Jos en olisi ollut työtön

Anonyymi

en olisi koskaan saanut näin paljon aikaan, mitä nyt on tullut tehtyä. Enkä varmasti olisi jaksanutkaan töitteni jälkeen.
Nyt on ihana koti rempattu pitkälti omien mieltymyksien mukaan, on maalattu ja tapetoitu, vaihdettu saunaan kaikki, seinät ja lauteet ja kiuas, lattiat... ja tehty uusi huone lisää. Olen myös saanut puutarhan kivasti laitettua, olen ollut lasten kanssa päivittäin, ja koti on siisti ja pyykit pesty. Koti äitiys on parasta.

Olen jaksanut harrastaa kolmesti viikossa erilaisia kursseja, ja en edes osaa sanoa, kuin ihanaa on olla kotona. En ymmärrä ihmisiä, jotka valittaa työttömistä... varamsti omaa pahaa oloaan purkaa, kun itse joutvat oleen halpis töissä eikä jaksa tehdä kotona enää mitään.
Ei heistä kannata välittää, sitä ne mesoo kun ei ole sitä aikaa tehdä mitään muuta.

Me ainakin nautitaan siitä että ollaan saatu olla kotona.

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työkyveläkkeellä tässä ollaan huh huh miks rehkiä mitään. Mikä ihmeen autuus työttömänä on kun se työelämä kutsuu.Vihoviimeinen juttu alkaa tottuun työttömyyteen. Mene plikka hyvin äkkiä töihin. Meidän suvussa ei ole työttömänä kukaan.

• Anonyymi

Vai plikka.... mie oon kuuleppa 8 lapsen mummi mutta nuorekas mummi... en katso olevani enää plikka. Plikat ei remontoi eikä ehdi, mie ehdin, kun en ole töissä kun en tahdo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      30
      3752
    2. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      116
      2960
    Aihe