Onko minut kirottu, vai mitä tämä on?

Anonyymi

Viimeisen reilun vuoden sisään elämässä on tapahtunut ihan yliannostus ikäviä asioita. Avioero on niistä ainoa, johon minulla on ollut omaa päätäntävaltaa, muuten epäonni on vain osunut kohdalle. Epäonnisia asioita tippuu eteen säännöllistä tahtia. Kun olen jo luullut, että olen kaiken kärsinyt, niin lisää tulee.

Vuoden aikana äitini on äkillisesti kuollut. Olen joutunut selvittelemään kuolinpesän erään osakkaan yllättäviä sotkuja voimieni äärirajoille. On ollut epäonnea asumisen kanssa: ensin sekopää naapuri, seuraavassa kodissa asunnosta paljastui isoja ja kalliita piilovirheitä. Remonttimiehet jättivät tulematta. Se, joka lopulta tuli, oli narkkari, joka huijasi minulta rahaa. Olin yksi niistä, joiden henkilötiedot vietiin Vastaamon keississä. Jouluna katosta tulivat vedet sisälle, ja tuo remontti on taloyhtiön vuoksi seissyt nyt 5 kk. Päivää vesivahingon jälkeen menivät rikki uudet keittiön kodinkoneet. Ne korjattiin - toki tässäkin kesti viikkoja. Nyt ne ovat taas rikki.

Työpaikalla näyttäisivät työt ehkä loppuvan. Olen vuoden aikana hakenut töitä useaan kertaan ja ollut viiteen kertaan toiseksi jäänyt hakija. Terveys on reistaillut, mutta siihen ei löydetä syytä. Toinen lapsistani alkoi oireillan tämän vuoden aikana. Hän katoilee, jättää koulutyöt tekemättä ja haukkuu minua.

Olen toki kuullut karman laista, ja mietinkin, että onko tämä jotain vanhaa karmaa edellisistä elämistä. Tässä elämässä en ainakaan ole tehnyt mitään pahaa kenellekään. Päin vastoin, olen ollut se, jota parisuhteessa alistetaan ja kärsinyt pari vuotta esimiehen työpaikkakiusaamisesta, jotka lopulta johtivat työni menettämiseen.

Olen yrittänyt varata aikaa kolmelta eri näkijältäni, sillä alan olla epätoivoinen. Yksikään heistä ei reagoi yhteydenottoihini mitenkään. Näkevätkö he, että olen ollut umpipaha edellisissä elämissä vai näkevätkö he kenties että elämäni muuttuu vielä pahemmaksi? Vai miksi nämä samat näkijät, jotka ovat muutama vuosi sitten minulle katsoneet, eivät ota enää vastaan? Olen jo luovuttanut ja ajattelen, että seuraava paha asia, joka minulle tapahtuu on varmaan vakava sairastuminen ja kuolema.

Onko muille käynyt niin, ettei näkijä suostu ottamaan vastaan?

15

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Näkevätkö he, että olen ollut umpipaha edellisissä elämissä vai näkevätkö he kenties että elämäni muuttuu vielä pahemmaksi? Vai miksi nämä samat näkijät, jotka ovat muutama vuosi sitten minulle katsoneet, eivät ota enää vastaan?

      Minua ihmetyttää kyllä se, että uskot asian olevan seuraus edellisestä elämästä. Oleto miettinyt, mitä jos nuo johtuu jumalattomuudesta, siitä, että etsit vastauksia kaiken maailman näkijöiltä?

      • Anonyymi

        Sinulla on kylmästi sanottuna vain huono tuuri. Samankaltaista itsellä on ollut. Jos ennustaja ei katsonut sinulle eikä siis suostunut siihen se on merkki jos ei osaa mitään. Tietää että nyt on niin sekotilanne ja on taitamaton eihän nämä mitään vastaa. Eräskin ennustaja antoi kaukohoitoa kipeälle jalalle. Jalka oli proteesi. Ai että sai itsensä kipeäksi nauraa. Älä tuosta välitä heistä ei tule kuin ongelmia ettei nauruun tukehdu


    • Anonyymi

      En ole käyttänyt ennustajia, ei ole edes varaa. Kyllähän tässäkin pitelemistä on.

    • Anonyymi

      Aika kummalliselta tuntuu jos ei näkijä suostu ottamaan vastaan, oletko jotenkin huonosti hoitanut heillä asioinnin?

      Minä olen käynyt vain yhdellä näkijällä, joka on todella suosittu ja hänellä on paljon asiakkaita mutta kyllä hän aina reagoi ja antaa vapaana olevan ajan.
      Tai kerran vuosia sitten soitin eräälle toiselle muutaman kerran mutta ne ei toteutuneet.

      Naomilla olen käynyt nyt viimeksi maaliskuulla, hänestä on ollut nyt tosi monessa lehdessä juttua, poikkesin alkuviikolla kampaajallani, ja selailin uusinta Anna lehteä ja eikös vaan Naomista ollut juttua siinäkin. En ihmettele yhtään että hän ollut viime aikoina paljon otsikoissa, on todella hyvä näkijä.

      • Anonyymi

        Ei kai kukaa oikeesti usko selvännäkiöihin nehän on täys hujareita kukaan ei nää mitään ne keksii kaikki jutut ja hyväuskoiset uskoo kaikki ja maksaa vielä ihan hirveesti


      • Anonyymi

        Ultran jutun luin, pitääpä lukea tuo Annakin. On kuin jokin metsänkeiju:) Kerran olen käynyt henkilökohtaisesti mutta yleensä soitan. Piti tehdä Facebookiin profiili ihan sitä varten :)
        Naomi on kyllä ihan omaa luokkaansa, parista muusta selvännäkijästä on kokemusta ja ne jäi kyllä kumpikin yhteen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaa oikeesti usko selvännäkiöihin nehän on täys hujareita kukaan ei nää mitään ne keksii kaikki jutut ja hyväuskoiset uskoo kaikki ja maksaa vielä ihan hirveesti

        Onhan enneuniakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ultran jutun luin, pitääpä lukea tuo Annakin. On kuin jokin metsänkeiju:) Kerran olen käynyt henkilökohtaisesti mutta yleensä soitan. Piti tehdä Facebookiin profiili ihan sitä varten :)
        Naomi on kyllä ihan omaa luokkaansa, parista muusta selvännäkijästä on kokemusta ja ne jäi kyllä kumpikin yhteen kertaan.

        Olen aina vannonut että pysyn kaukana facebookista mutta kun on niin pitkä matka enkä pääse hankalasta elämäntilanteesta johtuen Naomia tapaamaan, niin ei siinä auttanut mikään muu kuin se profiili sinne facebookkiin luoda ja sitä kautta se tulkinta hyvin toteutuikin. Ei minusta silti varmasti mitään isompaa somettajaa tule.

        Sain selvyyden mieltäni vaivanneeseen asiaan. Olin viime syksynä eräällä näkijällä joka näki erään ihmissuhdeasian aivan eri tavoin kuin mitä taas eräs näkijä sitä ennen oli sanonut. Naomille soitin kun en sitten tiennyt mitä enää pitäisi uskoa, olen kuullut hänestä niin paljon kehuja.

        Kun kysyin miksi noiden näkijöiden näkemykset erosivat niin paljon toisistaan, ja olivat siltikin ihan erilailla, kuin mitä Naomille nousi, totesi Naomi vaan että mitä useampi kokki sen huonompi soppa.
        Arvostin sitä että hän ei käynyt noita näkijöitä arvostelemaan, vaikka tiedän toki jo että ne heidän versionsa asioitten kulusta olivat enemmän ja vähemmän keksittyjä ja tarinoita.
        Kumpikaan heistä ei edes osannut kuvailla tuota ihmissuhteeseeni liittyvää henkilöä vaikka pyysin, Naomi kuvaili erittäin tarkoin ja osasi vielä kertoa mistä miehen reidessä oleva arpi on lähtöisin. Ja sentään nekin näkijät joille soitin, ovat sellaisia joiden nimet näissä keskustelupalstoillakin ovat paljon esillä.


      • Anonyymi

        Missä päin Naomi asuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin Naomi asuu

        Sastamalassa, tai en tiedä missä asuu mutta Sastamalassa, elikkäs siellä Suodenniemellä olen hänellä jo pariinkin otteeseen käynyt. Hyvä näkijä, sellainen oikein vanhanajan kunnon näkijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sastamalassa, tai en tiedä missä asuu mutta Sastamalassa, elikkäs siellä Suodenniemellä olen hänellä jo pariinkin otteeseen käynyt. Hyvä näkijä, sellainen oikein vanhanajan kunnon näkijä.

        Kiertää eri paikkakunnilla. Olen käynyt hänellä Tampereella, Ikaalisissa ja joskus on mun kaverin kanssa käyty Turussakin häntä tapaamassa. Missä asuu en tiedä, fasebookin kautta hänelle enimmäkseen soitan.


    • Anonyymi

      Aloittaja, olen pahoillani siitä kaikesta mitä olet joutunut kokemaan. Niin se usein tahtoo olla, itsellänikin on ollut, että kun yksi asia menee alta niin menevät kohta loputkin. En tiedä onko se karmaa tai mitä, mutta kurjaa joka tapauksessa. - En kuitenkaan usko karmaan lakiin ainakaan sellaisessa merkityksessä, että meidän pitäisi syyttää itseämme kaikesta kauheasta mikä täällä meille tapahtuu. Ne ovat liian isoja asioita ymmärrettäväksi, jos jokin karma tai "jumalantapainen" jossain onkin.

      Jos joku näkijä ei ota vastaan, niin se on hänen asiansa. He voivat kieltäytyä joskus ihan omista syistään. Ikävä että sinulle kävi tuo Vastaamon juttukin. Itsekin käyn terapiassa ja olen käyttänyt näkijöiden palveluja paitsi yleisestä kiinnostuksesta myös saadakseni tukea elämän vaikeuksiin.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä. Yksi syy, mitä uskoisin olevan joskus takana siinä miksi vaikeudet kasaantuvat, voivat johtua siitä että ei osaa pitää puoliaan, on liian kiltti. Liian läheisriippuvainen - eli kasvatettu niin, että auttaa aina muita, koska pelkää tiedostamattaan tulevansa hylätyksi tai jollain tavalla rangaistuksi jos ajattelee joskus itseäänkin. Aloituksessasi tuntuu olevan merkkejä siitä. Omassa elämässäni olen paljon kärsinyt samasta. Eräs näkijä joka ei tietääkseni enää tee, M-L Harjunpää, "konfrontoikin" minua asiasta kerran vuosia sitten ja ihmetteli, missä oikein olen ottanut "tuon kiltin tytön kompleksin".
        On haasteellista opetella pitämään puoliaan, ettei anna muiden kävellä yli. Se vaatii monen menneisyyden asian kohtaamista. Tärkeää on muistaa kuitenkin, ettei se ole omaa syytä, ei millään tavoin. Toivottavasti terapiasta on apua sinulle, minulle on ollut. Jouduin tosin etsimään sopivaa terapeuttia pitkään, vaihdoinkin muutaman kerran, nykyisen kanssa on sujunut hyvin. Terapiakin on asioita, joissa joutuu joskus katsomaan tarkkaan, mikä on oma etu.
        Tekisi mieli suositella paria "omaa" näkijääni, vaikka tiedänkin, että se joka näkee yhdelle ei välttämättä näe toiselle. Edellämainittu Marja-Liisa ei enää ota uusia asiakkaita. Joka tapauksessa, tuntemani näkijät sanoisivat varmaan tilanteessasi, että nämä vaikeudet ovat koetuksia. Ja että kun pääset niiden läpi olet entistä vahvempi ja huomaat, että olet voinut kääntää ne voitoksesi, jollain yllättävällä tavalla mitä nyt et vielä tiedä. - Tämmöisiä ennustuksia olen saanut ja ainakin osa niistä on toteutunutkin, osan loppuratkaisua vielä odottelen. Voimia sinulle:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Yksi syy, mitä uskoisin olevan joskus takana siinä miksi vaikeudet kasaantuvat, voivat johtua siitä että ei osaa pitää puoliaan, on liian kiltti. Liian läheisriippuvainen - eli kasvatettu niin, että auttaa aina muita, koska pelkää tiedostamattaan tulevansa hylätyksi tai jollain tavalla rangaistuksi jos ajattelee joskus itseäänkin. Aloituksessasi tuntuu olevan merkkejä siitä. Omassa elämässäni olen paljon kärsinyt samasta. Eräs näkijä joka ei tietääkseni enää tee, M-L Harjunpää, "konfrontoikin" minua asiasta kerran vuosia sitten ja ihmetteli, missä oikein olen ottanut "tuon kiltin tytön kompleksin".
        On haasteellista opetella pitämään puoliaan, ettei anna muiden kävellä yli. Se vaatii monen menneisyyden asian kohtaamista. Tärkeää on muistaa kuitenkin, ettei se ole omaa syytä, ei millään tavoin. Toivottavasti terapiasta on apua sinulle, minulle on ollut. Jouduin tosin etsimään sopivaa terapeuttia pitkään, vaihdoinkin muutaman kerran, nykyisen kanssa on sujunut hyvin. Terapiakin on asioita, joissa joutuu joskus katsomaan tarkkaan, mikä on oma etu.
        Tekisi mieli suositella paria "omaa" näkijääni, vaikka tiedänkin, että se joka näkee yhdelle ei välttämättä näe toiselle. Edellämainittu Marja-Liisa ei enää ota uusia asiakkaita. Joka tapauksessa, tuntemani näkijät sanoisivat varmaan tilanteessasi, että nämä vaikeudet ovat koetuksia. Ja että kun pääset niiden läpi olet entistä vahvempi ja huomaat, että olet voinut kääntää ne voitoksesi, jollain yllättävällä tavalla mitä nyt et vielä tiedä. - Tämmöisiä ennustuksia olen saanut ja ainakin osa niistä on toteutunutkin, osan loppuratkaisua vielä odottelen. Voimia sinulle:)

        Kyllä ne jotka näkee, näkee ihan kaikille. Jos joku selittää, ettei kaikille näe, ei vaan ole sitten oikea selvänäkijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne jotka näkee, näkee ihan kaikille. Jos joku selittää, ettei kaikille näe, ei vaan ole sitten oikea selvänäkijä.

        Samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe