Tiedoksi:
Mittaamme nopeuksia ja kuvaamme ylinopeutta ajavat ajoneuvot kuljettajineen ylöjärventiellä. Ylöjärvi-Viljakkala välillä. Keskitymme 50-60 kmh nopeusalueisiin.
Kuvat julkaistaan yksityisellä verkkodomainilla kesäkuussa. Emme julkaise ajoneuvon omistajatietoja, vain kuvat ja rekisteritunnukset.
Vastine ja kannanotto sille ettei tieosuudelle ole saatu toimivaa nopeusvalvontaa ja nopeudet on kovia.
Nopeusmittausta ylöjärventiellä
11
151
Vastaukset
- Anonyymi
Nopeuksia voitte mitata mutta kuvien julkaisu jarekisterin kuvaaminen aiheuttaa lähdön oikeus saliin ottakaapa selville mitä on yksityisyyden suoja
- Anonyymi
Sinä voit selvittää minulle. Gdpr asetus on hyvin hallussa. Emme laita henkilötietoja näkyville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit selvittää minulle. Gdpr asetus on hyvin hallussa. Emme laita henkilötietoja näkyville.
Rekisterinumeron perusteella saa Trafista selvitettyä nimen ja osoitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saa, mikä oli viestisi pointti? Onko Trafi kohta oikeussalissa kun jakaa ihmisten henkilötietoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saa, mikä oli viestisi pointti? Onko Trafi kohta oikeussalissa kun jakaa ihmisten henkilötietoja?
Ei Trafi vaan se joka jakelee netissä rekisterinumeroita epämääräisin perustein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa on hallussa .Lueppa sieltä mitä henkilötietoasetus sanoo niin huomaat että koko toimintasi on Gdpr asetuksen vastaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen osoitteen luovuttamisen voi myös kieltää Trafin kautta.
- Anonyymi
Pippelipojat kuvaa nyt vaan toistensa kikkuleita ja vertailee, kellä nopeimmin nousee ylös. Jos nousee ollenkaan.
Sitten hiekkalaatikolle leikkiin rosvoo ja poliisia. Se on se, pienemmän riesan tie. - Anonyymi
Kuvatkoon vaan, minä ainakin kaahaan vain kovempaa.
- Anonyymi
Täytyy ajaa niin kovaa, että kuvassa näkyy vaan vauhtiviivat. Eihän se muu nyt sitten auta.
- Anonyymi
Varo kuitenkin ettet aja kenenkään päälle vauhdinhurmassasi. Esim. Hirven.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238