Miksi juuri Keravalle on pesitynyt maamme koko roskaväki ja älyllisesti heikoin aines, onko siihen joku erityinen syy?
Kerava, roskaväen paratiisi.
8
1264
Vastaukset
- Anonyymi
Mäntsälään tullut alumiinipurkkitehdas houkutteli ison joukon luiskaotsia muummuassa keravalle kun mätsälässä oli asuntopulaa
- Anonyymi
No, ei tuommoseen paikkaan kukaan täysjärkinen jää pitkäksi aikaa, kunnon asuinpaikkoja on Suomi täynnä. Itse muutin Keravalta jo 1997, ja muutin rauhalliseen Tuusulaan.
- Anonyymi
olen asunut koko elämäni keravalla ja vieläkin asun. Ennen vuotta 2015 kerava oli ihan hyvä.
- Anonyymi
Älkääs nyt. Keravalla on maamme parhaat eläintarhat. Löytyy joka korttelista.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan Keravalla on Suomen koulutetuin väestö. Mistä itse olet?
- Anonyymi
taitaa olla joku päivi nergin tekemä tutkimus kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa olla joku päivi nergin tekemä tutkimus kyseessä
Juu,nuo luku- ja käytöstaidottomat ovat vallanneet kaupungin ja nehän tosiaankin ovat Suomen tulevaisuuden toivot , voihan kiesus ...... ja veronmaksajat maksavat.
- Anonyymi
Muutin Vantaalta Keravalle vuonna 2014, enkä ole päivääkään katunut. Enää ei kuulu paistinpannujen kolahdus seinän läpi (Vantaalla naapurikämppä sossun kämppä). Eikä ole poliisejakaan näkynyt, niin usein kuin Vantaalla. 😀 Ok, Vantaalla asuin VAV:in asunnoissa, nyt ASO-kämppä alla ja rauhallista on. 😊 Kaikki palvelut lähietäisyydellä (1km) ja kauppa auki 24/7. Itsellä perustutkinto koulutuksena, mutta töissä käyn ihan kokopäiväisesti. Itse en kyllä välttämättä Keravalla Lintulammenkadun ympäristöön muuttaisi. 🤔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1672602Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait209714Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668