Mitenkä perussuomalaiset ovat ottaneet kantaa Karjalan palauttamiseen takaisin Suomeen. Eli ovatko persut ajamassa suomalaisten asioita vaatien Karjalan palauttamista takaisin Suomeen vai silleen jotta Suomi pitäisi palauttaa osaksi Venäjää.
En äänestää mitää epäisänmaallista persupuoluetta jos he eivät ole valmiita vaatimaan Suomelle sitä mitä Suomelle kuuluu. Venäjäkin vaatii Venäjälle sitä mitä Venäjälle kuuluu niin mikä tässä nyt on persuille ongelmana.
https://www.youtube.com/watch?v=lTn3hTCO8Ck
Persujen kanta Karjalan palauttamiseen
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tää tavoite mielestäsi jotenkin realistinen tavoite? Jos haluaa olla uskottava ja vakavasti otettava puolue politiikassa on ajettava realistisia tavotteita.
- Anonyymi
Tottakai tuo on realistinen kuten oli Krimin palauttaminen suuren isänmaallisen Venäjän yhteyteen ukrainalaisten sortovallan ikeen alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739