Tällä hetkellä Suomen uusiksi hävittäjiksi on vedonlyöntitoimistojen mukaan F-35 ja Superhornet joka paljasti hävittäjiensä määrän.
Tästä voimme päätellä että jos F-35 tarjous oli määrällisesti liian pieni niin S-Hornet vie voiton.
Molemmat vaihtoehdot ovat Suomelle erittäin hyviä. Growler 2-paikkaiset ovat parhaita mitä maailmassa löytyy ja F-35 myös kuuluu niihin jota ei myydä kaikille.
Hävittäjähankinnan ennakkosuosikit
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vedonlyöntitoimistojen kertoimet ovat sellaisia että ne aina voittavat.
Siksi olisi yllätys jos F-35 tai Growler häviäisivät muille.
Kahden kauppa. Molemmat parhaita maailmassa.- Anonyymi
Pitkiä vetoja vaan Nato Tiltut.
Kohta alkaaa sitten syvän masennuksenne pitkä jakso.
Pitkäniemi tarjoaa Suomen Nato Tiltuille HX-hankkeen aikaiseen päänjärjestelyyn elektrokonvulsiivista hoitoa , Tavoitteena saavuttaa ainakin 25 s purkaus
aivoissa ja 20 s motorinen vaste (kouristus).
STIMULUS = ANNOS = MC (AD 1152)
-Virta 800-900 mA
-Pulssin leveys 0,3-1,5 ms
-Frekvenssi 20-120 Hz
-Stimuluksen kesto 1-8 s
Saavutetaan: Postiktaalinen hiljaisuus, ”flat line” = suppression
- Anonyymi
Eiköhän osteta molemmat amerikkalaiset.
- Anonyymi
Hävittäjähankinnan ennakkosuosikit --- GRIPEN, GRIPEN ja GRIPEN.
Siinä siis kolmen parhaan terävin kärki. :) - Anonyymi
Parempi kun ei osta mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692