Tuleeko mitään mieleen?
Mainitse jokin hengellisyyden lahja
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
"Mutta hengen hedelmä on
rakkaus, ilo rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen."
Gal: 5: 22 - Anonyymi
Nnapurin arvostelemisen lahja.
- Anonyymi
Ei niin mitään! Hengellisyys itsessään ei ole edes erityisen tavoiteltavaa. Usko Jumalaan on.
Pyhä yksinkertaisuus.
- Anonyymi
Kristittyjen yhteenkokoontuminen on virkistävää ja se on Pyhän Hengen toive, sillä jokaisessa kristityssä on Pyhä Henki ja kristittyjen yhteenkokoontuminen on selvästi Pyhän Hengen toive. Kun uudestisynnyin näin unen. Unessa kävelin kauan Helsingin katuja. Etsin ja kaipasin tietämättä mitä. Lopulta tulin maalaistalon kohdalle ja menin sisään taloon. Talossa oli yksi iso huone. Ihmettelin kuinka ovi auki eikä ketään paikalla ja kalliit esineet kenen vain varastaa. Nukahdin nurkkaan. Heräsin sihen että tuntematon nainen katsoi minua. Taloon oli tullut ihmisiä. Huomasin naisen haluavan tutustua minuun. Minä en halunnut tutustua häneen, käyttäydyin niin ettei kiinnosta mutta oikeasti kiinnosti enemmän kuin suurin osa mistään elämässä. Koin etten ole tarpeeksi hyvä rukoilemaan ja ettei minulla ole muille annettavaa kun en halua jutella ja tutustua vaikka oikeasti halusin ja välillä rukoilin kuin Runeberg, kuin pro. Pidin kunniallisena olla juttelematta naiselle, joka viehätti Hengessä.
Lähdin pois. Eteisessä laitoin kengät jalkaan. Kun olin jalkaani laittamassa kenkään nousin ylös ilmaan reilun metrin korkeuteen. Voima piti minua ilmassa ja vei eteisestä takaisin saliin ja asetti ihmisten keskelle laskien lattialle. Mietin laulaisinko vai saarnaisinko ja siihen heräsin.
https://www.youtube.com/watch?v=ABfmBu65bi0
Unessa tunsin kuinka Pyhä Henki toimi kristittyjen yhteenkokoontumisen kautta tiedostavasti, jolla on monia tarkoituksia.
Commandohauis- Anonyymi
Videon nainen näkyy olevan pikkupirissä ja vetää perässään "opetuslastensa" ryhmää...
Te ette tiedäkkään, että on olemassa muunkinlaisia huumeita kuin niitä, joilla laitetaan fyysinen pönttö sekaisin.
- Anonyymi
Armon ja rukouksen Henki. Se minulla on.
- Anonyymi
Mikä on "hengellisyyden lahja"?
En aivan ymmärrä kysymystä, mutta ehkä tämä:
✨ "Jumala vanhurskauttaa jumalattoman."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736