Oliko kysessä, kantasuomalainen, seurueen jäsen, vai integroituva?
https://www.paivanlehti.fi/kaivopuistossa-puukotettiin-19-vuotiasta-nuorta-poliisi-julkaisi-mustiin-pukeutuneen-tekijan-tuntomerkit/
Poliisi julkaisi tuntomerkit ilman tuntomerkkejä...
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tummia oli vaatteet ja kihara tukka.
Onko se edellinenkään Kaivopuiston murha vielä selvinnyt? - Anonyymi
Mulle yks paskan hailee vaikka kaikki tsadilaiset suvakit pääsis kokemaan maahanmuuttonsa aiheuttaman rikastumisen kehonsa rautapitoisuuden akuutilla lisääntymisellä! :) :/ ... sitä saa, mitä tilaa!
- Anonyymi
Tumma kihara tukka kuten värillisillä, mutta ihin väri unohtui kertoa. Kantasuomalaisuus olisi kerrottu, joten siitä voi päätellä.
- Anonyymi
Aivan 99% tummaihoinen jos ei mainita .
- Anonyymi
Polpon ”tuntomerkit”: Mustiin pukeutunut ihminen!? :)
Kyseisen ihmisen ihonvärin kaikki osaa tosta varmaan jo lukeakin rivien välistä?
”Polpo! Kun et edes halua saada rikollisia kiinni! :) ” - Anonyymi
Kyllä polpo nuolee ohi&kumppaneita, omaa uraa on polpoisen ajateltava.
- Anonyymi
Voisihan sanoa, että tekijällä voimakas rusketus jos sellainen on.
- Anonyymi
Ei häiritse täällä pöndellä mitä stadin juntit duunailee keskenään
- Anonyymi
Mamutuksen myötä maamme ÄO on tainnut pudota aika rajusti, kuten kansainvälinen vertailu koulumenestyksessä, joka on aina ollut maailman huippuluokkaa,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252674Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402322Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991231- 41986
- 42967
- 77884
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh76866Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175803Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93792