Tapaus Kataja, onko Olli Kotro sittenkin oikeassa.

Anonyymi

Tapausta ei ole saatu selvitettyä, niin sen takana voi olla suurempia voimia. En keksinyt salaliittoteoriaa itse, mutta Olli Kotron Twitter-viesti sai ajattelemaan, "Olikohan Pekk Katajan murhan yritys EU-eliitin tai EU:n tiedustelupalvelun tilaustyö?"

31

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäljet johtavat Kokoomukseen tai Keskustaan. Siksi asiaa ei ole saatu selvitettyä

    • Anonyymi

      Jos kukaan ei jaksa kuunnella maahanmuuttajista mussuttamista, niin mussutetaan EUsta.

    • Anonyymi

      Mitä v*ttua EU-eliittiä kiinnostaisi joku junttipersu Suomesta ?

    • Anonyymi

      Syyllinen on tyhmä vasarapersu. Ei saatu todistettua,
      mutta poliisin tarvitsee vain odottaa, niin se paljastaa itsensä.

      • Joku samasta puolueestako?


      • Anonyymi
        KarrellePalanutEnkeli kirjoitti:

        Joku samasta puolueestako?

        Ei ollut persu oli kyllä useita kertoja yrittänyt ängetä puolueeseen


    • Anonyymi

      Katajaa pitää syyttää oikeudessa niin ei voi valehdella.

    • Anonyymi

      Onko Katajan hakkaajat edelleen vapaalla? Onko Katajasta murhanyrityksestä muodostumassa "Palme keissi" suomalaiselle poliisille - ei löydy asetta eikä tekijää.

      • Anonyymi

        Paitsi että löytyi tekijät jotka vain siivosi jälkensä hyvin ettei löytynyt tarpeeksi näyttöjä. Muuttuu korkeimmassa suurella tod.näköisyydellä mutta mistä ihmeestä näitä foliohattujen salaliittoteorioita päivittäin tälle palstalle ilmestyy? F..ckin nobody ja EU:n tiedustelupalvelu asialla jeesus mitä p..skaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että löytyi tekijät jotka vain siivosi jälkensä hyvin ettei löytynyt tarpeeksi näyttöjä. Muuttuu korkeimmassa suurella tod.näköisyydellä mutta mistä ihmeestä näitä foliohattujen salaliittoteorioita päivittäin tälle palstalle ilmestyy? F..ckin nobody ja EU:n tiedustelupalvelu asialla jeesus mitä p..skaa.

        Minkä puoleen jäsen foliohattu Olli Kotro on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä puoleen jäsen foliohattu Olli Kotro on?

        Etkö todellakaan edes arvaa, jos et tiedä?


    • Anonyymi

      Olikohan suunnitteluun ja jälkien peittelyyn saatu apua ihan luopiopoliisilta joka on ollut aktiivinen oikeistoterrorismiryhmässä?

      • Anonyymi

        Tarkoitatko tätä Keuruulla mökkeilevää hyllytettyä ylilmkonstaapelia joka on ollut julkisesti tukemassa mm. Piia. Kattelusta, PS, poliittisella uralla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tätä Keuruulla mökkeilevää hyllytettyä ylilmkonstaapelia joka on ollut julkisesti tukemassa mm. Piia. Kattelusta, PS, poliittisella uralla?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/13787215/keuruulla-poliisi-varoitti-hankaluuksista-nain

        Käsiittääkseni ylikonstaapeli ei ole sekaantunut Ohisaloon kohdistuneeseen vakavaan väkivallan uhkaa, mutta ei myöskään ole paljastanut väkivaltaringin muita jäseniä.

        Tietojeni mukaan hän on toiminut lastensuojelussa ennen poliisiuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tätä Keuruulla mökkeilevää hyllytettyä ylilmkonstaapelia joka on ollut julkisesti tukemassa mm. Piia. Kattelusta, PS, poliittisella uralla?

        ja saunonut mm. Katajan murhanyrityksestä pidätettyjen kanssa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Persuissa riittää hörhöjä joka lähtöön!

    • Anonyymi

      Äärioikeistoa yritettiin lavastaa syylliseksi, mutta laihoin tuloksin. Ei saatu näyttöä tehtailtua edes "todennäköisin syin" perusteeksi. Nyt yritetään edelleenkin ylläpitää mielikuvaa, että kyse on äärioikeiston iskusta ja pelkän mutuilun perusteella. Tekijät on äärivasemmistolaisia mutta heitä ei kaiveta esiin, koska se tuhoaisi tältä osin äärioikeisto-olkiukon.

      • Anonyymi

        Luuletko että joku tuota uskoo..... Edes persut ei ole niin tyhmiä että tuo menee läpi.


      • Anonyymi

        Realismin puutteesta kärsii monesti hyvin uskonnolliset ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että joku tuota uskoo..... Edes persut ei ole niin tyhmiä että tuo menee läpi.

        Äärioikeistolaisen sormenjäljet löytyi niistä paketeista mitä oli Katajalle tuotu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärioikeistolaisen sormenjäljet löytyi niistä paketeista mitä oli Katajalle tuotu

        Totta, Torssosella oli sormet pelissä paketinteippaamisessa (sormenjäljet), mutta polisiin virhe tekijän tunnistamisprosessissa esti tekijöiden tuomitsemisen. Jäi liian monta avointa asiaa todisteketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Torssosella oli sormet pelissä paketinteippaamisessa (sormenjäljet), mutta polisiin virhe tekijän tunnistamisprosessissa esti tekijöiden tuomitsemisen. Jäi liian monta avointa asiaa todisteketjuun.

        Torssosen virnuilevat vaalimainokset tervehtivät nelostien varrella Jyväskylän ohiajajia. Taitaa olla taas kunnallisvaaliehdokkaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torssosen virnuilevat vaalimainokset tervehtivät nelostien varrella Jyväskylän ohiajajia. Taitaa olla taas kunnallisvaaliehdokkaana?

        Täytyy olla aika äärimmäinen persoonallisuus kun tuollaiseen toimintaan pystyy. Normaali ihminen olisi aika hiljaa kun jää noin ilmiselvästi rysän päältä kiinni. Kaikki ne pahoinpitelyt, oman auton tuhoaminen ja vassarivihreiden syyttelyt sekä aseiden varastamisen lavastamiset yms. kertoo karua kieltä asioista ja Torssosesta itsestään.

        Mutta näköjään tuollekin riittää äänestäjiä.


    • Anonyymi

      Mitä Katajalle kuuluu?

    • Anonyymi

      Menninkäinen kamppasi minut rappusissa vai olinko niin naamat .

    • Anonyymi

      Katajan murhayritys taitaa jäädä ratkaisematta ja tahraksi poliisin maineeseen. Saivatko tekijät apua poliisilta jälkien peittämiseksi?

    • Anonyymi

      EU-eliitti on todellakin kiinnostunut keski-suomalaisesta ruohonjuuritason politikosta. Katajan murhalla olisi ratkennut kaikki EUn ongelmat.😆

      • Anonyymi

        Salaliittoteorikot keksivät aiheesta kuin aiheesta oman version oli aiheena korona, maahanmuuttajat, Katajan murjayritys tai jokin muu.


    • Anonyymi

      Persut on täynnä hörhöjä, toinen toistaan hullumpia!
      EU-eliitti! Voi pyhä yksinkertaisuus!

      • Anonyymi

        Juu, ei EU:ssa ole eliittiä, se köyhdyttää kaikki rupusakiksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe