämään iltaa ravintolaan.
      Mua tanssitti myös muutkin ,ja siitä eroittui eräs nuori mies. Veti ihan kiinni ja kulli seisoi.
      Puhui ja kuiski korvaan tuhmia.
      Kerroin miehelle se naureskeli että anna pillua mutta hän katsoo.
      Sanoi että kysy haluutko tulla meidän pöytään niin saat vähän hurmata.
      Yllättäin niitä nuoria miehiä tulikin kaksi.
      Kuiskin että tää ei pääty hyvin.
      Päättyy päättyy mies kuiski korvaani,pikkuhousut pois ja kumpikin nai sinut.
      Meinasin lyödä miestäni,mutta tosi oli että pillu halus nuorta kullia.
      Kun tulimme toisen kans tanssilattialla,mieheni ilmoitti että nyt lähetään meidän mökkiin jatkoille.
      Sopi kaikille. Naamastani varmaan näkyi että mua hirvitti.
      Vapisin.
      Niin sinä yönä sain kahdelta pojalta ekat siemenet pilluun.
      Mullakin oli oppimista,eka kertaa mua katsoi kaksi miestä kun nuoren miehen siitin ruiski siemenet pilluun.
      Ja minä menetin peppu neitsyyden, sain samaan aikaan molempiin reikiin. En voinut mitään ,vaikka kuin kiljuin ei pyllyyn.

    • Anonyymi

      Alastonsuomi sivustolla on ryhmä jossa tarjotaan "poikuuden poistoa" tai aiheesta kiinnostuneita naisia, pareja ja kokemattomia miehiä... ei muuta kuin luomaan profiilia ja selailemaan josko kemiat kohtaa.

    • Anonyymi

      Kannattaako mennä maksulliselle poikuuden poistoo?

    Ketjusta on poistettu 337 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe