Olin keräämässä aloe verastani pistokkaita ja painava kasvi kellahti pöydältä kokonaan alas ja katkaisi itsensä kokonaan irti juuresta. Koko juurakko osuus siis jäi multaan kiinni ja nyt minulla on vain jäljellä se valtava kasvi, jolla tosin pitkähkö keskusta ja se mulla päällä oleva juuriosuus jäljellä. Kasvi on suuri, n.40cm, voinko pelastaa se jollakin tavalla vielä?
Apua, aloe vera "katkesi"
Anonyymi
1
3732
Vastaukset
- Anonyymi
Juurtuu ne uudelleen kun ei kastele liikaa. Tekevät poikasiakin, mutta kasvaessan eivät pysy enää pystyssä. Turhan hankalia, tekisi mieli hävittää mutta en ole vielä raaskinut. Saattaa joku ottaakin kasvit kun vie roskakatokseen ruukussa, suurimman aaloen laitoin kompostiin ilman ruukkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285983
- 574336
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282588Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121