arabialaisten numeroiden opetus

tiesittekö perussuomalaiset, että peruskouluissa on ruvettu opettamaan arabialaisia numeroita. mitä aiotte tehdä tai luulette voivanne tehdä asialle

18

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko itse jotenkin ylpeä siitä

• Anonyymi

Perkle. Matunumeroita!
      Meidän kustannuksella.
      EU:n vika.
      Suomi takaisin, kivikauteen.

• Anonyymi

Veit fanaatikkopersuilta yöunet sitten....

• Anonyymi

Olen myös kuullut, että kirkoissa saarnataan jotain Lähi-Idästä lähtöisin olevia höpöjuttuja.

Sillekin asialle pitäisi tehdä jotain.

• Anonyymi

1 1=3 sanoi kamelinnussija.

• Anonyymi

Perussuomalaiset laskevat sormillaan, eikä vierasperäisillä numeroilla.

• Anonyymi

Demukin äly ei riitä edes siihen. Kysy vaikka Sannalta.

• Anonyymi

Aloitus on valetta. Numerot ovat intialaisia. Pohjois-intialaisten arjalaisten keksimiä josta seemiläiset kopioivat ne. Ei ole varmuutta tulivatko numerot suoraan Intiasta Eurooppaan vai arabien välityksellä.
      Intiassa vielä tuolloin, 1000 vuotta sitten oli kastijärjestelmä voimissaan siten että yhteiskuntaluokka näkyi selvästi ihonvärissä, mitä vaaleampi sitä korkeampi status. Myöhemmin luokat ovat sekoittuneet ja vaikka kastisysteemi virallisesti purettiin 1940- luvulla, on se epävirallisesti voimissaan.
      Intialaisten suuri oivallus oli nollan keksiminen.

• Anonyymi

Mutta missä ovat aidot suomalaiset numerot?

Pilasiko globalismi ja mamutus nekin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta missä ovat aidot suomalaiset numerot?

Pilasiko globalismi ja mamutus nekin?

Impivaaralaiset yrittävät kovalla kiireellä veistää ne puusta.

• Anonyymi

Arabialainen kulttuuri pääsi pitkälle matematiikassa, kunnes eräs ideologia pysäytti kaiken kehityksen tyystin...

• Anonyymi

Persut eivät mitään koulussa opetettuja pakkonumeroita tarvitse. Korkeakulttuuriin kuuluvat numerot eivät ole suomalaista kulttuuria.

• Anonyymi

Oletteko muuten huomanneet, että kaikilla persuilla on kyömynenä

• Anonyymi

Demareilla on kireä tuskainen ilme, vanne puristaa kupolia ja ilme on kuin työnnettäis neulaa kynnen alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demareilla on kireä tuskainen ilme, vanne puristaa kupolia ja ilme on kuin työnnettäis neulaa kynnen alle.

Kommentin antaja sadisti itse?

• Anonyymi

Mikäs persuvihaajia tänään nyppii? Paitsi oma paskainen elämä.

• Anonyymi

Punikkien suosio syöksyy ja se pistää vituttamaan, pää ei tuota kuin säälittävää ulinaa, hihna luistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punikkien suosio syöksyy ja se pistää vituttamaan, pää ei tuota kuin säälittävää ulinaa, hihna luistaa.

Enemmänhän tuo näyttää teitä kansallissosialisteja pohdituttavan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4254
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      99
      3694
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3389
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2950
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2438
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2399
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2142
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1776
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1597
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1572
    Aihe