Parannuksen paikka monella

Anonyymi

Eräs täällä järjestelee kaiken maailman ansoja ja temppuja saadakseen selville profeetan nimen.
On kisaa ja saarnaa ym.

Taisi jo nimensäkin vilahtaa keskusteluissa.

Ilmoittautukaa te profeettaehdokkaat tälle ihmiselle, hänen kisoihinsa ja antakaa hänen tehdä valinta.
Kuka voisi paremman valinnan tehdä kuin ihminen kuvitellun 12 henkisen tuomariston kanssa.

Käärme on ovela tempuissaan, se sanoo: Onko Jumala tosiaan sanonut, että olet hänen profeettansa?
Hänen profeettansa kyllä tunnustettaisiin 12 seurakunnan vanhimman toimesta, joten ilmoittaudu siis NIMELLÄSI.
Emmehän voi hyväksyä nimettömiä osallistumiskaavakkeita.
Eikä merkit eikä teot ratkaise
Ja tämä on juridinen pätevä ja vahvistettu kirjoitus, onhan suomi24 kuin oikeustalo jossa käydään käräjiäkin, mikäli niin sanon.

Voi sinua käärme ja voi teitä jotka käärmettä kuuntelette.

T.Herran valitsema

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rohkeutta rukoukseen ja kammioon. Jesaja: 43:6~Johanneksen evankeliumi:
      20:23🔥

    • Anonyymi

      Aloitus on pimeydestä.

      • Anonyymi

        Miten pimeys voisi valaista?
        Totuus on valo ja se valaisee.

        Toiset tuntevat totuuden, toiset vastustavat sitä.
        Sinä olet pimeydessä.


    • Anonyymi

      Aloittaja voi aloittaa parannuksen ihan omasta itsestään....

      • Anonyymi

        Entä sinä?


    • Anonyymi

      Miksi hänelle ei kelpaa ne nimet, jotka hänellä jo on?
      Miksi hänen tulisi mitenkään olla missään profeetta valintakomiteassa mukana?
      Vapaamuotoinen hakemus.
      Mistä lähtien profeetta laittaa hakemuksensa ihmisille ja ilmoittautuu ihmisille ja on ihmisten valitsema?

      SInä et ole tehnyt parannusta, siksi et ole muuttunut.
      Kun sinulle on annettu anteeksi ilman katumusta ja parannuksentekoa, mikään ei ole muuttunut, sinä jatkat edelleen sillä tielläsi.
      Tätä sinä olet vaatimassa itsellesi, hyväksyntää pahoille teoille, armoa ilman parannusta ja anteeksiantoa ilman katumusta.
      Muilta oletkin vaatimassa täysin päinvastaista.

      Ja kirjoittelet kuin mikäkin lainoppinut saarnaaja ja raitis uskova.
      Sellaisen kuvan yrität itse antaa itsestäsi, mutta sanasi ja tekosi puhuvat toista.

      Mitä nuhtelu saa aikaan sinussa?

    • Anonyymi

      Aloittajalla tuntuu olevan paha ongelma käärmeen ja itsensä kanssa?
      Mutta... ei se ole yllätys?

      • Anonyymi

        Ja sinulleko sopii käärmeen kuiskutukset, eikä niissä ole sinulle itsellesi ongelmaa?
        Tuliko yllätyksenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulleko sopii käärmeen kuiskutukset, eikä niissä ole sinulle itsellesi ongelmaa?
        Tuliko yllätyksenä?

        On selvää, että tuo Tukholman profetia ei ole ainoa hapatus ja epäraitis profetia.
        Oikeastaan on ja olisi helpompaa ottaa esille ne ”jyvät” olkien seasta, ne raittiin hengen mukaiset profetiat (ei ennustelut!) - joita julkisesti näkyy.

        Kun sielullisia ja epäraittiita profetioita lasketaan liikkeelel, niiden ”hedelmä” ja tulos voi olla aika kaamea? Kun eräässäkin profetiassa (ennustus?) sanotaan, että

        ”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan”

        - niin kuinka monta jo lieneekin, jotka ovat mainostaneet, että MINäÄ se Olen! Se aurankärjeksi nostettu.. Minä-minä-minä – ne kilpaa puskistaan huutelevat, nämä virtuaaliprofeetat.

        Sairasta ja epähengellistä.

        Pyhä Henki ei ”nosta” ketään ihmisiä. Ei.
        Pyhä Henki kirkastaa Kristusta, korottaa Häntä. Ja Häntäkin ristiinnaulittuna ja ylösnousseena!
        Kuten Paavali oppi läksynsä. 1. Kor 2:1-2

        Mitään auran kärkiä ei tarvita. Eikä perässähiihtäjiä.

        Tarvitaan Herra Jeesus Kristus Johtajaksi, ja kuuliaiset lampaat seuraavat Häntä.
        Opissa je elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On selvää, että tuo Tukholman profetia ei ole ainoa hapatus ja epäraitis profetia.
        Oikeastaan on ja olisi helpompaa ottaa esille ne ”jyvät” olkien seasta, ne raittiin hengen mukaiset profetiat (ei ennustelut!) - joita julkisesti näkyy.

        Kun sielullisia ja epäraittiita profetioita lasketaan liikkeelel, niiden ”hedelmä” ja tulos voi olla aika kaamea? Kun eräässäkin profetiassa (ennustus?) sanotaan, että

        ”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan”

        - niin kuinka monta jo lieneekin, jotka ovat mainostaneet, että MINäÄ se Olen! Se aurankärjeksi nostettu.. Minä-minä-minä – ne kilpaa puskistaan huutelevat, nämä virtuaaliprofeetat.

        Sairasta ja epähengellistä.

        Pyhä Henki ei ”nosta” ketään ihmisiä. Ei.
        Pyhä Henki kirkastaa Kristusta, korottaa Häntä. Ja Häntäkin ristiinnaulittuna ja ylösnousseena!
        Kuten Paavali oppi läksynsä. 1. Kor 2:1-2

        Mitään auran kärkiä ei tarvita. Eikä perässähiihtäjiä.

        Tarvitaan Herra Jeesus Kristus Johtajaksi, ja kuuliaiset lampaat seuraavat Häntä.
        Opissa je elämässä.

        No koettelitko sen profetian?
        Joku täällä sitä koetteli ja erotteli siitä sitä hyvää ja pahaa.
        Eli tuleeko pitää hyvä ja hyljätä paha vai onko pieni hapate hapattanut koko taikinan?
        Koita päättää.

        Kun Jumala nostaa auran kärjeksi, se tarkoittaa myös, että laskee sen kärjen maan alle.
        Auran kärki on se, mikä menee syvimmällä, eikä sitä katsojille näy, mutta se nostaa esille sitä mikä piilossa on.

        Kuka on suurin on pienin ja kuka pienin on suurin.
        Joka ottaa itselleen kunniaa, se toitottelee nimeänsä edellään ja jäljessään, jotta kunnia löytäisi perille, koska on osoite annettu.
        Mutta Hengellä täytetyt ovat kuin tuuli, et tiedä mistä se tulee minne se menee, mutta kuulet sen aiheuttaman huminan.

        Jos joku sanoo olevansa se profeetta, niin koettele hänet.
        Ei sinulla ole mitään Herran antamaa nimilistaa tulevien profeettojen nimistä, josta voisit asian tarkastaa.
        Sinä kaipaat nimeä vain lokakampanjaasi varten, koska muuta käyttöä sinulla ei nimelle ole.


    • Anonyymi

      Profeetta Jeremian profetiasta:

      Jeremia 23:32, Herra ilmoittaa

      "Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe