Raamatun mukaan Israel ei ole enää valittu kansa. Se status on siirtynyt Jeesuksen seuraajille:
Matteus
21:42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä
Ei ole enää valittu kansa
8
92
Vastaukset
Toisaalta muhammad (lhsll) väitti olevansa jumalan viimeinen profeetta.
Jos siis sepitettyihin satuihin uskoo, eikö olisi asiallista uskoa muhammadanisminharhaan, koska muhammad (lhsll) todellakin väitti olevansa viimeinen profeetta ja ajallisesti ilmiintyi jeesuksen jälkeen?- Anonyymi
Israel on jo pitkään ollut paholaisen valtakuntaa. Kuolemaa ja tappamista = Juutalaisuus.
- Anonyymi
No niin Jeesuksen seuraajat.
Ristille roikkumaan siitä niin kuin olisi jo. Kipi kipi.- Anonyymi
Sehän olisi törkeää kristinuskon ja Jeesuksen pilkkaamista.
- Anonyymi
Roomalaiskirjeen 11. luku kumoaa väitteesi aika huolellisesti.
- Anonyymi
> Roomalaiskirjeen 11. luku kumoaa väitteesi aika huolellisesti.
Hyvä huomio, siinä sanotaan suoraan:
"Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa..."
Room. 11:1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Roomalaiskirjeen 11. luku kumoaa väitteesi aika huolellisesti.
Hyvä huomio, siinä sanotaan suoraan:
"Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa..."
Room. 11:1To Be continue
- Anonyymi
Ei se noin yksiselitteinen asia ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029