Kuntakokeilu työmarkkina-asiassa (tarkoituksellinen nälän aiheuttaminen työttömille)

Anonyymi

Heti alkuun työmarkkinatukien maksaminen meni katkolle käsittelyn ajaksi, useita tuhansia ihmisiä ilman tietoa korvauksesta eikä ole ruokaa.

Elämme maailman onnellisimmassa maassa mutta nälkä on tosiasia.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pori laittaa taas parastaan ja on tässäkin asiassa tilastojohtaja

• Anonyymi

Kun antaa kiusaajille valtaa niin ihmisillä on nälkä, työpaikat ei silti lisäänny eikä vienti ala vetää paremmin vaikka mielenhäiriöille antaa vallan.

• Anonyymi

SUOMI on sairas ja kieroutunut maa, jossa suomalaisia kohdellaan virkakoneiston rattaissa kuin murhamiehiä ja pahimpia rangaistusvankeja.

• Anonyymi

On henkilöitä jotka käyttävät asemaansa kostaakseen kaikki omassa elämässään kokemansa vastoinkäymiset muille ihmisille, aivan täysin sivullisille jotka eivät liity asioihin mitenkään.

• Anonyymi

Miksi emme vaihda maata. Minä lähden Espanjaan nauttimaan maksamista i veroista.

• Anonyymi

Mitä se aloittaja mekastaa? Idolisi Sanna Marinin ulkomaille lahjoittamat rahat on maksettava ja sitä saat mitä tilasit vappusatas dorka.

• Anonyymi

Jep, olen dorka, mutta en silti äänestänyt demaria :D

• Anonyymi

Yksikään puolue ei aja laiskan työttömän asiaa joten ihan sama ketä äänestää.

• Anonyymi

Tämä paska on hallituksen feminismin hedelmiä.

Tytöille järjestetään julkiselle puolelle töitä ja hintalapulla ei ole väliä.

Työttömän monottaminen ei lisää vientiä, mutta pääasia että tytöt saavat näperrellä tärkeänä virastossa (ryhmä joka on täysin turha kuluerä).

• Anonyymi

Hiivakirnut vauhdissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe