Ongelmani lienee se, että minua ei yksinkertaisesti

Anonyymi

kiinnosta mikään. Joskus kyllä kiinnosti, mutta enää ei.

10

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinua ei siis kiinnosta mikään?

• Anonyymi

Ymmärsit aivan oikein. Saan käytännössä mielihyvää vain siitä, että en joudu tekemään mitään, enkä olemaan kenenkään kanssa tekemisissä.

• Anonyymi

Kuulostaa masennukselta. Puhuminen ammattilaisen kanssa auttaa, lupaan sen!❤

• Anonyymi

Ei edes muiden elämiset, olemiset, luulemiset, sanomiset .. jne jne ?
      Oletko mitannu testoarvot ? Ehkäpä sinulla on liian korkealla ?

• Anonyymi

Et osaa käsitellä tunteitasi.

• Anonyymi

Tarpeeksi kun pettyy ihmisiin, käy noin.

• Anonyymi

Entäpä matka itseesi ja henkinen kirjallisuus. Maalliset asiat onkin lopulta aika tylsän yksitoikkoista. Varsinkin jos elämässä kaikki on suorittamista samalla kaavalla.

• Anonyymi

Joo ei muakaan. Oon kokenut jo kaiken tarpeellisen eikä täällä oo enää mitään mua varten. Toivon vaan kuolevani nopeesti johonkin kohtaukseen. Nälkäkuolema nyt joka tapauksessa tulee eteen pian, kun ei oo enää varaa syödä. En tarvii enkä halua mitään "apua", en oo masentunut enkä "kuntoutettavissa" mihinkään. Oon surkee ihminen surkeessa maailmassa.

• Anonyymi

Näin on, https://youtu.be/4-6TkaZ9yN8
      Joskus ihminen havahtuu huomaamaan, että kaipaamme sisimmässämme elämältä jotain aivan muuta.

• Anonyymi

😙😗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      31
      3839
    2. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      163
      3370
    Aihe