PÄIVI RÄIÄNEN SYYTETTYNÄ

RAMATTU ON KOKONAISUUS EIKÄ MEITÄ TAPETA VIELÄ SEN TÄHDEN VAINOTA VOIDAAN KYLLÄ MUTTA PYHÄ HENKI ON MAAN PÄÄLLÄ JA EMME ELÄ ANTIKRISTUKSEN AJASSSA SEN HENGESSÄ KYLLÄ ELÄMME NYT ILMESTYS KIRJA 13. ALLEKIRJOITUS PROFEETTA PASANEN.

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/politiikka/päivi-räsänen-huolissaan-sananvapaudesta-monet-kristityt-joutuvat-elämään-kaapissa/ar-BB1gn6VU?ocid=msedgntp

9

57

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi huudat? Se ei tee sinusta yhtään uskottavampaa.

• Anonyymi

Missä pisteet ja pilkut? Opettele kirjoittamaan suomea!

• Anonyymi

Ei olla vielä Ilm 4 ylöstempaus on vielä kokematta.

• Anonyymi

Kuinka sitten muualla tapetaan kristittyjä? Onko siellä tapahtunut tempaus? Raamattu kertoo vain yhdestä tempauksesta, joka on viimeisenä päivänä.
      Mummikainuusta

• Anonyymi

Pyhän hengen pössyttely on ainakin Suomessa kriminalisoitu. Vaikka kyllä sen joskus kadulla haistaa.

• Anonyymi

Matt.12:36-37 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinun tuomitaan syylliseksi.

• Anonyymi

Jaak.3:6 Myös kieli on se tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetissä. Matt.15:11,18-20

• Anonyymi

Päivi räsäinen on hyväosainen. Hänen rinnastaminen marttyyriksi on varsinainen vitsi. Mutta katsokaa häntä. Jumala on jo rangaissut häntä hänen kylmistä ajatuksistaan.

• Ota bentsosi, rauhoitu hieman ja lopeta tuo älytön mökeltäminen. Äläkä ainakaan ota enää yhtään enempää viinaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe