Soini tuhosi tai melkein tuhosi kaksi puoluetta

Anonyymi

Onko väitteelle perää?

6

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaffeet maistuu

• Anonyymi

Sitähän se sano että kyllä kansa tietää

mutta ei tiennyt että itse ei tiedä..

• Anonyymi

Nyt hoksasin, että Soini ei ollutkaan niiden jytkyjen takana. Ei tuhonnut perussuomalaista puoluetta eikä sinistä. Soini huolehti suht hyvin omasta hillotolpasta. Siniset varmaan politiikan tyhmin puolue. Onhan se jotain, että saa olla vähän aikaa ministerinä. Siniset ihan itse tuhosivat puolueensa. Eivät ymmärtäneet, että eivät voi onnistua. Se oli tiedossa alusta alkaen.

• Anonyymi

Omasta tyhmyydestä syytetään muita. Kun on vuosisadan pohjanoteeraus niin se on muitten syytä.Mikä se semmonen on? Se on narsisti.Kun on tommonen tekopyhä, tyhmänylpeä toisen ihmisen polkija. Vai perheen ja pienyrittäjien asialla. Niinhän ne muutkin puolueet ovat tai ainakin sanovat olevansa..

• Anonyymi

Soini on ollut sekä Espoon kunnanvaltuutettu, kansanedustaja, ministeri että EU- parlamentaarikko. Kuka laskisi mitä hän nyt saa rahaa eläkkeinä yms. noista kaikista tehtävistä? Mitä ja missä hän muuten olikaan ja tekikään ennen poliittista uraansa, joka alkoi miten missä?

• Anonyymi

SKP:llä 80 ehdokasta ja 2 valtuutettua tällä hetkellä. Sinisillä 70 ehdokasta ja vissiin n 40 valtuutettua. Voi 1-2 mennä läpi,mutta ei sekään ole varmaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      72
      822
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      688
    3. 35
      557
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      550
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      545
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      542
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      31
      530
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      510
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      507
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      444
    Aihe