Jaahas ja täällä vielä

Anonyymi

mies muiden kanssa keskustelet. Nyt valmistautumaan yöpuulle. Jaksat sitten kantaa mun ostokset kaupasta. Mulla on ollut jo vähän ikävä sua. Voitaisi tavata vähän useammin. Hyvää yötä!

Iltabiisi poikkeuksellisesti kotomainen
Milloin, milloin, milloin/ Vieno Kekkonen
https://youtu.be/KQsfXxyTAQs

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä saa kirjoitella. Ei ole kiellettyä.

      • Anonyymi

        Turhaahan se on kun minä olen täällä.


    • Anonyymi

      Tämä ei ole multa vaikka sua niin rakastankin mies. Saat sä jutella muidenkin kanssa, koska tiedän että jaksat aina silti kun oot niin ihanin.

      • Anonyymi

        Mene sinä niihin omiin (sataan) aloituksiisi. Meillä on eri miehet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä niihin omiin (sataan) aloituksiisi. Meillä on eri miehet!

        Eikä ole. Minä kaipaan sitä ihan samaa miestä kuin sinäkin. En tee enää omia, lainaan aina vaan teiltä muilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole. Minä kaipaan sitä ihan samaa miestä kuin sinäkin. En tee enää omia, lainaan aina vaan teiltä muilta.

        Et voi kaivata samaa, kun et häntä tunne. Lainailu on kyllä huomattu ja olen huolissani sinusta, kun olet täällä palstalla ihan liikaa. Kannattaa tuulettua välillä ulkosalla varsinkin kun on kesä tulossa. Jos vaikka löytäisit ihan elävän oman ystävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi kaivata samaa, kun et häntä tunne. Lainailu on kyllä huomattu ja olen huolissani sinusta, kun olet täällä palstalla ihan liikaa. Kannattaa tuulettua välillä ulkosalla varsinkin kun on kesä tulossa. Jos vaikka löytäisit ihan elävän oman ystävän.

        Mikäs mörrimöykky täällä esittää fiksua?
        Ihan sivusta kysyn? Sinäkö nyt olet se paljon puhuttu Heli täällä. joka tunnistelee kaikki päin vakoa ja on muutenkin sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi kaivata samaa, kun et häntä tunne. Lainailu on kyllä huomattu ja olen huolissani sinusta, kun olet täällä palstalla ihan liikaa. Kannattaa tuulettua välillä ulkosalla varsinkin kun on kesä tulossa. Jos vaikka löytäisit ihan elävän oman ystävän.

        Mitenkäs sinä vaikutat itsekin olevan täällä taas? Menisitkös itse välillä ulos tuulettumaan. Minä en voi kun olen etätöissä kotona ja tässä on ikäänkuin läsnäolopakko.
        Minulla on muuten mahtava elämä. Älä kadehdi siellä yhtään. Rakastan samaa miestä kuin sinä, usko jo.


      • Anonyymi

        Kiva, että täällä on muitakin mensalaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs sinä vaikutat itsekin olevan täällä taas? Menisitkös itse välillä ulos tuulettumaan. Minä en voi kun olen etätöissä kotona ja tässä on ikäänkuin läsnäolopakko.
        Minulla on muuten mahtava elämä. Älä kadehdi siellä yhtään. Rakastan samaa miestä kuin sinä, usko jo.

        Kuivattelen juuri hiuksiani ennen uloslähtöä. Rakastaessa ollaan yleensä tavattu jonkun kerran ja tiedetään nimet sun muut tiedot. Rakkautta ei ole ihastuminen mielikuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs mörrimöykky täällä esittää fiksua?
        Ihan sivusta kysyn? Sinäkö nyt olet se paljon puhuttu Heli täällä. joka tunnistelee kaikki päin vakoa ja on muutenkin sekaisin?

        Minun (=akoittaja) ei tarvitse esittää fiksua. En ole sinun Helisi enkä muutenkaan ymmärrä tuota pakonomaista tunnistamisyritystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun (=akoittaja) ei tarvitse esittää fiksua. En ole sinun Helisi enkä muutenkaan ymmärrä tuota pakonomaista tunnistamisyritystä.

        Et olekaan. Heli on paljon kiinnostavampi, vaikka vähän sekaisin on. Sinä ole palstan tylsin kirjoittelija ja siksi ainoat vastaukset mitä saat on muiden pitkästyneiden naisien kakanjauhantaan. Tämä on tosi asia, en sano edes pahalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et olekaan. Heli on paljon kiinnostavampi, vaikka vähän sekaisin on. Sinä ole palstan tylsin kirjoittelija ja siksi ainoat vastaukset mitä saat on muiden pitkästyneiden naisien kakanjauhantaan. Tämä on tosi asia, en sano edes pahalla.

        No kuule, en kirjoita sinulle, enkä palstan naisille. Jokainen kirjoittaa mitä haluaa ja omalla tyylillään. En kirjoita palstalaisille joten en välitä arvosteluista. Minusta on aivan sama mitä tuntemattomat ihmiset minusta ajattalevat.


    • Anonyymi

      Mä mies ainakin piipahdan koko päivänä ensimmäistä kertaa täällä.

      Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Kiva juttu 👍😂 nuku hyvin.


      • Anonyymi

        23:46 on myöhäinen aika arvostella tuntemattomia kirjoittajia. Onko sinulla joku huonosti?


      • Anonyymi

        Voi pientä. Aloitus ei ole sinulle, niin miksi edes palloilet täällä kommentoimassa. Mene dinulle tarkoitettuihin aloituksiin tai tee omasi

        Pieni vinkki sinulle, jos aloitus ei ole sinulle niin se ei ole provo. Suomessa on paljon miellyttäviä ihmisiä, joille joku voi tehdä aloituksen.


    • Anonyymi

      Mitä mitä, mies kantamaan ostoksia, ääh.. Kyllä naiset on ennenkin pärjännyt ilman miehiä✌️

      • Anonyymi

        Ei ole kysymys pärjäämisestä vaan kohteliaista käytöstavoista. Aika hassulta näyttää, jos nainen kantaa selkä vääränä kauppakasseja ja mies kävele vieressä heilutellen "painavia" auton avaimiaan. Ei silti on sellainenkin koettu ja kestetty, mutta ei kiitos enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys pärjäämisestä vaan kohteliaista käytöstavoista. Aika hassulta näyttää, jos nainen kantaa selkä vääränä kauppakasseja ja mies kävele vieressä heilutellen "painavia" auton avaimiaan. Ei silti on sellainenkin koettu ja kestetty, mutta ei kiitos enää.

        No joo, kyllä mun mies kans kantoi kauppa kassit aina, mutta mä revin ne siltä pois, en tykkää martyyreistä. Mutta on toi totta hassua se on.. Molemmat kantaa niin hyvä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys pärjäämisestä vaan kohteliaista käytöstavoista. Aika hassulta näyttää, jos nainen kantaa selkä vääränä kauppakasseja ja mies kävele vieressä heilutellen "painavia" auton avaimiaan. Ei silti on sellainenkin koettu ja kestetty, mutta ei kiitos enää.

        Se on sitä tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kysymys pärjäämisestä vaan kohteliaista käytöstavoista. Aika hassulta näyttää, jos nainen kantaa selkä vääränä kauppakasseja ja mies kävele vieressä heilutellen "painavia" auton avaimiaan. Ei silti on sellainenkin koettu ja kestetty, mutta ei kiitos enää.

        Olet tosi tylsä kirjoittelija. Ei ihme että kadehdit ja haukut muita naisia täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä tasa-arvoa.

        Ei ole tasa-arvoa jos kassit ei ole tasan jaettu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi tylsä kirjoittelija. Ei ihme että kadehdit ja haukut muita naisia täällä.

        No tuo nyt on aika kaukaa haettu juttu, että muka täällä haukkuisin toisia naisia. Olen pysytellyt omissa aloituksissani. Minulla ei ole mitään syytä keskustella täällä kenenkään kanssa, kun käyn vain ikävöimässä täällä. Jotenkin on outoa (=pakkomielteistä), että tuo tylsyys piti tulla kirjoittamaan jo toiseen kertaan. Eikö sinulla ole mitään järkevämpää tekemistä? Virkkaa vaikka patalappuja jos et muuta keksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinhän se elämä jatkuu siitä mihin illalla nukkumaan käydessä jää.

        P.S Musiikkimakunsa kullakin!


    • Anonyymi

      Ihan järkyttävää lukea tämmöistä, näin harhaista höpötystä. Mistä ihmeestä tää aloittaja tunnistaa anonyymillä palstalla, että "sinä täällä kirjoittelet".

      • Anonyymi

        Mikä täällä ihmisiä vaivaa, kun jo 6:27 haukutaan muita kirjoittajia? Aloittaja ei ole tunnistanut kuin yhden kommentoijan lapsellisesta tekstistään ja ilmeisesti osuin oikeaan koska kirjoittaja älähti aloittajan kommenttiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä täällä ihmisiä vaivaa, kun jo 6:27 haukutaan muita kirjoittajia? Aloittaja ei ole tunnistanut kuin yhden kommentoijan lapsellisesta tekstistään ja ilmeisesti osuin oikeaan koska kirjoittaja älähti aloittajan kommenttiin!

        Ei lapsellisesta tai muustakaan tekstistä voi tunnistaa, haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lapsellisesta tai muustakaan tekstistä voi tunnistaa, haloo.

        Mutta nyt vssn kävi niin. Tuolla ylempänä vänkää vielä uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä täällä ihmisiä vaivaa, kun jo 6:27 haukutaan muita kirjoittajia? Aloittaja ei ole tunnistanut kuin yhden kommentoijan lapsellisesta tekstistään ja ilmeisesti osuin oikeaan koska kirjoittaja älähti aloittajan kommenttiin!

        Täällä ei ole kuin yksi tyyppi, joka käys 6:27, joten aloittaja nyt varmaan erehtyy pahan kerran. Taitaa olla aloittaja itse se mustasukkainen aikamerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt vssn kävi niin. Tuolla ylempänä vänkää vielä uudestaan.

        Höpöhöpö. Kuvitelmaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei ole kuin yksi tyyppi, joka käys 6:27, joten aloittaja nyt varmaan erehtyy pahan kerran. Taitaa olla aloittaja itse se mustasukkainen aikamerkki.

        Aloittaja on herännyt kolme tuntia myöhemmin tänään! Ihan turha mustamaalta, kun kirjoitustyylikin eroaa tyystin minun tylsästä ja kuivasta tyylistäni.


    • Anonyymi

      Siltä harhaisella tuntuu?

      • Ai miltä? Kerroppas, kun niin hyvin näytät tietävän.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe