Auta Hyvä Jumala!

Tiedän toki että hänellä ei aikaa eikä haluja riitä poliittisiin näkemyksiin saati kiistoihin ja sen ymmärrän joten otsikkoni on siltä osin turha jota pahoittelen.

Sain tänään Digi- ja väestöviraston (?) lähettämän ilmoituksen äänioikeudestani kuntavaaleissa josta kiitos. Saisin tuoda äänestyspaikalle jopa oman kynäni; tämä oli oikein hauska lisäys.
Siinä tosin yllytetään että käyttäisin äänioikeuttani ennakkona. Älkää hyvät ihmiset äänestäkö ennakkoon sillä juuri se mahdollistaa laajamittaisen vaalivilpin.

Olen lukenut että kaikissa maailman vaaleissa harrastetaan järjestelmällistä huijausta enkä sitä lainkaan epäile. Miksi näin ei tehtäisi jos se on mahdollista?
Nythän USA:ssa on käynnistetty laajamittaisia presidentin vaalien äänestyslipukkeiden jälkitarkastuksia. Demokraatit ovat lähettäneet paikalle yli 100 lakimiestä tätä estämään. Miksi näin..., voinemme kysyä?

Saatana..., eksyin hieman pääaiheestani joka toki vaaleja koskee.
Olen isänmaallinen patriootti joka taistelee minkä pystyy oman kansallisen identiteettimme ja itsemääräämisoikeutemme puolesta.
Tämän tulee EU:n liittovaltio totaalisti murskaamaan.

Sodissamme menetti henkensä n. 100 000 nuorukaistamme ja satoja tuhansia vammautui ruumiillisesti ja henkisesti näitä arvoja puolustaessaan. Nyt maatamme ollaan antamassa ilmaiseksi EU:n äänestämättä valittujen byrokraattien käsiin.
Mitä helvettiä?

Yksikään valtapuolueemme ei tätä vastusta. Samaa paskaa edustavat myös perussuomalaiset muutamaa yksilöä lukuun ottamatta.

Ketä siis voisin äänestää? Sirpalepuolueissa äänet menevät paskakaivoon.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomasin että olet aloittanut uuden ketjun joka liippaa myös oikeastaan tota minun ketjuani, jonka viimeisn viestin liitän tähän. Se on siis tuolta joka ketjuna on taas liian pitkä ja ihmiset ei jaksa alkaa lukemaan sellaisia.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16926175/onko-tama-persuamista#comment-107952363

      Anonyymi
      05.05.2021 17:04
      Oikeastaan mun ongelma on se etten saa jäämään tätä viestiä M-98 aloittamaan hienoon ketjuun. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16926094/terskoja-halkaisevat-raiskauksien-hairintalaitteet- Tässä tuo viesti (alempi). Onneksi taltioin ses ajatellen että se poistetaan.

      Anonyymi
      05.05.2021 14:37
      UUSI

      Nauttisin jos näkisin maturaiskaajan halkaistun kullin. Voisin tehosteeksi vetää pampulla päähän.

      Anonyymi
      05.05.2021 14:48

      Minä olen lusimassa pankkiryöstöä täällä (en kerro missä mutta täällä on se Turun puukottaja myös lusimassa, mutta se on eristyksissä > kukaan ei ole sitä nähnyt) Niin sitä mä vaan ko mun naapuri sellikaveri rasikataan ainakin kerran viikossa niin olisko tosta vempelleestä sellasta anaali versiota. Ei o kiva kuunnela kun mies raiskataan eikä vartiat puutu asiaan.

      Me täällä ollaan alettu epäileen onko sitä Turun puukottajaa olemassakaan kun kukaa ei ole sitä nähnyt. On vain puheita. Oli se vaan karmea isku se puukotus. Onneks sen varjolla saatiin se siviilitiedustelulaki voimaan että nyt poliisi voi ilman minkään oikeuslaitoksen lupaa salakuunnella/katsella gang-stalkata kaikkia mamuja tosta vaan.

      Kuulin sivukorvalla uutisista, ettei Kokoomus ollut saanut suutaan auki valtiovararain- vakiokunnassa eli he ovat mukana tuossa sdp:n rlpymispaskam hyväksymisessä- Ei juma- lauta. Nyt on vain vedottava yksittäisten edustajien järkeen ja omaantuntoon etteivät menisi tuohon lankaan sillä se tuhoaa Suomen.

      • Anonyymi

        JOSPA MYÖS OTTAISIN KANTAA ITSE AIHEESEEN johon ateistina niinkuinminäkin pyysit jopa Jumalalta apua.

        "Saisin tuoda äänestyspaikalle jopa oman kynäni; tämä oli oikein hauska lisäys.
        Siinä tosin yllytetään että käyttäisin äänioikeuttani ennakkona. Älkää hyvät ihmiset äänestäkö ennakkoon sillä juuri se mahdollistaa laajamittaisen vaalivilpin."

        Nykyaikana oli kyseessä mikä maa tahansa ääntenlaskennan manipuloinnit on sanoisinko joka päiväistä uusnormaalia. Minä usutan tuolla kansanedustajia olemaan menemättä itse äänestämään jos ei uskalla äänestää EI tai jopa tyhjää. Varmoja vastustuksia elpymispaskaan on nyt 49 ja se riittäisi 98 kahden kolmas osan kumoamiseen ja nyt varmoja kumoajia on 115 joten 17 edustajaa kokoomuslaisten lisäksi olisi oltava poissa tai äänestettävä tyhjää jotta se elpymispaska ei menisi läpi, sillä jos se menee läpi niin maamme on mennyttä ilman että oltais laukaustakaan laukastu. Itsenäisyyden menetys on nykyään vain napin painalluksia. Isämme ja vaarimme kääntyisivät haudoissaan kuullessaan tällaisesta ja ajattelisivat että tämänkö takia minäkin otin hranaatin sirpaleen polveeni ja linkutin koko ikäni oikeastaan ilman mitään rahallista korvausta siitä saanut ja nyt minun sotapanokseni yhdellä napin painalluksella haihdutretaan taivaan tuuliin.

        17 kansanedustajaa voisi äänetää jaloillaa ja jäädä kotiin vaalipäivänä vai onko äänet silloin vasta tasan ja onko sitten niin että puheenjohtajan ääni ratkaisisi, jonka ääntä nyt ei lasketa mukaan ja tuohan on Anu Z. Vehväläine joka äänestää totta kai puolesta. Toinen nimi z tulee nimestä Zinaida heh heh ei vainaskaa vaikka kyllä näin vanhan miehen silmään ihan sivaidava han tuo vielä olisi-


      • Kiitos toki että huomioit vaatimattomat kirjoitukseni; olet suosikkini tällä palstalla koska poikkeat suuresti muista kirjoittajista.

        Tuo pampulla päähän- tehoste oli kirjoittamani. Tein sen anonyymisti ettei minua leimattaisi väkivaltaiseksi raiskaaja- matujen hakkaajaksi jota toki alitajunnassani olen.

        Keskivertotavikset uskovat aivan tosissaan että voisivat äänestyksillä muuttaa jotain yhteiskunnassamme. Se on naurettavaa uskoa näin.
        Maatamme johtaa ylikansallinen eliitti joka omistaa koko läntisen maailman ja lupaa sekä antaa hienot edut ja pakkiovirat kaikille heidän käskyjään noudattaville rakkikoirilleen.
        Nämä paskat välittävät kurjalistomme eduista oman hyvänsä eteen.

        Olen harvoin ollut näin oikeassa tämän sanoessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOSPA MYÖS OTTAISIN KANTAA ITSE AIHEESEEN johon ateistina niinkuinminäkin pyysit jopa Jumalalta apua.

        "Saisin tuoda äänestyspaikalle jopa oman kynäni; tämä oli oikein hauska lisäys.
        Siinä tosin yllytetään että käyttäisin äänioikeuttani ennakkona. Älkää hyvät ihmiset äänestäkö ennakkoon sillä juuri se mahdollistaa laajamittaisen vaalivilpin."

        Nykyaikana oli kyseessä mikä maa tahansa ääntenlaskennan manipuloinnit on sanoisinko joka päiväistä uusnormaalia. Minä usutan tuolla kansanedustajia olemaan menemättä itse äänestämään jos ei uskalla äänestää EI tai jopa tyhjää. Varmoja vastustuksia elpymispaskaan on nyt 49 ja se riittäisi 98 kahden kolmas osan kumoamiseen ja nyt varmoja kumoajia on 115 joten 17 edustajaa kokoomuslaisten lisäksi olisi oltava poissa tai äänestettävä tyhjää jotta se elpymispaska ei menisi läpi, sillä jos se menee läpi niin maamme on mennyttä ilman että oltais laukaustakaan laukastu. Itsenäisyyden menetys on nykyään vain napin painalluksia. Isämme ja vaarimme kääntyisivät haudoissaan kuullessaan tällaisesta ja ajattelisivat että tämänkö takia minäkin otin hranaatin sirpaleen polveeni ja linkutin koko ikäni oikeastaan ilman mitään rahallista korvausta siitä saanut ja nyt minun sotapanokseni yhdellä napin painalluksella haihdutretaan taivaan tuuliin.

        17 kansanedustajaa voisi äänetää jaloillaa ja jäädä kotiin vaalipäivänä vai onko äänet silloin vasta tasan ja onko sitten niin että puheenjohtajan ääni ratkaisisi, jonka ääntä nyt ei lasketa mukaan ja tuohan on Anu Z. Vehväläine joka äänestää totta kai puolesta. Toinen nimi z tulee nimestä Zinaida heh heh ei vainaskaa vaikka kyllä näin vanhan miehen silmään ihan sivaidava han tuo vielä olisi-

        " johon ateistina niinkuinminäkin pyysit jopa Jumalalta apua."

        Huomasin juuri että tein jonkinlaisen mokan. Enhän minä tiedä oletko ateisti vai et ja vertasin sinua jopa itseeni joka on ateisti, vaikka toisinkin voisi olla. Minut sai palaamaan "järkiini" Carl Jung, joka koko ikänsä tutki sellaista aihetta kuin synkronisiteetti ja taisi itse olla jonkin sortin uskovainen mutta uskonto tais olla jotain itämaista. Ne ovatkin uskonnoista parhaita.
        Siellä ei kukaan exhipitionisti juoksentele vaipoissaan ympäriämpäri ja harrasta risti-riipuntaa ja saa ihmiset uskomaan että siinä lähti henki vaikka äijä vain pyörtyi ja aamulla karkas haudastaan joka ei ollut mikään kaivettu kuoppa maahan vaan joku onkalo jossa ovena toimi joku iso kivi. Auttoko joku kiven vierittämisessä oven suulta ei tarina kerro. https://fi.wikipedia.org/wiki/Synkronisiteetti


      • Anonyymi kirjoitti:

        " johon ateistina niinkuinminäkin pyysit jopa Jumalalta apua."

        Huomasin juuri että tein jonkinlaisen mokan. Enhän minä tiedä oletko ateisti vai et ja vertasin sinua jopa itseeni joka on ateisti, vaikka toisinkin voisi olla. Minut sai palaamaan "järkiini" Carl Jung, joka koko ikänsä tutki sellaista aihetta kuin synkronisiteetti ja taisi itse olla jonkin sortin uskovainen mutta uskonto tais olla jotain itämaista. Ne ovatkin uskonnoista parhaita.
        Siellä ei kukaan exhipitionisti juoksentele vaipoissaan ympäriämpäri ja harrasta risti-riipuntaa ja saa ihmiset uskomaan että siinä lähti henki vaikka äijä vain pyörtyi ja aamulla karkas haudastaan joka ei ollut mikään kaivettu kuoppa maahan vaan joku onkalo jossa ovena toimi joku iso kivi. Auttoko joku kiven vierittämisessä oven suulta ei tarina kerro. https://fi.wikipedia.org/wiki/Synkronisiteetti

        Niin....

        Mielipiteeni ja "vakaumukseni" ovat vuosikymmenien saatossa vaihtuneet ääripäistä toiseen ja takaisin.

        Opiskeluaikanani olin kommunisti koska Vanhalla ylioppilastalolla olivat vapaamielisimmät naiset. Keskusteliime kommunistisesta dialektiikasta ja sen tuomisesta kurjalistomme tietoisuuteen kansan tajuisesti. Sitten lähdimme panemaan.
        Kävimme toki myös mielenosoituksissa tappelemassa poliisien kanssa. Sitten menimme panemaan.

        Siirryttyäni yrittäjäksi ryhdyin toki tukemaan silloista yrittäjäystävällistä Kokoomusta. Hankin pantavat ex- vaimoni puolueen kannattajariveistä joiden ystävät edesauttoivat suuresti yritystäni.

        Myytyäni yritykseni huomasin olevani aivan vapaa kaikista saatanan kahleista jotka minua olivat pidätelleet....., eli pillu ja raha.
        Huomasin että ne olivat olleet ainoat kannustimet poliittisille mielipiteilleni.

        En ole koskaan ollut kovinkaan uskonnollinen.
        Olen opiskellut litteän Maan teoriaa kohta 4 (?) vuotta ja se on romuttanut uskoni kehitysoppiin.
        Jäljelle on jäänyt Luomisteoria joka ei kuitenkaan kestä sekään kriittistä tarkastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " johon ateistina niinkuinminäkin pyysit jopa Jumalalta apua."

        Huomasin juuri että tein jonkinlaisen mokan. Enhän minä tiedä oletko ateisti vai et ja vertasin sinua jopa itseeni joka on ateisti, vaikka toisinkin voisi olla. Minut sai palaamaan "järkiini" Carl Jung, joka koko ikänsä tutki sellaista aihetta kuin synkronisiteetti ja taisi itse olla jonkin sortin uskovainen mutta uskonto tais olla jotain itämaista. Ne ovatkin uskonnoista parhaita.
        Siellä ei kukaan exhipitionisti juoksentele vaipoissaan ympäriämpäri ja harrasta risti-riipuntaa ja saa ihmiset uskomaan että siinä lähti henki vaikka äijä vain pyörtyi ja aamulla karkas haudastaan joka ei ollut mikään kaivettu kuoppa maahan vaan joku onkalo jossa ovena toimi joku iso kivi. Auttoko joku kiven vierittämisessä oven suulta ei tarina kerro. https://fi.wikipedia.org/wiki/Synkronisiteetti

        "Maatamme johtaa ylikansallinen eliitti joka omistaa koko läntisen maailman ja lupaa sekä antaa hienot edut ja pakkiovirat kaikille heidän käskyjään noudattaville rakkikoirilleen.
        Nämä paskat välittävät kurjalistomme eduista oman hyvänsä eteen.
        Olen harvoin ollut näin oikeassa tämän sanoessani."

        Onneksi en ole keskivertotavis ja tuossa olet enemmän kuin oikeassa. Tuohon salaiseen ylikansalliseen eliittiin taitaa kuulua Suomen valtamedioista ainakin omistajat ja heidän rakkikoiriaa on kaikkialla. Sanoin salainen eliitti, joka ei taida koskaan edes paljastua ainakaan kokonaan. Joitain yksilöitä saatetaan saada paljastettua ja rangaistusta ei ole.

        Olen kirjoittanut sellaisesta järjestöstä kuin Puppet Masters, mutta itse tuo nimikin on vain symboli ja varsinainen järjestö pyörii määrättyjen juttujen ympärillä, joka saattaa paljastua, sillä ne ovat lavastettuja, mutta syötetty yleisölle totena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maatamme johtaa ylikansallinen eliitti joka omistaa koko läntisen maailman ja lupaa sekä antaa hienot edut ja pakkiovirat kaikille heidän käskyjään noudattaville rakkikoirilleen.
        Nämä paskat välittävät kurjalistomme eduista oman hyvänsä eteen.
        Olen harvoin ollut näin oikeassa tämän sanoessani."

        Onneksi en ole keskivertotavis ja tuossa olet enemmän kuin oikeassa. Tuohon salaiseen ylikansalliseen eliittiin taitaa kuulua Suomen valtamedioista ainakin omistajat ja heidän rakkikoiriaa on kaikkialla. Sanoin salainen eliitti, joka ei taida koskaan edes paljastua ainakaan kokonaan. Joitain yksilöitä saatetaan saada paljastettua ja rangaistusta ei ole.

        Olen kirjoittanut sellaisesta järjestöstä kuin Puppet Masters, mutta itse tuo nimikin on vain symboli ja varsinainen järjestö pyörii määrättyjen juttujen ympärillä, joka saattaa paljastua, sillä ne ovat lavastettuja, mutta syötetty yleisölle totena.

        "Huomasin että ne olivat olleet ainoat kannustimet poliittisille mielipiteilleni." Ei mitkään huonot kannustimet, mutta nyt huomaan, että kyllä isänmaallisuuskin jotain merkkaa nyt ainakin sinulle kun olet puhunut tuosta elpymiskusetuksesta siihen malliin niin kuin mäkin että se vie Suomen tuhoon. Kokoomus on vaakalaudalla, mutta luulis nyt kepustakin joku Hoskosen lisäksi tulevan järkiinsä. Nuo miljardit on kuin sotakorvaukset joita me sittten maksamme jos EU hajoaa ja jäljelle jää velat ja niiden kiinnitykset vai millä vakuuksilla ne meille annetaan. Eikö maamme vesivarannot, rautatiet (sähköverkot myytiin jo) malmivarat ja muu valtion omaisuus ole panttina.


        "Keskivertotavikset uskovat aivan tosissaan että voisivat äänestyksillä muuttaa jotain yhteiskunnassamme. Se on naurettavaa uskoa näin."

        "Ei jumalauta vittu saatana. NIIN NIIN odotellaan vaaleja mutta kun sekään ei enää auta kun niiden tuloksia väärennellään ja kohta taas keksitään joku uus virus ja vaipat taas naamoille ja kotiaresti päälle ja liikkumiskiellot. Me häviämme tämän sodan ellei jotain tapahdu.
        Kun eduskuntaan äänestettiin ihmisiä niin silloin ei tällaisesta elpymispaketista puhuttu tai tiedetty mitään."

        "Maatamme johtaa ylikansallinen eliitti joka omistaa koko läntisen maailman ja lupaa sekä antaa hienot edut ja palkkiovirat kaikille heidän käskyjään noudattaville rakkikoirilleen.
        Nämä paskat välittävät kurjalistomme eduista oman hyvänsä eteen."

        LAINAAN VÄLILLÄ SINULTA JA VÄLIIN ITSELTÄNI (nämä kappaleet löytyy tuolta)

        "Muuten kyllä Suomeen saataisii uusi hallitus ilman uusia vaaleja. Kaikki riippuisi siitä kuinka persuihin suhtauduttaisiin. Se olisi oikeistopainoitteinen hallitus mistä joutuisivat jäämään pois vihervasemmistopipertäjäät ja sdp. Kansa olisi siihen nyt valmis ja Kokomus vetäisi nyt pisteet kotio jos osaisi pelata oikein. Kansa on niin ilmaisen rahan jakelua vastaan niin omille kansalaisilleen kuin ulkomaan elävillekin. Jos 200:sta edustajista vähennettäisiin nuo pipertäjät ja sdp joita ei kukaan normaali ihminen voi enää hyvällä omalla tunnolla äänestää niin jäljelle jäisi reilu enemmistö sillä heidän äänensä oppositiossa olisi vain 76 ja 200-76=126 eli älytön enemmistö. Olis hauska sitten kuunnella opposition ääntä kun ne piipittäs siellä mikseivät saa alkaa jakamaan ilmaista rahaa Sisilian, Andalusian, Kreikan, Puolan ja Romanian köyhille.

        "Ovatko suomalaiset poliitikot niin saatanan tyhmiä ja jääräpäitä, että uhraavat isän-maansa itsenäisyyden sillä kun pitävät Persuja natseina ja humaanitäärisistä syistä eivät voi hyväksyä heidän näkemyksiään edes näinkin tärkeässä asiassa kuin elvytyspaskan kumoaminen."

        Sinussa on ainakin ollut kokoomuslaista ajattelu tapaa eli tunnet senkin ideologian, niin eikö Kokoomuksen, jos se osaisi pelata korttinsa oikein, kannattaisi nyt kampittaa viher-paskat ja vasenlaita sdp mukana ulos hallituksesta joita heitä siis on yhteensä 76 ja 126 enemmistöllä naureskella vaan kun nuo piipittäisivät oppositiossa puolustaessaan Soome kurjallisto vetoamalla siihen että EU:ta auttamalla me autamme Suomen köyhiä joita on ties kuinka paljon kun pelkästään luottotietonsa menettäneitäkin on puoli miljoonaa. Kun luottotiedot menee ja vouti on tililläsi niin olet ikuisesti köyhä. Nämä vihervasenpiiperot eivät tajua arjen realiteeteistä mitään. Ei ne tajua milta tuntuu elää voudin varjossa ja nyt tosissaan vielä uskovat että koronakin on totta. Odotetaan vaan uutta paviaanivirusta joka leviää en sano mistä kun paikalliset nussivat paviaaneja persiisiin. Sitten saavat taas vetää ne vaipat naamoillensa jonka takaa ei näy kun nuo iljettävyyden naureskelevat riollisiin vaippanaamoihinsa. Itse nostavat taas vain palkkaa palkkioviroistaan. Näin tämä salainen eliitti hallitsee maailmaa. Tarjoamalla köyhille vasemmiston puolustamaan etuja ja siihen järkensä menettäneet viherpipertäjät kylkeen ja iän ikuinen idiootti sdp, joka luulee saavansa pystytettyä sosiaalidemokratian maailmaan. UGH OLEN PUHUNUT

        Ei tule sosiaalidemokratiaa - ei Ameriikkaan, ei Kiinaan, ei Intiaan, ei Venälälle, ei Eu:hun EI MINNEKÄÄN. Eikä tule viherpierlandiaakaan eikä revisionistista vasemmisto valtiota humanitaarisuuden nimissäkään HERÄTKÄÄ PAHVIT Ugh olen jatko puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Huomasin että ne olivat olleet ainoat kannustimet poliittisille mielipiteilleni." Ei mitkään huonot kannustimet, mutta nyt huomaan, että kyllä isänmaallisuuskin jotain merkkaa nyt ainakin sinulle kun olet puhunut tuosta elpymiskusetuksesta siihen malliin niin kuin mäkin että se vie Suomen tuhoon. Kokoomus on vaakalaudalla, mutta luulis nyt kepustakin joku Hoskosen lisäksi tulevan järkiinsä. Nuo miljardit on kuin sotakorvaukset joita me sittten maksamme jos EU hajoaa ja jäljelle jää velat ja niiden kiinnitykset vai millä vakuuksilla ne meille annetaan. Eikö maamme vesivarannot, rautatiet (sähköverkot myytiin jo) malmivarat ja muu valtion omaisuus ole panttina.


        "Keskivertotavikset uskovat aivan tosissaan että voisivat äänestyksillä muuttaa jotain yhteiskunnassamme. Se on naurettavaa uskoa näin."

        "Ei jumalauta vittu saatana. NIIN NIIN odotellaan vaaleja mutta kun sekään ei enää auta kun niiden tuloksia väärennellään ja kohta taas keksitään joku uus virus ja vaipat taas naamoille ja kotiaresti päälle ja liikkumiskiellot. Me häviämme tämän sodan ellei jotain tapahdu.
        Kun eduskuntaan äänestettiin ihmisiä niin silloin ei tällaisesta elpymispaketista puhuttu tai tiedetty mitään."

        "Maatamme johtaa ylikansallinen eliitti joka omistaa koko läntisen maailman ja lupaa sekä antaa hienot edut ja palkkiovirat kaikille heidän käskyjään noudattaville rakkikoirilleen.
        Nämä paskat välittävät kurjalistomme eduista oman hyvänsä eteen."

        LAINAAN VÄLILLÄ SINULTA JA VÄLIIN ITSELTÄNI (nämä kappaleet löytyy tuolta)

        "Muuten kyllä Suomeen saataisii uusi hallitus ilman uusia vaaleja. Kaikki riippuisi siitä kuinka persuihin suhtauduttaisiin. Se olisi oikeistopainoitteinen hallitus mistä joutuisivat jäämään pois vihervasemmistopipertäjäät ja sdp. Kansa olisi siihen nyt valmis ja Kokomus vetäisi nyt pisteet kotio jos osaisi pelata oikein. Kansa on niin ilmaisen rahan jakelua vastaan niin omille kansalaisilleen kuin ulkomaan elävillekin. Jos 200:sta edustajista vähennettäisiin nuo pipertäjät ja sdp joita ei kukaan normaali ihminen voi enää hyvällä omalla tunnolla äänestää niin jäljelle jäisi reilu enemmistö sillä heidän äänensä oppositiossa olisi vain 76 ja 200-76=126 eli älytön enemmistö. Olis hauska sitten kuunnella opposition ääntä kun ne piipittäs siellä mikseivät saa alkaa jakamaan ilmaista rahaa Sisilian, Andalusian, Kreikan, Puolan ja Romanian köyhille.

        "Ovatko suomalaiset poliitikot niin saatanan tyhmiä ja jääräpäitä, että uhraavat isän-maansa itsenäisyyden sillä kun pitävät Persuja natseina ja humaanitäärisistä syistä eivät voi hyväksyä heidän näkemyksiään edes näinkin tärkeässä asiassa kuin elvytyspaskan kumoaminen."

        Sinussa on ainakin ollut kokoomuslaista ajattelu tapaa eli tunnet senkin ideologian, niin eikö Kokoomuksen, jos se osaisi pelata korttinsa oikein, kannattaisi nyt kampittaa viher-paskat ja vasenlaita sdp mukana ulos hallituksesta joita heitä siis on yhteensä 76 ja 126 enemmistöllä naureskella vaan kun nuo piipittäisivät oppositiossa puolustaessaan Soome kurjallisto vetoamalla siihen että EU:ta auttamalla me autamme Suomen köyhiä joita on ties kuinka paljon kun pelkästään luottotietonsa menettäneitäkin on puoli miljoonaa. Kun luottotiedot menee ja vouti on tililläsi niin olet ikuisesti köyhä. Nämä vihervasenpiiperot eivät tajua arjen realiteeteistä mitään. Ei ne tajua milta tuntuu elää voudin varjossa ja nyt tosissaan vielä uskovat että koronakin on totta. Odotetaan vaan uutta paviaanivirusta joka leviää en sano mistä kun paikalliset nussivat paviaaneja persiisiin. Sitten saavat taas vetää ne vaipat naamoillensa jonka takaa ei näy kun nuo iljettävyyden naureskelevat riollisiin vaippanaamoihinsa. Itse nostavat taas vain palkkaa palkkioviroistaan. Näin tämä salainen eliitti hallitsee maailmaa. Tarjoamalla köyhille vasemmiston puolustamaan etuja ja siihen järkensä menettäneet viherpipertäjät kylkeen ja iän ikuinen idiootti sdp, joka luulee saavansa pystytettyä sosiaalidemokratian maailmaan. UGH OLEN PUHUNUT

        Ei tule sosiaalidemokratiaa - ei Ameriikkaan, ei Kiinaan, ei Intiaan, ei Venälälle, ei Eu:hun EI MINNEKÄÄN. Eikä tule viherpierlandiaakaan eikä revisionistista vasemmisto valtiota humanitaarisuuden nimissäkään HERÄTKÄÄ PAHVIT Ugh olen jatko puhunut.

        "Odotetaan vaan uutta paviaanivirusta joka leviää en sano mistä kun paikalliset nussivat paviaaneja persiisiin. Sitten saavat taas vetää ne vaipat naamoillensa jonka takaa ei näy kun nuo iljettävyydet naureskelevat riollisiin vaippanaamoihinsa maskiensa takaa."

        Eikös se Aids ja Ebola levinnyt sukupuolitautina juuri paviaaneista. Joku sano hienosti noita eduskunnan vaippanaamoja vaippapaviaaneiksi. Eduskunnassa on oikeisto enemmistö. Eikö Kokoomus nyt tajua käyttää asemaansa oikein ja kumoamalla elvytyspaketin saisivat aikaan sen että sdp:n olisi neuvoteltava uusi paketti joka myös täytyisi hyväksyä 2/3 enemmistöllä eduakunnassa jota sillä ei ole jos Kokoomus osaa tai osaisi pelata korttinsa oikein mutta ei taida Kokoomuksessa olla pelimiehiä. Ei kansa mitään osaa äänestää. Kansan muisti on lyhyempi kuin kanan muisti. Jota ei kai kukaan ole oikeasti tutkinut. Kukon muisti on kai Kivikosken luokkaa. Kyllä sano Kivikoski ja kivi koskee jos se osuu oikeeseen kohtaan. Koettakaa nyt pelata korttinne oikein. Vaalit on kyllä tulossa aina silloin tällöin, mutta ei uusia eduskuntavaaleja tartte pitää vaikka hallitus kaatuisikin. Kokkomus 38 Perrähuolet alias perseet 38 Kristilliset ja Hjallis 6 ruottalaiset 10 jotka menee aina hallitukseen oli se mikä tahansa. Tässä olis jo 92 ja jos lasketaan sdp 40 viherpipertäjät 20 revisionisti vasurit 16 on siis tuo 76 eli Kes-Kusta 30_lla äänellään olisi nyt vaakalaudalla kun tuo 92-76 = 16.
        Jos Kes-Kustan sisällä äänestettäisiin haluaisiko se liittyä uuteen hjallituskoalitioon joka vastustaa rahan jakamista edesvastuuttomasti niin olis kiva nähdä.
        Sanovat etta valtiovarainvaliokunta vaatisi EU:lta ehdon että tämä olisi ainut kertainen laina niin minkälainen paperi siitä saataisiin todisteeksi ettei se vain jäisi puheiden varaan.

        SIITÄ TÄYTYY SAADA PAPERI joka sitten myös pätee, vaikka eihän nuo allekirjoitetut paperit näytä muutetnkaa pätevän EU:ssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Odotetaan vaan uutta paviaanivirusta joka leviää en sano mistä kun paikalliset nussivat paviaaneja persiisiin. Sitten saavat taas vetää ne vaipat naamoillensa jonka takaa ei näy kun nuo iljettävyydet naureskelevat riollisiin vaippanaamoihinsa maskiensa takaa."

        Eikös se Aids ja Ebola levinnyt sukupuolitautina juuri paviaaneista. Joku sano hienosti noita eduskunnan vaippanaamoja vaippapaviaaneiksi. Eduskunnassa on oikeisto enemmistö. Eikö Kokoomus nyt tajua käyttää asemaansa oikein ja kumoamalla elvytyspaketin saisivat aikaan sen että sdp:n olisi neuvoteltava uusi paketti joka myös täytyisi hyväksyä 2/3 enemmistöllä eduakunnassa jota sillä ei ole jos Kokoomus osaa tai osaisi pelata korttinsa oikein mutta ei taida Kokoomuksessa olla pelimiehiä. Ei kansa mitään osaa äänestää. Kansan muisti on lyhyempi kuin kanan muisti. Jota ei kai kukaan ole oikeasti tutkinut. Kukon muisti on kai Kivikosken luokkaa. Kyllä sano Kivikoski ja kivi koskee jos se osuu oikeeseen kohtaan. Koettakaa nyt pelata korttinne oikein. Vaalit on kyllä tulossa aina silloin tällöin, mutta ei uusia eduskuntavaaleja tartte pitää vaikka hallitus kaatuisikin. Kokkomus 38 Perrähuolet alias perseet 38 Kristilliset ja Hjallis 6 ruottalaiset 10 jotka menee aina hallitukseen oli se mikä tahansa. Tässä olis jo 92 ja jos lasketaan sdp 40 viherpipertäjät 20 revisionisti vasurit 16 on siis tuo 76 eli Kes-Kusta 30_lla äänellään olisi nyt vaakalaudalla kun tuo 92-76 = 16.
        Jos Kes-Kustan sisällä äänestettäisiin haluaisiko se liittyä uuteen hjallituskoalitioon joka vastustaa rahan jakamista edesvastuuttomasti niin olis kiva nähdä.
        Sanovat etta valtiovarainvaliokunta vaatisi EU:lta ehdon että tämä olisi ainut kertainen laina niin minkälainen paperi siitä saataisiin todisteeksi ettei se vain jäisi puheiden varaan.

        SIITÄ TÄYTYY SAADA PAPERI joka sitten myös pätee, vaikka eihän nuo allekirjoitetut paperit näytä muutetnkaa pätevän EU:ssa.

        Täytyy vielä tehdä laskutoimitus. Jos vähän yli puolet keskustasta jäisi kotiin elpymisvaali päivänä, eli 16 kpl lantapaukkua ei jaksaisi raijata takamustaan tuona päivänä työmaalle, olisi tilanne kutkut ja tava eli kutkuttava. Nuo äänet lisättäisiin Kokoomuksen 35 jotka ei ole sanonut vielä äänestävänsa 'EI' kyseisessä vaaleissa eli tuon verran ääniä jäisi tuosta kokonaisuudesta pois 199-51=148/3=49,333333 ja nyt vastaan äänestäjiä on 49 mikä on 45 4.
        Nuo neljä ovat Koulumies, Rydman, Heikkinen ja Hoskonen. Jos äänet menevät tasan niin kuin nyt näyttää jos 16 kepulia jää töistä pois ja sanoo vaikka että en ehtinyt bussiin tai auto simahti tai oli vähän flunssaa niin ratkaiseeko puhemiehen ääni joka ei kylläkään saa äänestää vai heitetäänkö arpaa vai mitä tehdään. Kuka kepusta uskaltaisi vielä loikata vai olisko ruotsalaisissa loikkari ainesta tai itse sdp:ssä. Vihervasemmistöpipertäjissä niitä ei ainakaan ole sillä heille luvatut palkkiovirat painavat vaakakupissa enemmän kuin kansan etu. Kokoomuslaisia tarttis loikata vielä 2 jotta se riittäisi. Se on matematiikkaa.

        NUISTAKKA MITÄÄN KIRJALLISTA PAPERIA EI OLE SIITÄ ,ETTÄ TÄM LAINA OLISI VIIMEINEN. Ainahan vaimonsa pieksijäkin sanoo että tämä oli viimeinen kerta. An antex

        Joko te olette muuten lakanneet pieksemästä vaomojanne. Muistatteko vielä sanonnan ja sen kuinka sammakko ei jaksa enää hypätä pois kiehuvasta vesikattilasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vielä tehdä laskutoimitus. Jos vähän yli puolet keskustasta jäisi kotiin elpymisvaali päivänä, eli 16 kpl lantapaukkua ei jaksaisi raijata takamustaan tuona päivänä työmaalle, olisi tilanne kutkut ja tava eli kutkuttava. Nuo äänet lisättäisiin Kokoomuksen 35 jotka ei ole sanonut vielä äänestävänsa 'EI' kyseisessä vaaleissa eli tuon verran ääniä jäisi tuosta kokonaisuudesta pois 199-51=148/3=49,333333 ja nyt vastaan äänestäjiä on 49 mikä on 45 4.
        Nuo neljä ovat Koulumies, Rydman, Heikkinen ja Hoskonen. Jos äänet menevät tasan niin kuin nyt näyttää jos 16 kepulia jää töistä pois ja sanoo vaikka että en ehtinyt bussiin tai auto simahti tai oli vähän flunssaa niin ratkaiseeko puhemiehen ääni joka ei kylläkään saa äänestää vai heitetäänkö arpaa vai mitä tehdään. Kuka kepusta uskaltaisi vielä loikata vai olisko ruotsalaisissa loikkari ainesta tai itse sdp:ssä. Vihervasemmistöpipertäjissä niitä ei ainakaan ole sillä heille luvatut palkkiovirat painavat vaakakupissa enemmän kuin kansan etu. Kokoomuslaisia tarttis loikata vielä 2 jotta se riittäisi. Se on matematiikkaa.

        NUISTAKKA MITÄÄN KIRJALLISTA PAPERIA EI OLE SIITÄ ,ETTÄ TÄM LAINA OLISI VIIMEINEN. Ainahan vaimonsa pieksijäkin sanoo että tämä oli viimeinen kerta. An antex

        Joko te olette muuten lakanneet pieksemästä vaomojanne. Muistatteko vielä sanonnan ja sen kuinka sammakko ei jaksa enää hypätä pois kiehuvasta vesikattilasta.

        Syndrooma ja dilemma.

        MUISTAKKA MITÄÄN KIRJALLISTA TODISTUSTA (paperia) EI OLE SIITÄ , ETTÄ TÄMÄ LAINA OLISI VIIMEINEN. Ainahan vaimonsa pieksijäkin sanoo, että tämä oli viimeinen kerta. An antex ja vaimo antaa anteksi monta kertaa. Ellei tästä ole kirjallista lupausta että
        rahaa ei EU enää ota nimiinsä ja maksatuta sitä Suomella niin ei tult mitiä. Ei kantsis uskoo
        LUULETTEKO ETTEI TÄMÄ LAINAAMINEN EU:N NIMISSÄ TULE TOISTUMAAN.

        Joten aivan kuin Oliver Clerc selitti, jos laitat sammakon vesikattilaan ja alat lämmittää sitä pikku hiljaa, sammakko yksinkertaisesti sopeuttaa vähitellen sen ruumiin lämpötilan veden lämpötilaan.

        Pidä siis aina mielessäsi keitetyn sammakon syndrooma, ja vältä vaipumasta kipuun ja epätoivoon, joka voi olla estettävissä, kunhan huomaat sen ajoissa.

        Tämä kertomus perustuu seuraavaan todenmukaiseen fysiikan lakiin: “Jos tahti, jolla lämpötila kuumenee, on hitaampi kuin 0,02 celsiusastetta minuutissa, sammakko pysyy paikoillaan ja kuolee, kun vesi muuttuu liian kuumaksi. Jos lämpötila kohoaa yhtään nopeammin, sammakko hyppää pois kattilasta ja pelastautuu.”

        Jos sammakko upotettaisiin 50 asteen lämpöiseen veteen kattilaan, se hyppäisi välittömästi pois pelastaakseen itsensä. Kun se kuitenkin sieti lämpötilan asteittaista nousua, se ei ymmärtänyt että se voisi, tai että sen pitäisi päästä pois.

        Esimerkkinä dilemmasta on muna vai kana -kysymys. Retoriikassa dilemmaa hyödynetän kysymyksissä, joihin ei välttämättä voi antaa totuudenmukaista vastausta. Esimerkiksi seuraavaan kysymykseen on olemassa kaksi vaihtoehtoa, jotka tuottavat molemmat saman lopputuloksen: ”Oletko lakannut pahoinpitelemästä aviopuolisoasi?” Oli vastaus mikä tahansa, kysymys vihjaa, että vastaaja on joka tapauksessa aiemmin hakannut aviopuolisoaan. Vaihtoehdoksi ei anneta sitä, ettei ole alun perinkään hakannut muijaa.

        Niin no ei kai tää sopinu tähän elpymisjupakkaan mutta hiljalleen meitä totutellaan liito-valtioon pois valtioliitosta keittämällä meitä kuin sammakoita. Tehkää Suomen Kokomus ja kepulaiset jotain, ettei meille käy kepposesti ja kohta olemme vain osa Eurooppaa ja omaisuutemme viedään sinne. Minä ainakin haluaisin pitää oman isänmaan.


    • Anonyymi

      >>>Nythän USA:ssa on käynnistetty laajamittaisia presidentin vaalien äänestyslipukkeiden jälkitarkastuksia. Demokraatit ovat lähettäneet paikalle yli 100 lakimiestä tätä estämään. Miksi näin..., voinemme kysyä?<<<

      Siinä taas Viktor valehtelee niin että Martan hameenhelmat korviin asti heiluu.

    • Anonyymi

      Mikä on se sellainen vaalipetos joka onnistuu ennakkoäänelle, mutta ei vaalipäivän äänelle?

    • Anonyymi

      Äänestä itseäsi. Vai joko 7-päiv... eikun 7-tähden liike sai tarpeeksi littamaajutuista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe