Tony Nieminen pudotettiin taktisista syistä ei äänien perusteella, olen täysin varma. Äänet oli jo niin ylivoimaiset Tomille että on aivan julma tosiasia että nyt petettiin Tonia ja katsojia.
BB-talossa nyt huijattiin rajusti
6
650
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, Toni liian hiljainen. Kaksi ärsyttävää persoonaa takaisin taloon niin pinna alkaa muilla kiristymään. Mikkosen minimekko ja tenat, parasta huvia. 😄
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Huijausta pahemmin kuin koskaan ennen. Tämä on etukäteen käsikirjoitettu. Taivaan kiitos että sain oltua ottamatta 24/7;a.
Tuo tilannetaulukko on niiiiin lapsellisen naurettava että vain idiootti tai lapsi voi uskoa noita tuloksia.
Eniten ihmettelen että oikeesti kukaan pistää rahaa moiseen huijaukseen. - Anonyymi
Nina Mikkosen takamus ja valkoiset alkkarit kuvattiin tahalteen.
- Anonyymi
Toni oli johdossa koko ajan.
- Anonyymi
Höpsis, eihän sitä nykynuoret edes tiedä ja itse en ole tykännyt koskaan, mutta olisin silti pitänyt vielä talossa, valavuori ehdottomasti pois.
- Anonyymi
Ei tuu yleistymään noin että lasketun ajan jälken nenää näyttämälä puollustetaan. Sitä hän tulkitaan heti kävelijäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 54713
- 41684
- 49644
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516