Oliko kysessä, kantasuomalainen, seurueen jäsen, vai integroituva?
https://www.paivanlehti.fi/kaivopuistossa-puukotettiin-19-vuotiasta-nuorta-poliisi-julkaisi-mustiin-pukeutuneen-tekijan-tuntomerkit/
Poliisi julkaisi tuntomerkit ilman tuntomerkkejä...
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tummia oli vaatteet ja kihara tukka.
Onko se edellinenkään Kaivopuiston murha vielä selvinnyt? - Anonyymi
Mulle yks paskan hailee vaikka kaikki tsadilaiset suvakit pääsis kokemaan maahanmuuttonsa aiheuttaman rikastumisen kehonsa rautapitoisuuden akuutilla lisääntymisellä! :) :/ ... sitä saa, mitä tilaa!
- Anonyymi
Tumma kihara tukka kuten värillisillä, mutta ihin väri unohtui kertoa. Kantasuomalaisuus olisi kerrottu, joten siitä voi päätellä.
- Anonyymi
Aivan 99% tummaihoinen jos ei mainita .
- Anonyymi
Polpon ”tuntomerkit”: Mustiin pukeutunut ihminen!? :)
Kyseisen ihmisen ihonvärin kaikki osaa tosta varmaan jo lukeakin rivien välistä?
”Polpo! Kun et edes halua saada rikollisia kiinni! :) ” - Anonyymi
Kyllä polpo nuolee ohi&kumppaneita, omaa uraa on polpoisen ajateltava.
- Anonyymi
Voisihan sanoa, että tekijällä voimakas rusketus jos sellainen on.
- Anonyymi
Ei häiritse täällä pöndellä mitä stadin juntit duunailee keskenään
- Anonyymi
Mamutuksen myötä maamme ÄO on tainnut pudota aika rajusti, kuten kansainvälinen vertailu koulumenestyksessä, joka on aina ollut maailman huippuluokkaa,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749