Miksi juuri Keravalle on pesitynyt maamme koko roskaväki ja älyllisesti heikoin aines, onko siihen joku erityinen syy?
Kerava, roskaväen paratiisi.
8
1243
Vastaukset
- Anonyymi
Mäntsälään tullut alumiinipurkkitehdas houkutteli ison joukon luiskaotsia muummuassa keravalle kun mätsälässä oli asuntopulaa
- Anonyymi
No, ei tuommoseen paikkaan kukaan täysjärkinen jää pitkäksi aikaa, kunnon asuinpaikkoja on Suomi täynnä. Itse muutin Keravalta jo 1997, ja muutin rauhalliseen Tuusulaan.
- Anonyymi
olen asunut koko elämäni keravalla ja vieläkin asun. Ennen vuotta 2015 kerava oli ihan hyvä.
- Anonyymi
Älkääs nyt. Keravalla on maamme parhaat eläintarhat. Löytyy joka korttelista.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan Keravalla on Suomen koulutetuin väestö. Mistä itse olet?
- Anonyymi
taitaa olla joku päivi nergin tekemä tutkimus kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa olla joku päivi nergin tekemä tutkimus kyseessä
Juu,nuo luku- ja käytöstaidottomat ovat vallanneet kaupungin ja nehän tosiaankin ovat Suomen tulevaisuuden toivot , voihan kiesus ...... ja veronmaksajat maksavat.
- Anonyymi
Muutin Vantaalta Keravalle vuonna 2014, enkä ole päivääkään katunut. Enää ei kuulu paistinpannujen kolahdus seinän läpi (Vantaalla naapurikämppä sossun kämppä). Eikä ole poliisejakaan näkynyt, niin usein kuin Vantaalla. 😀 Ok, Vantaalla asuin VAV:in asunnoissa, nyt ASO-kämppä alla ja rauhallista on. 😊 Kaikki palvelut lähietäisyydellä (1km) ja kauppa auki 24/7. Itsellä perustutkinto koulutuksena, mutta töissä käyn ihan kokopäiväisesti. Itse en kyllä välttämättä Keravalla Lintulammenkadun ympäristöön muuttaisi. 🤔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3293883Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283580Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52292- 1121704
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181608Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241339Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j143961Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit101919Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79865- 86781