Paaduta tämän kansan sydän, koveta sen korvat, sokaise sen silmät, ettei se näkisi silmillään,

Anonyymi

ei kuulisi korvillaan, ei ymmärtäisi sydämellään eikä kääntyisi ja parannetuksi tulisi."
Mutta minä sanoin:
"Kuinka kauaksi aikaa,
Herra? "
Hän vastasi:
"Siihen asti,
kunnes kaupungit tulevat autioiksi,
asumattomiksi,
ja talot tyhjiksi ihmisistä
ja pellot on hävitetty erämaaksi;
kunnes Herra on karkoittanut ihmiset kauas
ja suuri autius tullut keskelle maata.
Ja jos siellä on jäljellä kymmenes osa,
niin hävitetään vielä sekin.
Mutta niinkuin tammesta
ja rautatammesta jää kaadettaessa kanto,
niin siitäkin:
se kanto on pyhä siemen."
(KirkkoRaamattu 1933/-38, Jesaja: 6:10-13 )
Ja koska tuo Profetia on jo toteutunut koska Israelilaiset ovat olleet todella karkoitetut pois omalta maaltansa ja vasta 1948 saanut taas osan omaa maatansa takaisin. Näyttää siltä että tätä koronaa ei kyetä voittamaan vielä pitkään aikaan.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1:5 Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.
      1:6 Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.

Hakkaa toki muutkin paikat verilihalle, niin seuraat Jumalan toiveita. Etniset puhdistukset ja kansanmurhat ovat kaikki pyhissä kirjoitukssa toivottuja. Joten seuraa toki verenhimoista ja pitkävihaista hirviötä kaikella sydämmelläsi..

• Anonyymi

Paatunut on nämä suomen keskustelu palstojen kirjoitukset. Tuntuu kuin olisimme ajattelisimme jo pahemmin kuin kansat vedenpaisumuksen aikaan.
        KR 1933/-38,1Moos. 6:5
        "Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat, "
        Luukkaan evankeliumi:
        18:8 Minä sanon teille:
        hän toimittaa heille oikeuden pian.
        Kuitenkin,
        kun Ihmisen Poika tulee,
        löytäneekö hän uskoa maan päältä?

• Anonyymi

Ei jutkut saaneet maita takaisin vaan ne väkivaltaisesti valtasivat toisille kuuluvan alueen. Raamattu ei ole mikään maakirja.
      Kaikki tämä kollektiivisesta syyllisyydentunnosta.

• Anonyymi

KR 1933/-38, Hes. 36:24-36
        Minä otan teidät pois pakanakansoista
        ja kokoan teidät kaikista maista
        ja tuon teidät omaan maahanne.
        Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
        Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
        Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
        Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne.
        Minä vapahdan teidät kaikista saastaisuuksistanne. Ja minä kutsun esiin viljan ja teen sen runsaaksi enkä anna teille nälänhätää.
        Minä teen runsaaksi puitten hedelmän ja pellon sadon, niin ettette enää joudu kärsimään kansojen seassa herjausta nälän takia.
        Niin te muistatte huonon vaelluksenne ja tekonne, jotka eivät olleet hyvät, ja teitä kyllästyttää oma itsenne rikostenne ja kauhistustenne tähden.
        En minä teidän tähtenne sitä tee, sanoo Herra, Herra: se olkoon teille tiettävä. Hävetkää ja tuntekaa häpeätä vaelluksenne tähden, te Israelin heimo.
        Näin sanoo Herra,
        Herra:
        Sinä päivänä,
        jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne,
        minä asutan kaupungit,
        ja rauniot rakennetaan jälleen,
        ja autiomaa viljellään,
        sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä.
        Silloin sanotaan:
        'Tästä maasta,
        joka oli autiona,
        on tullut kuin Eedenin puutarha;
        ja raunioina olleet,
        autiot
        ja maahan revityt kaupungit ovat varustettuja
        ja asuttuja.'
        Niin tulevat pakanakansat,
        joita on jäljellä teidän ympärillänne,
        tietämään,
        että minä,
        Herra,
        rakennan jälleen alasrevityn
        ja istutan aution:
        minä,
        Herra,
        olen puhunut,
        ja minä teen sen.

• Anonyymi

Peru nopeasti sanasi.
        Vai etkö tiedä, että Juutalaisesta Jeesuksesta tulee meidän Kuningas, Hänen tuhatvuotisessa valtakunnassaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      26
      3511
    Aihe