Jos raidat kynsissä tarkoittaa toipumista kornaviruksesta niin monellaki ihmisellä on sitten ollut koronavirus jo 20 vuotta sitten?
Jos iho jossain halkeilee voi syy olla moniki, lääkitys, vääränlaiset kengät, liikuntaharrastukset uusilla kengillä, huumausaineet, internetissä olevien kuvien perusteella herper kielessä näyttä samalta?
En vähättele asiantuntiaosaamista kunhan se olisi riittävän laaja tutkimus, tuollaiset yksittäiset tutkimukset niiden esittäminen alkaa kuulostaa kaupallisilta tarkoituksilta? Yhtälailla joku voi tulkita asian johtuvan lääketieteellisistä aineista ja - tai siinä esitetyssä maan sairaaloissa käytössä olevista hoidoista?
Eikö tiedotusvälineiden tarkotus ole tarkistaa tiedon todellisuus, odottaisi jo koronavirustiedottaminen olevan laajalti yhtenäistä tietoa?
Mitähän vielä maailmalla keksivät
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Etusormen kynnessä on tuossa jonkinlainen painauma.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/brittiprofessori-kertoo-uudesta-oudosta-koronaoireesta-nakyy-vasta-taudin-jalkeen/8134094#gs.03ibbv
Olen kyllä nähnyt omassa kynnessäni tuollaisen painauman jo parikymmentä vuotta sitten. Ei nää oikein "koronakynnet" sikäli ole, voi olla monenlaista muutakin vaivaa takana.- Anonyymi
Suomi on mennyt aivan vika suuntaan tämän hetkisen poliittisen suunnan takia. Liian kokematonta, liian nuorta...hyvä ettei teinityttö on johtamassa Suomea ja vielä vihreillä ajatuksilla joka sallii hyvä ettei kaiken....pian eläimiin kun sekaantuminen.
NYT SUUNNITELLAAN JA ANNETAAN AVUSTAEN TOIMINTAVAPAUS HUUMEIDEN KÄYTTÖÖN....OIKEIN OPASTETAAN KUINKA NIITÄ PISTETÄÄN JA SAADAAN FIILIS PÄÄLLE UUSILLA HUUMEIDEN KÄYTTÄJILLE OLLA JOTA THL TYÖRYHMÄ ON HAHMOTTELEMASSA.....HIENOA, VAPAA MAA JA PÄÄT SEKAISIN VALTION LUVALLA !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440