Tony Nieminen pudotettiin taktisista syistä ei äänien perusteella, olen täysin varma. Äänet oli jo niin ylivoimaiset Tomille että on aivan julma tosiasia että nyt petettiin Tonia ja katsojia.
BB-talossa nyt huijattiin rajusti
6
608
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, Toni liian hiljainen. Kaksi ärsyttävää persoonaa takaisin taloon niin pinna alkaa muilla kiristymään. Mikkosen minimekko ja tenat, parasta huvia. 😄
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Huijausta pahemmin kuin koskaan ennen. Tämä on etukäteen käsikirjoitettu. Taivaan kiitos että sain oltua ottamatta 24/7;a.
Tuo tilannetaulukko on niiiiin lapsellisen naurettava että vain idiootti tai lapsi voi uskoa noita tuloksia.
Eniten ihmettelen että oikeesti kukaan pistää rahaa moiseen huijaukseen. - Anonyymi
Nina Mikkosen takamus ja valkoiset alkkarit kuvattiin tahalteen.
- Anonyymi
Toni oli johdossa koko ajan.
- Anonyymi
Höpsis, eihän sitä nykynuoret edes tiedä ja itse en ole tykännyt koskaan, mutta olisin silti pitänyt vielä talossa, valavuori ehdottomasti pois.
- Anonyymi
Ei tuu yleistymään noin että lasketun ajan jälken nenää näyttämälä puollustetaan. Sitä hän tulkitaan heti kävelijäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976