Kokoomus nostaa suosioitaan - miksi?

Anonyymi

Olen ihmetellyt sitä, miten rikkaiden ja yritysten etua ajavan Kokoomuksen vaalitulos on yleensä hyvä. Ei niitä rikkaita oikeasti niin paljon ole. Sitten tajusin.

Se on siksi, että monet vähävaraiset ja köyhät jättävät äänestämättä. He eivät suurella todennäköisyydellä äänestäisi rikkaiden asioita ajavaa Kokoomusta, vaan toisia puolueita. Ne toiset puolueet jäävät näiden nukkuvien äänestä paitsi ja Kokoomus hyötyy tästä. Rikkaat kun tajuavat äänestämisen tärkeyden ja he äänestävät kaikki.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan tarpeeksi on ihmisiä, jotka pitävät itseään asemaansa nähden hyväosaisina ja eivät osaa asettua mitenkään mm, pitkäaikais työttömän tai pieneläkeläisen asemaan. Heidän mielipide on että ovat vain itse pilanneet elämänsä.

• Anonyymi

...ja eivät myöskään ole missään tekemisissä kyseisten ihmisryhmien kanssa. Vain oman tasoinen seura kelpaa.

• Anonyymi

No ettehän tekään ole kuin omanlaisten ihmisten kanssa tekemisissä.
        Kokoomus on hyvä puolue kaikille joilla ymmärrys riittää näkemään talouskurin edeut tälle maalle. Totta köyhät haluaa aina veroetuja ja erilaisia tukija parantamaan omaa asemaansa.
        Eivät halua nähdä, tai kuulla kuinka sellainen kurjistaa valtion taloutta. Sen kuntoon saaminen olisi kaikkien etu. Sipilän hallitus teki hyvää työtä vähentämällä velkaantumista, mutta köyhät huusi kurkku suorana leikkauksista. Nyt köyhiä avustetaan velkarahalla, ei sellainen kauaa voi kestää, kun valtion talous siitä sakkaa, se on Kreikan tie, sen tien päässä onkin sitten samanlainen kuntokuuri, mitä Kreikka sai. Siinä tietää sitten köyhät, mitä on kun ei leikata, vaan lopetetaan kaikki etuudet. Ei tarvitse persujenkaan enää höpistä, kuinka etelän sutkeille rahaa jaetaan, kun ollaan itse saamapuolella, mutta se ei enää ketään lohduta.

• Anonyymi

San oisimpa että tänne ei kirjoittele kukaan joiden etuja kokomus ajaa.
        Pääomatuloilaan eläbåbien ja yritysjohtajien etuja ajava kokoomus ei aja työläisen ei nappikaupiaan tai pikkupomonkaan asia vaan heikentää verotamalla vihreiden kanssa pienitulisia siis aall e 200 000€ kk tienaavia .

Sitten jakavat yritystukia saastuttaville yrityskaverileen kilvan..

Marinin politiika anta eetuja parhaietn no y maalille alle 20 000€ kk tenaville

• Anonyymi

Suomi on täynnä yrityksiä, siitäkin huolimatta, että tämä mariinin hallitus kaikin keinoin sortaa yritysmaailmaa. Pikkulikat eivät ymmärrä, mistä raha tulee. Minäkin äänestän aina kokoomusta, vaikken ole rikas, vain iso omakotitalo pääkaupungissa ja kolmella maalauspaikkakynnalla kakkos- ja mökkiasuntoja Lappia myöden. Tulotkin nyt oienentyneet 300 000 eiroon vuodessa . En omista yritystä, mutta yritykset ovat antaneet minulle aina työpaikan. Siis kyllä klyhänäkn voi äänestää kokoomusta.

• Anonyymi

Minä äänestän PS, joka on ainoa tolkun ihmisten puolue! 😍

• Anonyymi

Viherkommareiden mielestä rahaa tulee vaan ”jostain” ja lainoja ei tarvii maksaa takas, kuten Arhinmäki sanoi. Eivät varmaan vaadi Italiaakaan sitten maksamaan takas suomalaisten rahoja, vaikka se takaisinmaksu luultavasti kuuluu sopimukseen? Vai mitähän se Marin siellä kävi neuvottelemassa muusta kuin omasta EU-hillotolpastaan

• Anonyymi

Ei kokomukselaiset olisi kyselyssä nousseet ykköseksi ,jos ei vihherkokomukselaiset
      oliosi äänestäneet sitä,kameliontteja kun ovat.Siksi vihreiden puolue pieneni
      kyselyssä.Kyllä ovat niljakkaita puolueita.HYI.

• Anonyymi

Miten paljon esim,pieneläkeläistä 830€/kk pitäisi mielestänne kurittaa lisää? Tuosta pois vuokran omavastuu jne..pakolliset menot. Jonottakaa itse leipäjonossa tai kerätkää pulloja metron kertalippuun. Eikös täällä siksi veroja makseta, että Suomea voisi nimittää "Hyvinvointi yhteiskunnaksi" ?

• Anonyymi

Voisihan esim,Jan Vapaavuori kutsua joskus Mt-kuntoutujia ja vastaavia vähäosaisia mukaan omanlaisilleen tarkoitettuihin tilaisuuksiin :D

• Anonyymi

Kummallinen käsitys avauksessa takana. Ei se, että on fiksu ja käyttäytyy ja äänestää fiksusti, tarvitse välttämättä olla rikas. Kyllä fiksu voi olla muutenkin.
      Ei ihmisiä pidä ihan noin yksioikoisesti luokitella.

• Anonyymi

Kokkarit jos kuka osaavat hyödyntää ja hakea yrityksilleen kaikki kelatuet, ollaan muka yksityisyrittäjiä.Suurin osa tuloista kertyy yhteisistä vero euroista.Mutta kun ollaan viisaita tämä ei näy missään.Muistakaapa. Sari Sairaanhoitajat :.Mitä lupaili Jyrki Katainen?

• Anonyymi

Yhtä sekoilua ja turhaa paasausta Kokoomuksen touhut. Muka Suomen EU myönteisin puolue,eikä tiedä miten äänestää EU:n päätöksistä. Tämmöistä sekoomusta ei kukaan uskalla äänestää,kun ei ole mitään tietoa mistään linjasta. Pelkkää suun soittoa ja öykkäröintiä samoin kun persuilla. Ei suomea voi näin johtaa.

• Anonyymi

Suomi on myyty veroparatiiseihin ja velkaa myötäjäisiksi 150 miljardia ja uutta velkaa tulee vuodessa 30 miljardia.
      Millä rahoilla täällä mässätään?

• Anonyymi

Pitäisikin saada Kokoomus hallitus, niin loppuu velalla mässäily, kokkarit on ainoa taloustarkka puolue Suomessa. Valtion menoja kuristetaan heti minimiin, jos Kokoomus hallituksessa, sillä sitä velkaantumista vähennetään.
        Paras puolue, kerta kaikkiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikin saada Kokoomus hallitus, niin loppuu velalla mässäily, kokkarit on ainoa taloustarkka puolue Suomessa. Valtion menoja kuristetaan heti minimiin, jos Kokoomus hallituksessa, sillä sitä velkaantumista vähennetään.
        Paras puolue, kerta kaikkiaan.

PS paras puolue!

• Anonyymi

Kylläpä oli harmitus kun Kokoomus ei ollut hallitusvastuussa koronan levitessä maailmalla. Aina viisaimpana puolueena sehän olisi :lakaissut: koko pandemian hetkessä pois.Viisas mieshän hoiteli lamankin aikoinaan ,hokemalla SYÖKÄÄ SILAKKAA,SYÖKÄÄ SILAKKAA!

• Anonyymi

Vasemmistoliiton kannatus nousee Helsingissä ja koko maassa
      Ylen gallupin mukaan.

• Anonyymi

Itse jos oikein rehellinen olen, niin kokoomustahan minä äänestän. Rikkaita minä kannatan, en halua olla missään tapauksessä köyhä ja vasemmistolainen, en todellakaan.
      Kun Onasikselta kysyttiin aikoinaa, maailman rikkain mies, Kreikkalainen laivanvarustaja, että miten sitä rikkaaksi voi tulla. Onasis vastasi.Täytyy asettua asumaan rikkaiden asuinalueelle, vaikkapa vain ullakolle..............

• Anonyymi

Juu, Kokoomus on aina ollut inunkin puolue, jota äänestän. Äänioikeuden sain 70-luvun alussa ja siitä asti aina Kokoomusta on äänestetty.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      64
      3950
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2301
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2174
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1731
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1572
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1502
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1467
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1206
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1153
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1125
    Aihe