Nopeusmittausta ylöjärventiellä

Anonyymi

Tiedoksi:

Mittaamme nopeuksia ja kuvaamme ylinopeutta ajavat ajoneuvot kuljettajineen ylöjärventiellä. Ylöjärvi-Viljakkala välillä. Keskitymme 50-60 kmh nopeusalueisiin.

Kuvat julkaistaan yksityisellä verkkodomainilla kesäkuussa. Emme julkaise ajoneuvon omistajatietoja, vain kuvat ja rekisteritunnukset.

Vastine ja kannanotto sille ettei tieosuudelle ole saatu toimivaa nopeusvalvontaa ja nopeudet on kovia.

11

236

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nopeuksia voitte mitata mutta kuvien julkaisu jarekisterin kuvaaminen aiheuttaa lähdön oikeus saliin ottakaapa selville mitä on yksityisyyden suoja

• Anonyymi

Sinä voit selvittää minulle. Gdpr asetus on hyvin hallussa. Emme laita henkilötietoja näkyville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit selvittää minulle. Gdpr asetus on hyvin hallussa. Emme laita henkilötietoja näkyville.

Rekisterinumeron perusteella saa Trafista selvitettyä nimen ja osoitteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai saa, mikä oli viestisi pointti? Onko Trafi kohta oikeussalissa kun jakaa ihmisten henkilötietoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai saa, mikä oli viestisi pointti? Onko Trafi kohta oikeussalissa kun jakaa ihmisten henkilötietoja?

Ei Trafi vaan se joka jakelee netissä rekisterinumeroita epämääräisin perustein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa on hallussa .Lueppa sieltä mitä henkilötietoasetus sanoo niin huomaat että koko toimintasi on Gdpr asetuksen vastaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen osoitteen luovuttamisen voi myös kieltää Trafin kautta.

• Anonyymi

Pippelipojat kuvaa nyt vaan toistensa kikkuleita ja vertailee, kellä nopeimmin nousee ylös. Jos nousee ollenkaan.

Sitten hiekkalaatikolle leikkiin rosvoo ja poliisia. Se on se, pienemmän riesan tie.

• Anonyymi

Kuvatkoon vaan, minä ainakin kaahaan vain kovempaa.

• Anonyymi

Täytyy ajaa niin kovaa, että kuvassa näkyy vaan vauhtiviivat. Eihän se muu nyt sitten auta.

• Anonyymi

Varo kuitenkin ettet aja kenenkään päälle vauhdinhurmassasi. Esim. Hirven.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      288
      1172
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      290
      1044
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      928
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      889
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      849
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77
      830
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      702
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      561
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      508
    Aihe