MITÄ TAPAHTUISI - JOS

ihmiset uskoisivat, että Saatana sulki kristityiltä taivasten valtakunnan ovet Jeesuksen tappamisella, ja sillä vuodattamalla verellä, koska tuli nimittelemään hänelle uskottuja ihmisiä Saatanan halujen tyydyttäjiksi ja kyykäärmeen sikiöiksi, vaikka hän oli ne kaikki jo ennalta armollaan pelastanut.

Välittömästi, kun oli ensimmäiset ihmiset Paratiisin herätyskokouksessa omikseen herättänyt. Ensin naisen ja sitten miehen:

"Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tapahtuisi mitään, koska kukaan ei enää usko totuuteen.

      "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."'

      Eri kirkkokuntien ja lahkojen kirjat ovat Saatanan kuolemankirjoja:

      Mutta Jeesus sanoi hänelle:

      "Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien. Te olette pahasti eksyksissä.

      Anna kuolleiden haudata kuolleensa. Lähde sinä julistamaan Jumalan valtakuntaa."

    • Joka on käynyt Facebook kodissani on nähnyt, että minulle on 33 vuoden aikana ilmestynyt vain kolme kaveria, omalla nimellään.

      Täällä Savitaipaleella olen kolmelle naiselle saanut tilaisuuden kertoa, mitä Herra Jumala on minulle tehnyt.

      Palkkioksi olen saanut vain ivallisen naurun:

      "Kyllä sinä olet täysin seonnut, eivät piispat ja papit voi olla väärässä!"

      Kyllä Jumala on todella Rajusti ihmiset eksyttänyt kaikki, ei yksistään kristittyjä,

    • MAHDOTON TEHTÄVÄ

      Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, .
      nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan.

      EI HEITÄ VOI TOISTAMISEEN JOHDATTAA KÄÄNTYMYKSEEN - - NIITÄ, JOTKA NYT ITSE RISTIINNAULITSEVAT JUMALAN POJAN JA NOSTAVAT HÄNET KAIKKIEN PILKATTAVAKSI.

    • Kyllä Saatanalla ja hänen palvelijoillaan on oikeus iloita Jumalan Pojan verestä,
      sillä ei sitä kukaan muu maailmassa olisi uskaltanut tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2275
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2046
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1331
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1325
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1316
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1198
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1085
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe