itsetehty tekopenis??! miten??

mnm

miten voisin tehdä itse mahd oikeanlaisen tekopeniksen??? tai jonkun muun tyydytysvälineen?? mitä "normaaleja" esineitä käytätte tyydyttääksenne itsenne?? :P kiitti vastauksista!!!

13

17925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpä

      Tyhjennät silicon tuubin kortsuun ja annat sen kuivua ja eikun itsetehty tekopenis pilluun ja runkkaamaan.

      • Pirkko

        HK.n sininen käy hienosti kumi päälle ja sisään. Kokokin on mukava, eikä lerpsahda.


      • vittu lenkille
        Pirkko kirjoitti:

        HK.n sininen käy hienosti kumi päälle ja sisään. Kokokin on mukava, eikä lerpsahda.

        saatana se lenkki mitään kestänyt...työnsin sen pilluuni ja voi vittu, se katkesi sinne...arvatkaa vaan oliko homma saada se pois sieltä...ja koko viikon haisi, vittu lenkille...


    • Jorma.Kovanen

      Kaupasta saa ihan oikeita, vai oletko muuten vain käsityöhenkinen...?

      • joun

        puutappi ja käsittele vaikka lakat sen


    • heli

      jossain jenkkisarjassa oli missä tekivät tekopeniksen.he olivat ostaneet ihan siihen tarkoitukseen olevan pakkausksen.siinä tehtiin oikean peniksen avulla muotti ja sitten valettiin.en tiedä mistä niitä sais..

      • Abu

        Askarteluliikkeestä (esim.Sinooperi)saa aineita muotin tekoon, muotteja tehdään esim. kun halutaan tehdä jostakin esineestä kynttilä. Esine siis upotetaan silkoniin, silikoni jähmettyy ja esine poistetaan silikonin sisältä. Seuraavaksi muotin sisään kaadetaan sitä neste-materiaalia joka on valittu, kynttilää tai kipsiä tai silikonia. Eikö kuitenkin olisi helpompi ostaa oikea dildo? Niitä saa esim. Ellokselta, katso niitä elloksen kotisivulta.


      • ...
        Abu kirjoitti:

        Askarteluliikkeestä (esim.Sinooperi)saa aineita muotin tekoon, muotteja tehdään esim. kun halutaan tehdä jostakin esineestä kynttilä. Esine siis upotetaan silkoniin, silikoni jähmettyy ja esine poistetaan silikonin sisältä. Seuraavaksi muotin sisään kaadetaan sitä neste-materiaalia joka on valittu, kynttilää tai kipsiä tai silikonia. Eikö kuitenkin olisi helpompi ostaa oikea dildo? Niitä saa esim. Ellokselta, katso niitä elloksen kotisivulta.

        Hehe kiitos paljon, sain tästä threadista kuningasidean valaa mulkun muotoisia kynttilöitä.. Ei dildoksi (niitä saa ostettua kaupasta) - ihan vaan vierailevia sukulaisia järkyttääkseen kahvipöytään ;D


      • pelastit päiväni!
        Abu kirjoitti:

        Askarteluliikkeestä (esim.Sinooperi)saa aineita muotin tekoon, muotteja tehdään esim. kun halutaan tehdä jostakin esineestä kynttilä. Esine siis upotetaan silkoniin, silikoni jähmettyy ja esine poistetaan silikonin sisältä. Seuraavaksi muotin sisään kaadetaan sitä neste-materiaalia joka on valittu, kynttilää tai kipsiä tai silikonia. Eikö kuitenkin olisi helpompi ostaa oikea dildo? Niitä saa esim. Ellokselta, katso niitä elloksen kotisivulta.

        Nimittäin monen monta dildoa omistan, mutta kun ne kaikki on minulle joko liika suoria tai liika paksuja. Nytpä valan miehen munasta sopivan;)


    • betonimuna

      laita kikuli sementtiin ja anna olla siinä puol päivää.kkada steariini reikään,ja se on siinä.VAKAVA varoitus.saataa kusiputki palaa efedriineistä.(kalkki poltttaa).

    • Tissi86

      Hk n sininen lenkki! Kun meillä kaikilla miehilläkin on sen kokoinen pippeli

    • Anonyymi

      Niin sehän on tärkeää tietää,

    • Anonyymi

      Ite tehty??? Kuulostaa vaarallisen epäterveelliseltä, unohda! Huippukivan valikoimissa on montakin "aitoa" eikä maksa juur mitään

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe