rahanpyytäjä Erkki sanoi joskus kauan sitten. "Anna 5 markkaa, saat 2 markkaa takaisin." Oli melkein pakko antaa se 5 markkaa. Muuten Erkin talous olisi kärsinyt katastrofin ja kansantaloutta tukevat ostokset olisivat jääneet tekemättä. Yleisen ja yhteisen edun vuoksi oli melkein annettava se 5 markkaa.
EU-Erkki..
29
224
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko jo EU:n meppinä Erkki?
- Anonyymi
Nyt se on Kokoomus Jyrki tyrkki joka sanoo "kyllä" 750 mrd€ EU-elvytyspaketille 👎
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Ja jäihän se 2 markkaa käytettäväksi ihan omien halujen mukaan.
- Anonyymi
Ei tarvinnut silloin lattaa edes ilmastotekoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvinnut silloin lattaa edes ilmastotekoihin.
Eikä pitänyt tehdä anomuksia mihinkään.
- Anonyymi
Osta sie tuore leipä , 2 euroa kipale - kympillä kolome!
- Anonyymi
Erkki oli aikaansa edellä.
- Anonyymi
EU on juoppo spurgu jolle lainaa tyhmä suomalainen.
- Anonyymi
Valtionvarainvaliokunta pitää
elvytyspakettia Suomen edun mukaisena. - Anonyymi
Viel elää erkin konstit.
- Anonyymi
5 markan antamatta jättäminen olisi ollut myrkkyä Erkin taloudelle.
- Anonyymi
Olisi pitänyt tähdentää Erkille että tämä ei saa toistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt tähdentää Erkille että tämä ei saa toistua.
Ja jos toistuu niin mörökölli sinut vieköön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos toistuu niin mörökölli sinut vieköön.
Sormen heristys ja so so soo.
- Anonyymi
Elvytyspaketti Erkille.
- Anonyymi
Onko Erkki tänään Brysselissä?
- Anonyymi
Nythän siellä on joku kokous.
- Anonyymi
Äänestäkää Erkkiä jos on jollain listalla.
- Anonyymi
Erkin talous kuntoon.
- Anonyymi
Vaikka velkaa ottamalla.
- Anonyymi
Onko suomalaiselle hyötyä Erkille rahan antamisesta?
- Anonyymi
Tottakai.
- Anonyymi
Oma rahapussi ensin ajattelu on vahingollista
- Anonyymi
Erkki oli varmaan sitä mieltä ettei tämä saa jäädä kertaluonteiseksi.
- Anonyymi
Tämä koituu koko Suomen hyväksi kun Erkki menee kauppaan ostoksille.
- Anonyymi
Toivottavasti menee siihen Suomelle tuottavimpaan kauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti menee siihen Suomelle tuottavimpaan kauppaan.
Mikähän oli se Erkin suosikkikauppa?
- Anonyymi
MV-Jussi annan ruplia niin liitän Suomen Venäjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh169832- 65775
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538