🤔 Luthersäätiön Juhana Pohjola sai syytteen koska pitää Päivi Räsäsen avioliittoa käsittelevää pamflettia (julkaistu 2004) sivuillaan. Räsänen on saanut syytteen pamfletin sisällöstä.
YLE pitää edelleen arkistossaan kaikkien kuunneltavana Stillerin ohjelmaa jonka sisällöstä Päivi Räsänen myös on saanut syyteen.
Ihmettelen valtakunnansyyttäjän puolueellisuutta, koska Pohjola on saanut syyteen mutta YLE ei.
Onko tämä tulkittava niin, että valtakunnansyyttäjä haastaa vain kristittyjä mutta ei YLE:ä vaikka kysymys on tasan samasta asiasta?
Valtakunnansyyttäjän pitäisi antaa syyte myös YLE:lle
290
620
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyvä huomio! Tässä näkyy taas miten Toiviaisen hyökkäyksen kohteena on vain kristityt.
- Anonyymi
Homojen vihaajia ei voi nykymaailmassa pitää kristittyinä. Heitä on pidettävä mielipiteillään ja puheillaan antikristillisenä liikkeenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homojen vihaajia ei voi nykymaailmassa pitää kristittyinä. Heitä on pidettävä mielipiteillään ja puheillaan antikristillisenä liikkeenä.
Miten homoviha sinusta Suomessa ilmenee? Esität nimittäin homoja loukkaavan väitteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä kommentoit aloituksen asiaa? Käyt heti hyökköykseen, etkä edes lue mistä keskustellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan suulla puhut ja hänen valheitaan toistelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan suulla puhut ja hänen valheitaan toistelet.
Se on trolli.....
Anonyymi kirjoitti:
Räsänen ei ole mitenkään ilmaissut vihaavansa homoja, vaan on viitannut Jumalan ilmoitukseen, eli Raamattuun.
Välva kirjoitti:
Räsänen ei ole mitenkään ilmaissut vihaavansa homoja, vaan on viitannut Jumalan ilmoitukseen, eli Raamattuun.
Minustakin on erikoista, että homoista tehdään väenväkisin uhreja vihaan jota kukaan ei ole heille osoittanut.
Anonyymi kirjoitti:
Homous ja kaikki muukin saastaisuus on syntiä, joista tulee Jumalan viha päälle, myös niille jotka sitä kannattavat.
Suomen tilanne on erittäin vakava ja jollei kansakuntamme tee todellista parannusta, niin tuomio tulee väistämättä synnin tekemisen ja hyväksymisen tähden.
Juud.1:
7. Niin myös Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavoin kuin nekin harjoittivat haureutta ja antautuivat luonnonvastaisiin lihan himoihin, ovat varoittavana esimerkkinä kärsiessään ikuisen tulen rangaistusta.
Novum kommentaari Juud.1:
7. Kolmas esimerkki puhuu »lakeuden» kaupungeista. Nämä olivat Sodoma ja Gomorra, Adma ja Seboim (5 Moos 29:23; Hoos 11:8). Lakeudella oli viisi kaupunkia, mutta Sooar ei tuhoutunut. Juudas ei mainitse Lootia, joka pelastui, vaan kiinnittää huomion kokonaan jumalalliseen tuomioon, vrt. 2 Piet 2:6. Tämän rangaistuksen seuraus oli nähtävissä. Kuolleen meren alue oli kerran ollut hedelmällinen ja kukoistava, ja juuri siksi Loot olikin valinnut sen itselleen (1 Moos 13:10 s.). Nyt se oli vain autiota suolamaata.Anonyymi kirjoitti:
Kristitty ei voi hyväksyä homoutta, sillä Jumala vihaa syntiä ja homous on syntiä omaa ruumistaan vastaan.
1.Kor.6:
18. Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan. 19. Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat? 20. Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.- Anonyymi
Välva kirjoitti:
Homous ja kaikki muukin saastaisuus on syntiä, joista tulee Jumalan viha päälle, myös niille jotka sitä kannattavat.
Suomen tilanne on erittäin vakava ja jollei kansakuntamme tee todellista parannusta, niin tuomio tulee väistämättä synnin tekemisen ja hyväksymisen tähden.
Juud.1:
7. Niin myös Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavoin kuin nekin harjoittivat haureutta ja antautuivat luonnonvastaisiin lihan himoihin, ovat varoittavana esimerkkinä kärsiessään ikuisen tulen rangaistusta.
Novum kommentaari Juud.1:
7. Kolmas esimerkki puhuu »lakeuden» kaupungeista. Nämä olivat Sodoma ja Gomorra, Adma ja Seboim (5 Moos 29:23; Hoos 11:8). Lakeudella oli viisi kaupunkia, mutta Sooar ei tuhoutunut. Juudas ei mainitse Lootia, joka pelastui, vaan kiinnittää huomion kokonaan jumalalliseen tuomioon, vrt. 2 Piet 2:6. Tämän rangaistuksen seuraus oli nähtävissä. Kuolleen meren alue oli kerran ollut hedelmällinen ja kukoistava, ja juuri siksi Loot olikin valinnut sen itselleen (1 Moos 13:10 s.). Nyt se oli vain autiota suolamaata."....niin tuomio tulee väistämättä synnin tekemisen ja hyväksymisen tähden."
Lyödäänkö vetoa ettei mitään tuomiota tule. Laitetaanko koko omaisuus tällä kertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten homoviha sinusta Suomessa ilmenee? Esität nimittäin homoja loukkaavan väitteen.
Luin moneen kertaan viestin 11:09 enkä löytänyt homoja loukkaavaa väitettä. Missähän kohtaa se luuraa.
- Anonyymi
Välva kirjoitti:
Omana mielipiteenään.
Toiviainen murentaa käytöksellään luottamuksen Suomen oikeuslaitokseen.
- Anonyymi
Toiviainen tekee vain työtään, ja näkyy tekevän sen hyvin kaikesta painostuksesta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiviainen tekee vain työtään, ja näkyy tekevän sen hyvin kaikesta painostuksesta huolimatta.
Yhtäkään virkamiestä vastaan ei ole hyökätty likikään samalla tavalla ikinä. Rautainen nainen, rukoilkaamme Raijalle voimia että jaksaa pysyä lujana.
Anonyymi kirjoitti:
Yhtäkään virkamiestä vastaan ei ole hyökätty likikään samalla tavalla ikinä. Rautainen nainen, rukoilkaamme Raijalle voimia että jaksaa pysyä lujana.
Näin teemme. 🙏
- Anonyymi
Miten tälläinen voi mennä läpi ei kukaan huomaa?
- Anonyymi
Valhe ja viha ovat sokaissut ihmiset.
Anonyymi kirjoitti:
Valhe ja viha ovat sokaissut ihmiset.
Päivi on sokaissut uskovat ilkeillä puheillaan homoseksuaalisista. He yllättäen ylistävät Päiviä.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Päivi on sokaissut uskovat ilkeillä puheillaan homoseksuaalisista. He yllättäen ylistävät Päiviä.
"Päivi on sokaissut uskovat ilkeillä puheillaan homoseksuaalisista."
Raamatun kanta tähän asiaan on hyvin selkeä.
Ei siihen tarvita ketään "sokaisijaa".
Mutta joka ei ymmärrä selvää Raamatun viestiä, on "sokaistunut." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joka ei ymmärrä selvää Raamatun viestiä, on "sokaistunut.""Mutta joka ei ymmärrä selvää Raamatun viestiä, on "sokaistunut.""
ja muiden pitää välittää siitä mitä raamatussa sanotaan koska....? - Anonyymi
Jeesus hyväksyy täysin stalkkaamisesi ja sen että ÄOsi on vain 56.
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta joka ei ymmärrä selvää Raamatun viestiä, on "sokaistunut.""
ja muiden pitää välittää siitä mitä raamatussa sanotaan koska....?Raamattunne voitte heittää jorpakkoon, täysin tarpeeton sepistus jolla ei ole mitään merkitystä modernille ihmiselle.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joka ei ymmärrä selvää Raamatun viestiä, on "sokaistunut."Mitä ilkeää Raamatussa on homoseksuaalista?
Joku tolkku kaikkeen.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Mitä ilkeää Raamatussa on homoseksuaalista?
Joku tolkku kaikkeen.Siellä sinä nàismainen homo.
Kesämekossasi. Irvokas näky monen mielestä.
Hyväksyn silti.
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus hyväksyy täysin stalkkaamisesi ja sen että ÄOsi on vain 56.
👍Sinun ÄOsi on tosiaan jopa alle somppujen tasoa eli noin 19. Saattoi mennä tuokin yläkanttiin.
👍
- Anonyymi
Tähän ei taida olla kenelläkään mitään vastaan väittämistä?
- Anonyymi
Aloittajalle ei tullut mieleen, että yhdessä on kysymyksessä fyysinen ja toisessa taas juridinen henkilö?
- Anonyymi
Ihan samassa asemassa on Luthersäätiö ja Yle.
Kyllä Ylessäkin se vastaava toimittaja on kuten Luthersäätiöstä haastettiin Pohjola. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ylessäkin se vastaava toimittaja on kuten Luthersäätiöstä haastettiin Pohjola.Haastakaa sitten se vastaava toimittaja Yleltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastakaa sitten se vastaava toimittaja Yleltä.
Se pitäisi olla Toiviaisen tehtävä koska hän tätä casea hoitaa.
Mutta eikö ole ihan selvä merkki, että syyttää vain kristittyjä ei Yleä vaikka on ihan samasta asiasta kyse? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikö ole ihan selvä merkki, että syyttää vain kristittyjä ei Yleä vaikka on ihan samasta asiasta kyse?Toiviainen ei edes huomaa peittää todellista tarkoitustaan. 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiviainen ei edes huomaa peittää todellista tarkoitustaan. 😬
Toiviainen on vielä lirissä kun häntä vastaan kootut rikkeet esitetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sata varma, että Toiviainen istuu vielä itse syytetyn penkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyödäänkö tonnin veto ettei joudu oikeuteen vain sen takia että tekee työtään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikö ole ihan selvä merkki, että syyttää vain kristittyjä ei Yleä vaikka on ihan samasta asiasta kyse?Ei kristittyjä ole mihinkään haastettu, ainoastaan Räsänen ja Pohjola on haastettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyödäänkö tonnin veto ettei joudu oikeuteen vain sen takia että tekee työtään?
Etkö luota, että oikeus toteutuu enää Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan siitä minä olen lyömässä vetoa että se toteutuu, eikä hän joudu oikeuteen. Mutta etkö sinä luota siihen että hän joutuisi oikeuteen, kun et uskalla lyödä vetoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan siitä minä olen lyömässä vetoa että se toteutuu, eikä hän joudu oikeuteen. Mutta etkö sinä luota siihen että hän joutuisi oikeuteen, kun et uskalla lyödä vetoa?
Kerro nimesi niin otan sinuun yhteyttä veron merkeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikö ole ihan selvä merkki, että syyttää vain kristittyjä ei Yleä vaikka on ihan samasta asiasta kyse?Tee Toiviaiselle kantelu. Vasta sitten siitä tulee hänen tehtävänsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä veron olet ajatellut lätkäistä? Suomesta poistuneen varallisuusveron jota yhä maksat? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä minun pitäisi maksaa veroa? Ei minulla ole mitään verotettavaa tuloa Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin siinä käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin siinä käy
Mutta kukaan ei uskalla lyödä minun kanssa vetoa siitä että ei istu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se yksi heistä ehkä uskaltaa, jos saavat häviönsä sinulta veroina takaisin.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vetokohde. Voisi panna vaikka 3000 euron panoksen. Uskovilta rahat pois.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Hyvä vetokohde. Voisi panna vaikka 3000 euron panoksen. Uskovilta rahat pois.
Pane sinä kuule itseäsi vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee Toiviaiselle kantelu. Vasta sitten siitä tulee hänen tehtävänsä!
Itse Toiviainen nytkin syytteitä keksi.🤣🤣🤣
- Anonyymi
SKP on kuollut ja kuopattu.
Anonyymi kirjoitti:
Pane sinä kuule itseäsi vaan!
3000 siitä, että Toiviainen ei joudu syytteeseen.
Mutta uskovat ovat kuuluisia siitä, että on vain suuret puheet. Mutta tyhjää täynnä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raija Toiviaisen motiivit;
https://youtu.be/e2pH-ZHuSGQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Hän on ollut täysin ideologisen aatteensa (tai uskonnolisen kiihkonsa) sokaisema. Ei tajunnut kiihkon vallassa toimiessaan että itse syyllistyy samoihin ja vielä paljon rankempiin rikoksiin kuin ne joista Päiviä syyttää. Kyllä lain pitää olla sama jokaiselle, myös valtakunnansyyttäjälle. Tämä osoittaa valtakunnansyyttäjän ammattitaidottomuuden, puolueellisuuden ja epäoikeudenmukaisuuden . Lisäksi se oivasti osoittaa kuinka epämääräinen ja huono tuo lain kohta on. Valtakunnansyyttäjän virasto eikä valtakunnansyyttäjä itse tajunnut rikkovansa samaa lakia Päiviä koskevalla lausunnollaan josta kyseisessä tapauksessa on kyse. Voiko sitä enää paremmin alleviivata kuinka epäselvä tuo laki on jos sitä ei poliisi eikä valtakunnansyyttäjä itse edes osaa tulkita.
Perusuthan ovat jo aikaisemmin vaatineet tuon lain kohdan muuttamista tai poistamista juuri sen epäselvyyden vuoksi. Tämä antaa kyllä aiheen ottaa persujen ehdotus uudellen käsittelyyn. Lisäksi valtakunnansyyttäjä on tuomittava todistusaineiston vääristämisestä ja irtisanottava. Lisäksi jos Päivi saa tuomion niin se on ennakkotapaus jonka mukaisesti myös valtakunnansyyttäjä itse on tuomittava samasta rikoksesta samoin kuin kaikki mediat joiden uutisointi on sisältänyt väitettyjä loukkaavia lausumia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kristittyjä ole mihinkään haastettu, ainoastaan Räsänen ja Pohjola on haastettu.
Lain on oltava sama kaikille, myös valtakunnansyyttäjän viraston tiedote Päivin syytteestä sisältää samat Päivin lausumat joista häntä syytetään. Eli valtakunnansyyttäjä ja hänen alaisensa on tuomittava samasta rikoksesta koska pitivät esillä tuomittavia lausumia. Huom. myös kiihottavan materiaalin esilläpitäminen tai esillesaattaminen on rikos tuon lain mukaan. Myös kaikki tapausta uutisoineet mediat on tuomittava koska niiden uutisissa on lainattu suoraan Päivin lausumia.
Ei voi olla niin että taustalla oleva oletettu motiivi ratkaisee onko mielipahaa aiheuttavan lausunnon esilläpitäminen rikollista vai ei. Sehän olisi sama kuin että ylinopeuden ajaminen olisi rikollista vain jos se on tehty tahallisesti lainrikkomis tarkoituksessa. Vastaavasti jos ajat vahingossa ylinopeutta tai jopa tahallisesti mutta hyvässä tarkoituksessa osoittaaksesi kuinka vaarallista ja tuomittavaa ylinopeuden ajaminen on niin et saa tuomiota. Eli rikoksen jälkeen selvitettäisiin oliko sinulla tehtyyn rikokseen hyvät vai pahat motiivit ja tuomio sitten sen mukaan. Siltä tämä valtakunnansyyttäjän laintulkinta nyt minusta vaikuttaa. Todella ammattitaidottomalta ja puolueelliselta vaikuttaa. Ikäänkuin etukäteen valitaan mitkä mielipiteet on tuomittava ja sitten syytteet kyllä keksitään. Itse voi rikkoa samoja lakeja koska oma mielipide on ainoa oikea ja siten oikeuttaa lain rikkomisen, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kuin meillä on käytössä näitä poliittisia virkanimityksiä korkeisiin virkoihin niin lain toteutuminen on kyseenalaista. Ideologia ohjaa nykyisen valtakunnansyyttäjän toimia, ei Suomen laki. Poliittisista virkanimityksistä on luovuttava ja irtisanottava nyt näin nimitetyt. Paikat julkiseen hakuun ja hakijoista valitaan paras ja pätevin tehtävään. Nykyinen viranhaltija voi kyllä hakea paikkaa muiden joukossa mutta ei tule valituksi jos parempia ehdokkaita on tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin siinä käy
Se olisi Suomen lain halveksuntaa jos Raija Toiviainen ei saa syytettä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan (hän on pitänyt esillä sekä homoseksuaaleja että raamattuun luottavia kristittyjä halventavia ja valheellisia väittämiä). Lisäsi hänet on tuomittava todistusaineiston väärentämisestä ja virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Hän on syyllistynyt useisiin raskaisiin rikoksiin ja tyhmyydessään vieläpä itse julkaissut todisteet kaikkiin näihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Hän on ollut täysin ideologisen aatteensa (tai uskonnolisen kiihkonsa) sokaisema. Ei tajunnut kiihkon vallassa toimiessaan että itse syyllistyy samoihin ja vielä paljon rankempiin rikoksiin kuin ne joista Päiviä syyttää. Kyllä lain pitää olla sama jokaiselle, myös valtakunnansyyttäjälle. Tämä osoittaa valtakunnansyyttäjän ammattitaidottomuuden, puolueellisuuden ja epäoikeudenmukaisuuden . Lisäksi se oivasti osoittaa kuinka epämääräinen ja huono tuo lain kohta on. Valtakunnansyyttäjän virasto eikä valtakunnansyyttäjä itse tajunnut rikkovansa samaa lakia Päiviä koskevalla lausunnollaan josta kyseisessä tapauksessa on kyse. Voiko sitä enää paremmin alleviivata kuinka epäselvä tuo laki on jos sitä ei poliisi eikä valtakunnansyyttäjä itse edes osaa tulkita.
Perusuthan ovat jo aikaisemmin vaatineet tuon lain kohdan muuttamista tai poistamista juuri sen epäselvyyden vuoksi. Tämä antaa kyllä aiheen ottaa persujen ehdotus uudellen käsittelyyn. Lisäksi valtakunnansyyttäjä on tuomittava todistusaineiston vääristämisestä ja irtisanottava. Lisäksi jos Päivi saa tuomion niin se on ennakkotapaus jonka mukaisesti myös valtakunnansyyttäjä itse on tuomittava samasta rikoksesta samoin kuin kaikki mediat joiden uutisointi on sisältänyt väitettyjä loukkaavia lausumia.Oletko valmis lyömään vetoa ettei mikään näistä sinun höpötyksistä toteudu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kristittyjä ole mihinkään haastettu, ainoastaan Räsänen ja Pohjola on haastettu.
Räsänen ja Pohjola ovat kristittyjä uskovia.
Asia kuului miksei Yleä syytetty Luther-säätiön tavoin ja viety sieltä vastaavaa toimittajaa käräjille? Ruben Stillerin ohjelma on yhä kuunneltavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räsänen ja Pohjola ovat kristittyjä uskovia.
Asia kuului miksei Yleä syytetty Luther-säätiön tavoin ja viety sieltä vastaavaa toimittajaa käräjille? Ruben Stillerin ohjelma on yhä kuunneltavissa.No oletko tehnyt siitä rikosilmoitusta, vai oletko vain näitä ihmisiä jotka valittavat puskan takaa netissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee Toiviaiselle kantelu. Vasta sitten siitä tulee hänen tehtävänsä!
Samalla tavalla se on Toiviaisen tehtävä, kuin viedä Pohjola käräjille, minkä hän on päätti tehdä.
Räsäsen esittämistä kannanotoista Ylellä Ruben stillerin toimittamassa radio-ohjelmassa on samalla tavalla tehty rikosilmoitus kuin Räsäsen pamfletissa esittämistä kannanotoista, jonka julkaisijana oli Luther-Säätiö.
Kyseinen ohjelma on edelleen kuunneltavissa ja pamfletti luettavissa, mutta Toiviainen päätti viedä käräjille vain Luther-säätiön julkaisusta vastanneen Pohjolan, ei Ylen radio-ohjelmasta vastannutta toimittajaa. Miksi niin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tavalla se on Toiviaisen tehtävä, kuin viedä Pohjola käräjille, minkä hän on päätti tehdä.
Räsäsen esittämistä kannanotoista Ylellä Ruben stillerin toimittamassa radio-ohjelmassa on samalla tavalla tehty rikosilmoitus kuin Räsäsen pamfletissa esittämistä kannanotoista, jonka julkaisijana oli Luther-Säätiö.
Kyseinen ohjelma on edelleen kuunneltavissa ja pamfletti luettavissa, mutta Toiviainen päätti viedä käräjille vain Luther-säätiön julkaisusta vastanneen Pohjolan, ei Ylen radio-ohjelmasta vastannutta toimittajaa. Miksi niin"Ylen radio-ohjelmasta vastannutta toimittajaa. Miksi niin"
Siinä sinulle on miettimistä. Mutta tästä on jo oikeuden päätös. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Toiviainen joutuu Jumalan edessä vastuuseen.
Onko hänellä silloin puolustajanaan Jeesus, jota hän on vainonnut. Toivotavasti Jumala herättää hänet niinkuin Sauluksen. Erona on kuitenkin, että Toiviainen taistelee ateismin puolesta uskontoa vastaan, kun taas Saulus luuli taistelevansa uskonnon puolesta kristittyjä astaan.Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ylessäkin se vastaava toimittaja on kuten Luthersäätiöstä haastettiin Pohjola.Kerrankin aitouskovalta väite, joka suurin piirtein pitää paikkansa.
Anonyymi kirjoitti:
Suomen kolmesta miljoonasta kristitystä…
Anonyymi kirjoitti:
Minkä veron olet ajatellut lätkäistä? Suomesta poistuneen varallisuusveron jota yhä maksat? 😂
Persujen kuntavaaliehdokkaan mukaan Kuopio perii bensasta veroa, kun kerran ehdokas aikoo valtuustossa sitä alentaa. Kyseessä lääkäri…
Anonyymi kirjoitti:
Perusuthan ovat jo aikaisemmin vaatineet tuon lain kohdan muuttamista tai poistamista juuri sen epäselvyyden vuoksi. Tämä antaa kyllä aiheen ottaa persujen ehdotus uudellen käsittelyyn. Lisäksi valtakunnansyyttäjä on tuomittava todistusaineiston vääristämisestä ja irtisanottava. Lisäksi jos Päivi saa tuomion niin se on ennakkotapaus jonka mukaisesti myös valtakunnansyyttäjä itse on tuomittava samasta rikoksesta samoin kuin kaikki mediat joiden uutisointi on sisältänyt väitettyjä loukkaavia lausumia.Kyllä näin. Persujen aloitteessaan esittämä ja ilman muiden kannatusta jäänyt lainmuutos jättäisi laittomaksi vain suoran väkivaltaan kiihottamisen. Saisi siis sanoa esimerkiksi, että jutkut ovat saastaisia raiskaajia, mutta ei että heidät pitää sen vuoksi tappaa. Kansalaiselle jätetään siis omaan vapaaseen harkintaan, mitä noille saastaisille raiskaajille pitäisi tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Lain on oltava sama kaikille, myös valtakunnansyyttäjän viraston tiedote Päivin syytteestä sisältää samat Päivin lausumat joista häntä syytetään. Eli valtakunnansyyttäjä ja hänen alaisensa on tuomittava samasta rikoksesta koska pitivät esillä tuomittavia lausumia. Huom. myös kiihottavan materiaalin esilläpitäminen tai esillesaattaminen on rikos tuon lain mukaan. Myös kaikki tapausta uutisoineet mediat on tuomittava koska niiden uutisissa on lainattu suoraan Päivin lausumia.
Ei voi olla niin että taustalla oleva oletettu motiivi ratkaisee onko mielipahaa aiheuttavan lausunnon esilläpitäminen rikollista vai ei. Sehän olisi sama kuin että ylinopeuden ajaminen olisi rikollista vain jos se on tehty tahallisesti lainrikkomis tarkoituksessa. Vastaavasti jos ajat vahingossa ylinopeutta tai jopa tahallisesti mutta hyvässä tarkoituksessa osoittaaksesi kuinka vaarallista ja tuomittavaa ylinopeuden ajaminen on niin et saa tuomiota. Eli rikoksen jälkeen selvitettäisiin oliko sinulla tehtyyn rikokseen hyvät vai pahat motiivit ja tuomio sitten sen mukaan. Siltä tämä valtakunnansyyttäjän laintulkinta nyt minusta vaikuttaa. Todella ammattitaidottomalta ja puolueelliselta vaikuttaa. Ikäänkuin etukäteen valitaan mitkä mielipiteet on tuomittava ja sitten syytteet kyllä keksitään. Itse voi rikkoa samoja lakeja koska oma mielipide on ainoa oikea ja siten oikeuttaa lain rikkomisen,Olette tehneet valtakunnansyyttäjästä kymmenittäin valituksia oikeuskanslerinvirastolle. Mitäpä jos nyt odottaisitte ihan rauhassa, mitä niille tapahtuu? Jos yksikin hyväksytään, se on valtakunnansyyttäjän lorun loppu. Ja kai nyt edes yhdessä monista kymmenistä on asialliset perustelut hyväksymiseen?
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kuin meillä on käytössä näitä poliittisia virkanimityksiä korkeisiin virkoihin niin lain toteutuminen on kyseenalaista. Ideologia ohjaa nykyisen valtakunnansyyttäjän toimia, ei Suomen laki. Poliittisista virkanimityksistä on luovuttava ja irtisanottava nyt näin nimitetyt. Paikat julkiseen hakuun ja hakijoista valitaan paras ja pätevin tehtävään. Nykyinen viranhaltija voi kyllä hakea paikkaa muiden joukossa mutta ei tule valituksi jos parempia ehdokkaita on tarjolla.
Mutta eihän tuolla menettelyllä koskaan valittaisi perussuomalaista tai muuta kansallismielistä mihinkään lähihoitajaa kummempaan virkaan. 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen ohjelma on edelleen kuunneltavissa ja pamfletti luettavissa, mutta Toiviainen päätti viedä käräjille vain Luther-säätiön julkaisusta vastanneen Pohjolan, ei Ylen radio-ohjelmasta vastannutta toimittajaa. Miksi niinKopioipa tähän rikosilmoituksen sanamuoto. Kai se sulla yhä on tallessa, vai keksitkö omiasi?
Välva kirjoitti:
Onko hänellä silloin puolustajanaan Jeesus, jota hän on vainonnut. Toivotavasti Jumala herättää hänet niinkuin Sauluksen. Erona on kuitenkin, että Toiviainen taistelee ateismin puolesta uskontoa vastaan, kun taas Saulus luuli taistelevansa uskonnon puolesta kristittyjä astaan.Ei kai Jeesus, joka on itse Jumala, ketään voi itseään vastaan puolustaa. Ajatelkaa nyt vähän joskus mitä höpötätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko räyhis päässyt töihin verotoimistoon? ALV24% !
- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Olette tehneet valtakunnansyyttäjästä kymmenittäin valituksia oikeuskanslerinvirastolle. Mitäpä jos nyt odottaisitte ihan rauhassa, mitä niille tapahtuu? Jos yksikin hyväksytään, se on valtakunnansyyttäjän lorun loppu. Ja kai nyt edes yhdessä monista kymmenistä on asialliset perustelut hyväksymiseen?
Ilmiselvästi on. Hihhulit on tunettuja asiallisuudestaan ja järkevästä ilmaisutaidostaan.
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi Suomen lain halveksuntaa jos Raija Toiviainen ei saa syytettä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan (hän on pitänyt esillä sekä homoseksuaaleja että raamattuun luottavia kristittyjä halventavia ja valheellisia väittämiä). Lisäsi hänet on tuomittava todistusaineiston väärentämisestä ja virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Hän on syyllistynyt useisiin raskaisiin rikoksiin ja tyhmyydessään vieläpä itse julkaissut todisteet kaikkiin näihin.et näytä ymmärtävän oikeusprosessista mitään.
Välva kirjoitti:
Onko hänellä silloin puolustajanaan Jeesus, jota hän on vainonnut. Toivotavasti Jumala herättää hänet niinkuin Sauluksen. Erona on kuitenkin, että Toiviainen taistelee ateismin puolesta uskontoa vastaan, kun taas Saulus luuli taistelevansa uskonnon puolesta kristittyjä astaan.Miten työtä tekevä virallinen syyttäjä joutuisi Jumalan edessä vastuuseen?
Joku järki puheisiin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikö ole ihan selvä merkki, että syyttää vain kristittyjä ei Yleä vaikka on ihan samasta asiasta kyse?Mistä se on selvä merkki? Että kun vain 'kristityt' solvaa homoja, syytetään vain 'kristittyjä? Eikö tämä ole aivan selvää ettei syytetä niitä keitä ei ole syytä epäillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asiasta?
- Anonyymi
Jolla on Kokoomuksen jäsenkirja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et näytä ymmärtävän oikeusprosessista mitään.
Jos ei sitä opeteta raamattupiirissä.
- Anonyymi
Suomen kolmesta miljoonasta kristitystä…
Miten määrittelet kristityn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin homoagendan huumaama.
- Anonyymi
Hihi, On tätä hauska katsoa miten jotkut uskovat itkevät kuin pienet lapset, kun nyt he tajuavat että he eivät olekaan mitenkään parempia kuin muut kuolevat. :D
- Anonyymi
Yhyyyy, kuka muka itkee! Sinä itkket kun uskovat pitävät puolensa eivätkä anna polkea oikeuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyyyy, kuka muka itkee! Sinä itkket kun uskovat pitävät puolensa eivätkä anna polkea oikeuksiaan.
hihi, ja siinä tuli hyvä osoitus juuri mistä sanoin.
"...polkea oikeuksiaan"
Ja mitä "teidän" oikeuksia muka on poljettu? Ihan samat oikeudet uskovaisilla on kuin muillakin. Mutta juuri tästä sinun tekstistä paljastui tuo mistä minä puhuin. Kiitos että tulit todistaneeksi mitä sanoin. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...polkea oikeuksiaan"
Ja mitä "teidän" oikeuksia muka on poljettu? Ihan samat oikeudet uskovaisilla on kuin muillakin. Mutta juuri tästä sinun tekstistä paljastui tuo mistä minä puhuin. Kiitos että tulit todistaneeksi mitä sanoin. ;)Mikähän sinun varsinainen ongelmasi on, hihi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sinun varsinainen ongelmasi on, hihi?
Ei minulla ole mitään ongelmaa. Mutta joillekin uskoville näyttää olevan, kun näin hermostutaan siitä kun kävikin ilmi etteivät he ole mitään erikoisia muihin verrattuna. Miltä tämä sinusta nyt tuntuu kun se näyttää kovasti harmittavan sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole mitään ongelmaa. Mutta joillekin uskoville näyttää olevan, kun näin hermostutaan siitä kun kävikin ilmi etteivät he ole mitään erikoisia muihin verrattuna. Miltä tämä sinusta nyt tuntuu kun se näyttää kovasti harmittavan sinua?
Ainoa joka täällä näyttää hermostuvan olet sinä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa joka täällä näyttää hermostuvan olet sinä itse.
Miksi hermostuisin siitä että jotkut uskovat on nyt tiputettu takaisin todellisuuteen?
Hauskahan tätä paniikkia on katsoa. Sinäkin joudut turvautumaan tuohon valehteluun, kun sinua harmittaa niin paljon. Ethän muuten käyttäytyisi näin typerästi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hermostuisin siitä että jotkut uskovat on nyt tiputettu takaisin todellisuuteen?
Hauskahan tätä paniikkia on katsoa. Sinäkin joudut turvautumaan tuohon valehteluun, kun sinua harmittaa niin paljon. Ethän muuten käyttäytyisi näin typerästi?"Hauskahan tätä paniikkia on katsoa. "
Ihana asia että sinulla on hauskaa, mutta älä ilmaise sitä muille. Ihmiset kun vieroksuu ihmisiä jotka itsekseen naureskelevat tyhjästi!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskahan tätä paniikkia on katsoa. Sinäkin joudut turvautumaan tuohon valehteluun, kun sinua harmittaa niin paljon. Ethän muuten käyttäytyisi näin typerästi?Olet niin paniikissa, ettet enää edes itse tajua sitä.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Etkö edes sitä itse tiedä???Johan hihittääkin!
- Anonyymi
Kastetut pakanat itkee kun tuli polttaa jalkojen alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskahan tätä paniikkia on katsoa. Sinäkin joudut turvautumaan tuohon valehteluun, kun sinua harmittaa niin paljon. Ethän muuten käyttäytyisi näin typerästi?Me iloitaan kun saadaan pilkkaa ja vainoa Kristuksen nimen tunnustamisen tähden. Sen sijaan itku tulee Toiviaiselle&Co kun helvetin tuli alkaa polttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Me iloitaan kun saadaan pilkkaa ja vainoa Kristuksen nimen tunnustamisen tähden. Sen sijaan itku tulee Toiviaiselle&Co kun helvetin tuli alkaa polttaa.
Oletko todella terve?
- Anonyymi
Ei tässä kukaan itke. Vaaditaan vain että Suomen lakia noudatetaan ja että laki olisi sama kaikille. Tässähän on kyse siitä saako Suomessa esittää mielipiteen josta joku voi loukkaantua. Jos tälle linjalle lähdetään niin tuo sinun äsken kirjoittamasi viesti voidaan tulkita kristittyjä loukkaavaksi ja halventavaksi. Näin se olisi tuomittavaa kiihottamista kristittyjä vastaan ja voisit joutua syytteen.
Monikaan ei tajua minkälainen uusi DDR, Neuvostoliitto tai Pohjois-Korea Suomesta on tulossa tämän uuden linjan seurauksena. Vasemmistolainen ja uus Marxilainen ideologia ohjaa nyt Suomea kohti pimeää totalitarismia. Siitä ovat esimerkkeinä nuo luettelemani valtiot. Huom. ei niitäkään päivässä luotu. Pikkuhiljaa alettiin muodostamaan lain säädäntöä jolla toisin ajattelusta tehtiin rikollista. Lopputulos oli se että voi joutua 20 vuodeksi pakkotyö leirille valtion orjaksi tai teloitetuksi vain jos käy ilmi että sinulla on väärä mielipide (esim. kritisoit kommunistisen puolueen linjaa, pidät hallussasi Raamattua tai kapitalismia tukevaa kirjallisuutta, kannatat yksityisomistusta tai syyllistynyt muihin raskaisiin rikoksiin Valtiota vastaan). Marxilaisen ideologian takia 100 miljoonaa ihmistä murhattiin 1900 luvulla suurelta osin noilla perusteilla jotka edellä luettelin. Miljoona murhattua vuodessa keskimäärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä kukaan itke. Vaaditaan vain että Suomen lakia noudatetaan ja että laki olisi sama kaikille. Tässähän on kyse siitä saako Suomessa esittää mielipiteen josta joku voi loukkaantua. Jos tälle linjalle lähdetään niin tuo sinun äsken kirjoittamasi viesti voidaan tulkita kristittyjä loukkaavaksi ja halventavaksi. Näin se olisi tuomittavaa kiihottamista kristittyjä vastaan ja voisit joutua syytteen.
Monikaan ei tajua minkälainen uusi DDR, Neuvostoliitto tai Pohjois-Korea Suomesta on tulossa tämän uuden linjan seurauksena. Vasemmistolainen ja uus Marxilainen ideologia ohjaa nyt Suomea kohti pimeää totalitarismia. Siitä ovat esimerkkeinä nuo luettelemani valtiot. Huom. ei niitäkään päivässä luotu. Pikkuhiljaa alettiin muodostamaan lain säädäntöä jolla toisin ajattelusta tehtiin rikollista. Lopputulos oli se että voi joutua 20 vuodeksi pakkotyö leirille valtion orjaksi tai teloitetuksi vain jos käy ilmi että sinulla on väärä mielipide (esim. kritisoit kommunistisen puolueen linjaa, pidät hallussasi Raamattua tai kapitalismia tukevaa kirjallisuutta, kannatat yksityisomistusta tai syyllistynyt muihin raskaisiin rikoksiin Valtiota vastaan). Marxilaisen ideologian takia 100 miljoonaa ihmistä murhattiin 1900 luvulla suurelta osin noilla perusteilla jotka edellä luettelin. Miljoona murhattua vuodessa keskimäärin." Tässähän on kyse siitä saako Suomessa esittää mielipiteen josta joku voi loukkaantua. "
Tietystikkään tätä mielipidettä ei saa sanoa loukkaamistarkoituksessa. Missä maailmassa oikein elät.
"Jos tälle linjalle lähdetään niin tuo sinun äsken kirjoittamasi viesti voidaan tulkita kristittyjä loukkaavaksi ja halventavaksi."
No eikun tekemään rikosilmoitusta jos koet tämän loukkaavaksi. Mutta veikkaan että jää taas vain uhkailun tasolle sinullakin.
"Monikaan ei tajua minkälainen uusi DDR, Neuvostoliitto tai Pohjois-Korea Suomesta on tulossa tämän uuden linjan seurauksena."
No ei tietystikkään tajua, koska näin ei ole käymässä. Miksi muuten teillä uskovilla ei ole koskaan mitään iloista sanottavaa? Olette aina noin negatiivisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes lukenut aloitusta, jonka alle tulit ylimielisesti ilkkumaan?
Kysehän oli siitä, että syyttäjä olisi puolueellinen, mm päästäen Ylen vastaavan toimittajan pälkähästä, mutta Luther-Säätiön julkaisusta vastaava Pohjola piti haastaa käräjille. - Anonyymi
Tässäkään aloituksessa ei ollut mitään mikä olisi oikeuttanut sinut tulemaan käyttäytymään tänne ylimielisesti ja moukkamaisesti haukkuen toisia idiooteiksi ym, kuin olisit parempi ihminen kuin muut ja jonka ei palstan sääntöjäkään tarvitse jonain yli-ihmisenä noudattaa..
mutta silti toimit niin.
Ja puhut asioiden vierestä viitsimättä lukea edes aloitusta. - Anonyymi
Tuo se vasta antaakin, ettet kykene kirjoittamaan yhtään vähempää sääntöjen vastaisesti..
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Kun en iloitse vainosta? Tuskin saa lääkärille aikaa
Olet näyttänyt iloitsevan Räsäseen kohdistuvasta totalitaristisesta mielipiteen ja uskon vainosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes lukenut aloitusta, jonka alle tulit ylimielisesti ilkkumaan?
Kysehän oli siitä, että syyttäjä olisi puolueellinen, mm päästäen Ylen vastaavan toimittajan pälkähästä, mutta Luther-Säätiön julkaisusta vastaava Pohjola piti haastaa käräjille.Ja kysehän ei ole siitä että hän olisi puolueellinen. Tämä on vale mitä te uskovaiset jaksatte levittää. Ja tämäkin valehtelu syö teidän lähes olematonta uskottavuutta tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkään aloituksessa ei ollut mitään mikä olisi oikeuttanut sinut tulemaan käyttäytymään tänne ylimielisesti ja moukkamaisesti haukkuen toisia idiooteiksi ym, kuin olisit parempi ihminen kuin muut ja jonka ei palstan sääntöjäkään tarvitse jonain yli-ihmisenä noudattaa..
mutta silti toimit niin.
Ja puhut asioiden vierestä viitsimättä lukea edes aloitusta.Enhän minä tänne tullut mitään ilkkumaan. On vain hauska katsoa miten joillekkin teille uskoville tämä on niin kova paikka kun nyt tajusitte että ette ole mitenkään parempia meihin muihin verrattuna.
"Ja puhut asioiden vierestä viitsimättä lukea edes aloitusta."
Ja minkä valeet haluat minun ampuvan alas tuosta aloituksesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo se vasta antaakin, ettet kykene kirjoittamaan yhtään vähempää sääntöjen vastaisesti..
Ja mitä sääntöä olen rikkonut kun olen kertonut oman mielipiteeni? Tässä se nähtiin taas, uskovat itkevät kun ei saa sanoa omaa mielipidettä, mutta jos joku muu sanoo oman mielipiteensä, ollaan heti syyttämässä herjaamisesta ja sääntöjen rikkomisesta.
Huvittavaa miten ette tajua miten ammutte itseänne jalkaan tällä käytöksellä. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Tässähän on kyse siitä saako Suomessa esittää mielipiteen josta joku voi loukkaantua. "
Tietystikkään tätä mielipidettä ei saa sanoa loukkaamistarkoituksessa. Missä maailmassa oikein elät.
"Jos tälle linjalle lähdetään niin tuo sinun äsken kirjoittamasi viesti voidaan tulkita kristittyjä loukkaavaksi ja halventavaksi."
No eikun tekemään rikosilmoitusta jos koet tämän loukkaavaksi. Mutta veikkaan että jää taas vain uhkailun tasolle sinullakin.
"Monikaan ei tajua minkälainen uusi DDR, Neuvostoliitto tai Pohjois-Korea Suomesta on tulossa tämän uuden linjan seurauksena."
No ei tietystikkään tajua, koska näin ei ole käymässä. Miksi muuten teillä uskovilla ei ole koskaan mitään iloista sanottavaa? Olette aina noin negatiivisia.Räsäsellä ei ole ollut ainakaan mitään loukkaamistarkoitusta. Miksi sellaista olisikaan. Hän on aidosti uskova hyväntahtoinen ihminen.
Konservatiivit eivät tee rikosilmoituksia niin helposti, toisen laidan ”liberaalien” tavoin, jotka pyrkivät näkemään vihapuhetta yhä vain kummallisemmissa paikoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räsäsellä ei ole ollut ainakaan mitään loukkaamistarkoitusta. Miksi sellaista olisikaan. Hän on aidosti uskova hyväntahtoinen ihminen.
Konservatiivit eivät tee rikosilmoituksia niin helposti, toisen laidan ”liberaalien” tavoin, jotka pyrkivät näkemään vihapuhetta yhä vain kummallisemmissa paikoissa."Hän on aidosti uskova hyväntahtoinen ihminen."
Ai sinun mielestäsi tuollainen loukkaava puhuminen on hyväntahtoisen ihmisen ominaisuus?
No kertoo paljon teistä joistakin uskovaisista. :(
"Konservatiivit eivät tee rikosilmoituksia niin helposti...."
Koska he itsekin tietävät ettei niillä olisi mitään etenemismahdollisuuksia. Ja kai tiesit että syyllistyy itsekin rikokseen jos rikosta ei ilmoita?
Mutta kaikki tietävät että nämä ovat vain näitä uskovaisten turhia uhkauksia ja valeita. >jotkut uskovat luulevat olevansa parempia kuin muut, ja nyt iski paniikki kun he tajusivat että eivät olekaan. :D
Eivät he koskaan sitä tule tajuamaan, mutta etuoikeuksiensa häviämisen kartalta he kyllä ovat tajunneet, ja se sattuu.Anonyymi kirjoitti:
Olet näyttänyt iloitsevan Räsäseen kohdistuvasta totalitaristisesta mielipiteen ja uskon vainosta.
Pidän ehdottomasti myönteisenä, että saadaan ennakkotapaus siitä saako perustuslain turvaamaa seksuaalivähemmistöjen ihmisarvoa loukata ja mikä sitä loukkaamista mahdollisesti on.
Jos jotkut tulkitsevat tämän vainoksi, ei voi mitään. Sehän kuuluu heidän uskonnonvapauteensa ja on suhteellisen harmitonta, vaikka valtakunnansyyttäjä onkin heidän toimiensa ansiosta jo Suomen historian eniten vihaviestitetty ihminen.Anonyymi kirjoitti:
Räsäsellä ei ole ollut ainakaan mitään loukkaamistarkoitusta. Miksi sellaista olisikaan. Hän on aidosti uskova hyväntahtoinen ihminen.
Konservatiivit eivät tee rikosilmoituksia niin helposti, toisen laidan ”liberaalien” tavoin, jotka pyrkivät näkemään vihapuhetta yhä vain kummallisemmissa paikoissa.Eli ne kymmenet valtakunnansyyttäjästä oikeuskanslerille tehdyt valituksenne olivat kovankin puristuksen tulosta?
Ja ne tuhannet viha- ja uhkailuviestit, joita lähetitte kansanedustajille kun homojen avioliitto-oikeutta käsiteltiin?- Anonyymi
Uskovaisten hihhulien elämässä valehtelu on eliehto. Ensin valhedellaan itselleen että olemattomia on muka olemassa ja sitten vielä yritetään levittää samaa valhetta muillekkin.
- Anonyymi
Oliko sinullakin tapaaminen varattu nuppitohtorilla joka totesi syövästä ihmeparantumisesi todeksi?
👍👍👍 Anonyymi kirjoitti:
"...polkea oikeuksiaan"
Ja mitä "teidän" oikeuksia muka on poljettu? Ihan samat oikeudet uskovaisilla on kuin muillakin. Mutta juuri tästä sinun tekstistä paljastui tuo mistä minä puhuin. Kiitos että tulit todistaneeksi mitä sanoin. ;)>Ja mitä "teidän" oikeuksia muka on poljettu?
Tiivistetysti sanottuna aitouskova kokee oikeuksiensa polkemisena sen, että hän ei saa sanallisesti alistaa ja alentaa inhoamiaan ihmisiä ja ryhmiä.
Koska aitouskovan perustehtävä on julistaa ja saarnata, kummastakin lähtee terä, jos toisten ihmisten huonoutta ei saa vapaasti ja julkisesti osoittaa.
Pitää muistaa, että aitouskovalle vika on aina muissa. Aina.- Anonyymi
Ei sitä enää voi auttaa...
Anonyymi kirjoitti:
Olet valehtelija.
Olen kauan odottanut saako Päivi ikuisesti ilman mitään mustamaalata homoseksuaalisia.
Ei muuten, mutta kun hänen puheensa ovat aina julkisuudessa.
- Anonyymi
Jos haluatte YLEn syytteeseen, teidän pitää itse tehdä ensin kantelu valtakunansyyttäjälle. Hän ei itse henkilökohtaisesti tee syytöksiä muuten kuin hänelle annetun kantelun perusteella, koska hän on puolueeton.
- Anonyymi
Ei se niin mene! Ei Luthersäätiöstäkään ole haettu syyteeseen. Se on ihan Toiviaisen omaa aktiivisuutta. Mutta Toiviainen ei halua syyttää Yleä koska jahtaa kristittyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin mene! Ei Luthersäätiöstäkään ole haettu syyteeseen. Se on ihan Toiviaisen omaa aktiivisuutta. Mutta Toiviainen ei halua syyttää Yleä koska jahtaa kristittyjä.
"Mutta Toiviainen ei halua syyttää Yleä koska jahtaa kristittyjä."
Eikö tällaisesta valehtelusta joudu helvettiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Toiviainen jahtaa kristittyjä eikä muitakaan. Räsänen ja Pohjola edustavat vain itseään, eivät suinkaan kristittyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Toiviainen jahtaa kristittyjä eikä muitakaan. Räsänen ja Pohjola edustavat vain itseään, eivät suinkaan kristittyjä.
Räsänen ja Pohjola nimeomaan edustavat luterilasta uskoa.
Mutta mitä sinä edustat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällaisesta valehtelusta joudu helvettiin?Joutuu, Raijalle tulee vielä kuumat paikat. 😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu, Raijalle tulee vielä kuumat paikat. 😈
Puhuin tuosta sinun valehtelusta ja sinun joutumisesta helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räsänen ja Pohjola nimeomaan edustavat luterilasta uskoa.
Mutta mitä sinä edustat?He edustavat vain luterilaisen kirkon sisällä olevaa lahkoa, eivät luterilaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He edustavat vain luterilaisen kirkon sisällä olevaa lahkoa, eivät luterilaisuutta.
Voitko kertoa miten heidän puheensa eroaa luterilasuudesta ja miten sinä itse määrittelet mikä on luterilaisuutta ja mikä ei? Huomaa, että kysyn nyt faktoja, en mutujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhun Raijasta. 😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se juuri niin menee kuin kommentoija 07.05.2021 13:45 kirjoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se juuri niin menee kuin kommentoija 07.05.2021 13:45 kirjoitti.
Ei todellakan mene vaikka itseäsi komppaatkin .🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakan mene vaikka itseäsi komppaatkin .🤣🤣🤣
Kyllä se juuri niin menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se juuri niin menee.
Raija niitä syytteitä nostelee poliisin päätöksistä huolimatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain ja ainoastaan, mikäli hänelle on tehty jonkun taholta kantelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällaisesta valehtelusta joudu helvettiin?Ei kun se on totuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin joudut jollet tee parannusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin joudut jollet tee parannusta.
No ennemmin menen helvettiin kun uskovaisten kanssa taivaaseen. Oletko huomannut millaisia ihmishirviötä jotkut uskovat ovat? Ja jos joutuisin heidän kanssa olemaan taivaassa, olisi se minulle pahin rangaistus.
Anonyymi kirjoitti:
No ennemmin menen helvettiin kun uskovaisten kanssa taivaaseen. Oletko huomannut millaisia ihmishirviötä jotkut uskovat ovat? Ja jos joutuisin heidän kanssa olemaan taivaassa, olisi se minulle pahin rangaistus.
Ikuisuus uskovien kanssa. Tuskin Jumalakaan jaksaa.
Ja miten uskovat jaksavat olla ilman nettiä? Ikuisesti.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällaisesta valehtelusta joudu helvettiin?Kyllä omasta valehtelustasi voit joutua, jos et tee parannusta.
Sen verran tarkennan, että valtakunnansyyttäjä voi myös käyttää omaa harkintaansa syytteen ajamisessa. Hän ei ole sidottu yksin kanteluihin.
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa kristityistä tuskin tunnustaa noita veijareita edustajikseen kuin pistooli ohimolla.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kuvittele, että meillä on demokraattisesti asetettuja johtavia virkamiehiä jotka ovat jopa poliisin yläpuolella! Aika fiksusti on oikeusjärjestyksemme suunniteltu. 👍🏻
- Anonyymi
Toiviaisen missio on vain uskovia Jeesukseen uskovia vastaan, kuten aina on ollut hamasta Jeesuksen ristiinnaulitsemisesta alkaen.
- Anonyymi
Toivaisen pitäisi tuomita itsensä katoamaan Siperiaan.
- Anonyymi
Räsänen ja Pohjola joutaisivat katoamaan helluntailaisten lahkoon hihhuloimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luterilaisuuden vastaista he ovat opettaneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi he vaihtaisivat seurakuntaan, jonka opettamalla tavalla eivät täysin usko, kuten luterilaisen kirkon oppiin uskovat. Juhana varsinkin on tarkka missä seurakunnassa käy.
- Anonyymi
Moni on ottanut tyrmistyneenä vastaan viime viikon loppupuolella tulleen uutisen siitä, että Päivi Räsänen ja pastori Juhana Pohjola joutuvat oikeuteen. Räsänen joutuu oikeuteen, koska hän on esittänyt näkemyksiä, joita on totuttu pitämään täysin normaalina kristillisenä vakaumuksena ja julistuksena. Kun lukee Syyttäjälaitoksen sivulla olevaa tiedotetta asiasta, hämmentyy entisestään. Siinä Räsäsen väitetään sanoneen asioita, joita hänet kristittynä tuntevan ja hänen puheitaan vuosia seuranneen on vaikea uskoa todeksi. Ne osoittautuvatkin paikkansapitämättömiksi.
OMASSA TIEDOTTEESSAAN Räsänen korjaa peräti neljä eri Syyttäjälaitoksen tiedotteessa ollutta, hänen tiliinsä luettua väittämää, joita hän ei koskaan ole sanonut, kuten seuraavan: ”Räsäsen näkemyksen mukaan homoseksuaalit eivät myöskään ole Jumalan luotuja kuten heteroseksuaalit.” Väite on aivan käsittämätön. Kaikki maailmassa koskaan eläneet ihmiset ovat Jumalan luomia. Tämä on niin perustava kristillinen uskonvakaumus, että sen kieltäminen kristittynä olisi täysin tolkutonta. Räsänen ilmoittaa tiedotteessaan, ettei ole koskaan sanonut näin ja kertoo sen jälkeen, mitä hän todellisuudessa Ruben Stillerin ohjelmassa sanatarkasti sanoi: ”Jumala ei alun perin luonut ihmistä homoseksuaaliksi. Hän loi heteroseksuaaliksi. Hän loi miehen ja naisen ja tarkoitti avioliiton näiden kahden välille.”
Räsänen kysyy tiedotteessaan täysin oikeutetusti: ”Ihmettelen Valtakunnansyyttäjän 29.4 tiedotteeseen sisällytettyjä virheellisiä ja vääristeltyjä väitteitä näkemyksistäni. Syyttäjällä on ollut yli puoli vuotta aikaa paneutua esitutkinta-aineistoon, kuulustelupöytäkirjoihin ja loppulausuntoihin. – Käytetyn ajan puitteissa voisi toivoa täsmällisiä ja asiallisia perusteluja syytteille. – Väistämättä mieleeni nousee kysymys, onko tiedotteen taustalla uskonnollisen lukutaidon puute, tahallinen vääristely vai tavoitteellinen pyrkimys yleisen mielipiteen muokkaukseen?”
On käsittämätöntä, että Suomen kaltaisessa demokraattisessa maassa teologisesta vakaumuksesta nostetaan syyte.- Anonyymi
Kyllähän tuo kertoo sen, että valtakunnansyyttäjällä ja hänen puolustajillaan on kuumat paikat edessä
- Anonyymi
Ei pakana ymmärrä kristillisyyttä
Anonyymi kirjoitti:
Pakana on Raamatun mukaan esimerkiksi eurooppalainen.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Pakana on Raamatun mukaan esimerkiksi eurooppalainen.
Missä Raamatussa niin sanotaan?
Anonyymi kirjoitti:
Missä Raamatussa niin sanotaan?
VT. Että, jotka eivät asu Israelissa ovat pakanoita.
On huono asia, kun ei tiedä mitä käsitteitä Raamatussa on.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
VT. Että, jotka eivät asu Israelissa ovat pakanoita.
On huono asia, kun ei tiedä mitä käsitteitä Raamatussa on.Voitko nyt vain ilman venkoilua laittaa sen kirjan, luvun ja jakeen missä noin sanotaan!
Anonyymi kirjoitti:
Voitko nyt vain ilman venkoilua laittaa sen kirjan, luvun ja jakeen missä noin sanotaan!
On huono asia kun ei tiedä mitään Raamatusta. Olisitte ottaneet mallia minusta. Niin ei olisi Raamatusta ihan ulapalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuo kertoo sen, että valtakunnansyyttäjällä ja hänen puolustajillaan on kuumat paikat edessä
Toivon että kansainvälinen media käsittelisi tätä tapausta perusteellisesti. Suomen poliittiset virkanimitykset, valtakunnansyyttäjän puolueellisuus, epäoikeudenmukaisuus, todistusaineiston vääristely sekä kiihotttaminen kansanryhmää, kristittyjä vastaan on saatettava maailman tietoisuuteen. Suomi on nykypäivänä yllättävän lähellä DDR:n ja Pohjois-Korean meininkiä koska vanhat Marxilaiset ovat Suomessa päässeet johtaviin virkoihin. Muissa entisissä Neuvostoliiton alusmaissa kommunistinen puolue on lailla kielletty, samoin kuin Saksassa natsipuolue. Näissä maissa on karvaat kokemukset siitä mihin ideologia johtaa. Suomessa tätä ei olla tajuttu ja nyt ollaan ajautumassa synkkään totalitarismiin vanhojen ja uus Marxilaisten johdolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että kansainvälinen media käsittelisi tätä tapausta perusteellisesti. Suomen poliittiset virkanimitykset, valtakunnansyyttäjän puolueellisuus, epäoikeudenmukaisuus, todistusaineiston vääristely sekä kiihotttaminen kansanryhmää, kristittyjä vastaan on saatettava maailman tietoisuuteen. Suomi on nykypäivänä yllättävän lähellä DDR:n ja Pohjois-Korean meininkiä koska vanhat Marxilaiset ovat Suomessa päässeet johtaviin virkoihin. Muissa entisissä Neuvostoliiton alusmaissa kommunistinen puolue on lailla kielletty, samoin kuin Saksassa natsipuolue. Näissä maissa on karvaat kokemukset siitä mihin ideologia johtaa. Suomessa tätä ei olla tajuttu ja nyt ollaan ajautumassa synkkään totalitarismiin vanhojen ja uus Marxilaisten johdolla.
Kyllä sinulla on ikävät kuvitelmat. Onneksi ne ovat vain kuvitelmia.
Mutta mikä on saanut ajattelemaan ja näkemään maailman noin negatiivisena? Uskontosi? Anonyymi kirjoitti:
Suomi ei kiinnosta ainakaan Espanjan mediaa.
Yritä sinä saada kiinnostusta aikaan noilla jutuillasi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä on saanut ajattelemaan ja näkemään maailman noin negatiivisena? Uskontosi?Pekka Haaviston, Maria Ohisalon, Sanna Marinin ja Raija Toiviaisen lainvastaiset toimet ovat saaneet minut havahtumaan mihin ollaan menossa tällä menolla. Aikaisemmin en ollut poliittisesti aktiivinen tai kiinnostunut politiikasta. Nyt alkaa huoli heräämään mihin nämä vasemmistolaiset ovat maata johtamassa
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus, mutta täällä toisen tekstiä lainatessa tulisi käyttää lainausmerkkejä ja mielellään mainita myös lähde, jos teksti on julkisesti julkaistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka Haaviston, Maria Ohisalon, Sanna Marinin ja Raija Toiviaisen lainvastaiset toimet ovat saaneet minut havahtumaan mihin ollaan menossa tällä menolla. Aikaisemmin en ollut poliittisesti aktiivinen tai kiinnostunut politiikasta. Nyt alkaa huoli heräämään mihin nämä vasemmistolaiset ovat maata johtamassa
"Nyt alkaa huoli heräämään mihin nämä vasemmistolaiset ovat maata johtamassa"
Ja mitä tällä on tekemistä sillä että Räsenen joutuu oikeuteen loukkaavista puheistaan? Oletko näitä sekopäitä jotka luulevat että on käynnissä joku operaatio uskovia vastaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nyt alkaa huoli heräämään mihin nämä vasemmistolaiset ovat maata johtamassa"
Ja mitä tällä on tekemistä sillä että Räsenen joutuu oikeuteen loukkaavista puheistaan? Oletko näitä sekopäitä jotka luulevat että on käynnissä joku operaatio uskovia vastaan?En, mutta uhkaavasti näyttää että vapaan itsenäisen ajattelun ja sananvapaus ollaan meiltä viemässä. Ainoa puhe jota tämä suvaitsevaisto suvaitsee on vihervasemmistolainen propaganda. Kaikkia toisinajattelijoita kohtaan hyökätään rajusti ja heidät pyritään lainvastaisesti vaientamaan. Aivan kuten DDR:ssä ja Neuvostoliitossa aikoinaan ja Pohkois-Koreassa nykyään. Ajattelun-, sanan- ja uskonnonvapaus on Suomen perustuslaissa meille taattu Perusoikeus. Niistä ei saa piiruakaan tinkiä. Muut lait tulevat vasta perustuslain jälkeen ja ristiriita tapauksissa perustuslaki ajaa niiden yli.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sitten hihat heilumaan!
Älä kuvittelekaan, että muut lähtisivät puolestanne harhojanne maailmalle levittelemään. Teidän on tehtävä se itse samalla kun porukkanne hiljalleen hiipuu ja vanhenee kaikkialla.
Työn iloa! 😇- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ymmärretään oikein hyvin: se on yksi keksitty satu muiden tuhansien uskontojen joukossa.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä on saanut ajattelemaan ja näkemään maailman noin negatiivisena? Uskontosi?Lopunaikauskossa kaiken on pakko mennä koko ajan pahempaan päin, kunnes Jeesus panee ranttaliksi ja tappaa kaikki paitsi ne jotka jaksoivat vihata homoseksuaalisuutta loppuun saakka. He pääsevät hallitsemaan toisiaan, ja kaikille on luvassa kunniapaikat Jeesuksen hovissa.
- Anonyymi
Jeesus hyväksyy täysin kristillisrakastavan kommenttisi ja stalkkauksesi ja sen että ÄOsi on 56.
👍👍👍 Anonyymi kirjoitti:
Pekka Haaviston, Maria Ohisalon, Sanna Marinin ja Raija Toiviaisen lainvastaiset toimet ovat saaneet minut havahtumaan mihin ollaan menossa tällä menolla. Aikaisemmin en ollut poliittisesti aktiivinen tai kiinnostunut politiikasta. Nyt alkaa huoli heräämään mihin nämä vasemmistolaiset ovat maata johtamassa
Mutta aitouskova olet ollut jo kauan, ja poliittinen aktiivisuutesi heräsi kun tajusit että maailma on peruuttamattomasti muuttunut eikä vanhoillisuus enää hallitse ei-vanhoillista enemmistöä.
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta uhkaavasti näyttää että vapaan itsenäisen ajattelun ja sananvapaus ollaan meiltä viemässä. Ainoa puhe jota tämä suvaitsevaisto suvaitsee on vihervasemmistolainen propaganda. Kaikkia toisinajattelijoita kohtaan hyökätään rajusti ja heidät pyritään lainvastaisesti vaientamaan. Aivan kuten DDR:ssä ja Neuvostoliitossa aikoinaan ja Pohkois-Koreassa nykyään. Ajattelun-, sanan- ja uskonnonvapaus on Suomen perustuslaissa meille taattu Perusoikeus. Niistä ei saa piiruakaan tinkiä. Muut lait tulevat vasta perustuslain jälkeen ja ristiriita tapauksissa perustuslaki ajaa niiden yli.
>Kaikkia toisinajattelijoita kohtaan hyökätään rajusti ja heidät pyritään lainvastaisesti vaientamaan.
Lainvastainen vaientaminen on rikos, joten: toimi!- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Huono asia luulla kaikkea.
Jimmy ja Herman on homppeleita.
- Anonyymi
Juuri näin. Helvetti on varattu perkeleelle ja hänen enkeleilleen.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Satuja on maailma täynnä. Huvittavaa, jos aikuinen uskoo satuihin.
Sinäkin uskot olevasi eläin. 🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin uskot olevasi eläin. 🤣🤣🤣
En voi mitään sille, että kuulun eläinkuntaan. Turha potkia tosiasioita vastaan.
Kun tässä seuraa näitä lintuja. Ne tulevat paikalle aina kun meillä on ruoka valmiina, kuten koirat. Ovat äärimmäisen kohteliaita. Syövät paljon sitä mitä mekin.
Eläinkunta on monipuolinen siitä huolimatta.- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
En voi mitään sille, että kuulun eläinkuntaan. Turha potkia tosiasioita vastaan.
Kun tässä seuraa näitä lintuja. Ne tulevat paikalle aina kun meillä on ruoka valmiina, kuten koirat. Ovat äärimmäisen kohteliaita. Syövät paljon sitä mitä mekin.
Eläinkunta on monipuolinen siitä huolimatta.Minä ainakin kuulun ihmiskuntaan. 🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin kuulun ihmiskuntaan. 🤣🤣🤣
Minä olen ihminen, ja kuulun siten eläinkuntaan.
Etkö ole oppinut mitään elämässä?Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin kuulun ihmiskuntaan. 🤣🤣🤣
Ihmiskunta on osa eläinkuntaa.
- Anonyymi
Kristilliset synti ym asiat kuuluvat aina kristityille, ei oikeuslaitoksille.
Kuten lestadiolaisten pedofilia kuului vain kristityille ja uhrien tuli antaa se anteeksi niin monta kertaa kuin tekojakin oli.
- Anonyymi
Jos toimittaja tekee haastattelun mediayhtiölle, ja haastattelussa uusnatsi kehottaa väkivaltaan maahanmuuttajia kohtaan, toimittaja ei EIT:n ennakkopäätöksen mukaan ole syyllistynyt rikokseen. Jos taas toimittaja tai mediayhtiö julkaisee nettisivullaan uusnatsin kirjan, jossa kehotetaan samaan asiaan, niin myös ne ovat julkaisijana osallisia rikokseen.
- Anonyymi
YLE on pitänyt saatavilla kyseistä radiohaastattelua näihin päiviin asti, kuten Luther-säätiökin tekstiä, joka on julkaistu vieläpä aiemman lain voimassa ollessa.
Ja törkeää verrata väkivallatonta Raamatun pelastussanoman ja joidenkin tutkimustulosten esiintuontia rasistiseen väkivaltaan yllyttämiseen, joka taas on selkeästi lain vastaista. Anonyymi kirjoitti:
YLE on pitänyt saatavilla kyseistä radiohaastattelua näihin päiviin asti, kuten Luther-säätiökin tekstiä, joka on julkaistu vieläpä aiemman lain voimassa ollessa.
Ja törkeää verrata väkivallatonta Raamatun pelastussanoman ja joidenkin tutkimustulosten esiintuontia rasistiseen väkivaltaan yllyttämiseen, joka taas on selkeästi lain vastaista.Jos aletaan Raamattua kokonaisuudessaan tutkimaan, huomataan että väkivaltaisempaa kirjaa on vaikea löytää niistä joita ei ole kielletty.
- Anonyymi
Merkille pantavaa on lisäksi se, että Yle toi heti esille - kuuliaisena seksuaalisten vääristymien normalisointia ajavalle lobbausjärjestö Setalle - Setan pääsihteeri Kerttu Tarjamon riemunkiljahdukset koskien "tavattoman tärkeää päätöstä", jonka valtakunnansyyttäjä teki
nostaessaan syytteet Päivi Räsästä ja Luther-säätiön Juhana Pohjolaa vastaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
"Valtakunnansyyttäjän päätös on tärkeä, koska valtaosa sateenkaari-ihmisiin kohdistuvasta syrjinnästä ja viharikoksista (ml. vihapuhe) jää Suomessa ilmoittamatta ja siten tutkimatta.
Valtakunnansyyttäjä osoittaa, että kyse ei ole vähäpätöisestä asiasta", Kerttu Tarjamo hehkuttaa.
Ei pidä suinkaan unohtaa sitä, millaisessa otteessaan seksuaaliradikalismia ajava propagandajärjestö Seta pitää valtamedian ohella myös Suomen poliisia,
oikeuslaitosta ja kirkkoa.
Räsäsen syytteeseen saaminen viimeistään osoittaa valtakunnansyyttäjän, gender-ideologiaa rummuttavien sateenkaariaktivistien ja punaviherkapinapappilegioonan yhteisen perimmäisen päämäärän, joka on päästä julistamaan täysin laittomaksi ja syrjiväksi perinteinen ja kristinuskon mukainen Raamattuun perustuva johdonmukainen ja selkeä opetus homoseksuaalisuuden harjoittamisesta, heidän näin voimakkaasti profiloituessaan
vastustamaan julkista kristillistä vakaumusta ja sanan- ja mielipiteenilmaisua.
Evangelical Focus -uutissivusto on niin ikään noteerannut Päivi Räsästä vastaan nostetut syytteet 29.4.2021 päivätyssä artikkelissaan "Finnish Christian politician Päivi Räsänen formally charged for hate crime against homosexuals".
Evangelical Focus Europe on uutissivusto, jolla on kristillinen näkemys Euroopan ajankohtaisiin kysymyksiin ja joka auttaa edistämään evankelisten kirkkojen ja koko yhteiskunnan lähentymistä.
Suomi - jossa 70 prosenttia kuuluu evankelis-luterilaiseen kansankirkkoon ja alle kolmannes väestöstä sanoo uskovansa Jumalaan ja jonka perustuslain mukaan kansankirkko saa julistaa Raamattuun perustuvaa kristillistä uskoa - on asettanut syytteeseen kansanedustajan, joka on julistanut Raamattuun perustuvaa kristillistä uskoa.
Raportissaan Suomesta CBN News teki tuolloin tiettäväksi jokaiselle katsojalle ja lukijalle, että "historiallisesti kristillinen kansakunta on hylännyt uskon ja kaiken kukkuraksi avannut rikostutkinnan kristityistä".- Anonyymi
Tytti Saleniuksen jorinoita OutoMedian -sivustolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytti Saleniuksen jorinoita OutoMedian -sivustolta.
Erittäin hyvä kirjoitus, kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä kirjoitus, kiitos!
Ei tasoltaan edes keskinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä niin yksinkertainen kuin sinä.🤣🤣🤣
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Viharikokset eivät tosiaan sovi nykymaailmaan.
voisittko siis lakata kaikesta uskovien syyttelyistä milloin milläkin tavalla j atasolla, ymmärätkö, voisit alkaa esimerkin näyttöön.
ala kertoa vaan ihanist apyöräretkistäsi epsanjan auringossa, käyt museoissa ja paikoilla ja selostat niitä foorumille !
nyt voit aloittaa heti äitienpäivänä ja aloittaa uuden elämän, nykyaikaan sopivaisen ok ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä niin yksinkertainen kuin sinä.🤣🤣🤣
Ei niin, vaan vielä yksinkertaisempi kuin minä.
- Anonyymi
Voi, harmittaako sinuakin noin paljon kun sinäkin tajusit etteivät uskovaiset ole mitenkään parempia kuin muut.
Mutta onhan tätä huvittavaa seurata, kun tämä on niin kova paikka joillekkin uskoville. Anonyymi kirjoitti:
Mutta Antsu tarkoittikin sitä viestiä johon vastasi. Se oli hyvä.
- Anonyymi
Olettehan huomanneet, että elämä on "haasteita" pullollaan. Ei tarvi kun katsoo telkkarijuttua, jossa vastaaja kertoo kuinka se ja se asia on haaste. Vastaaja voisi kertoa, että on jonnekin pitkä matka, kallis ostos eli todellinen asia peitetään tällaiseen "haasteilmaisuun". Paskamaista!
- Anonyymi
Yle tekee kaikkensa sovitustyön unohtamiseksi, mm erilaisia ohjelmia.
- Anonyymi
Kummallista että tähän jupakkaan on otettu mukaan uskonasiat ja pyhä Raamattu. Niillähän ei ole mitään tekemistä asiassa. Asian ydin on että Räsänen on tarkoituksella halunnut halventaa homoseksualistien elämää. Vaikka Raamattua saa vapaasti siteerata, sillä ei ole mitään tekemistä koko asiassa ja se onkin Raamatun halventamista omien ajatusten tukemisissa. Räsänen on siis loukannut homoseksualisteja omien poliittisten pyrkimysten välikappaleena. Raamatulla ja uskonnolla ei ole minkäänlaista asemaa lakituvassa, jossa jaetaan oikeutta vain Suomen lakikirjojen mukaan. Räsäsen tapauksessa syytös on selvä, eikä ole sillä mitään tekemistä mihin hän on tukenut.
- Anonyymi
jospa nukkuisit yön yli ja yritä huomenna uudestaan ok !
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Juurikin.
Ikäänkuin Raamattu olisi pantu lokaan.Kiinalaisten raketti putoaa viikonlopun aikana, koita torre katsoa ylöspäin ettet jää alle, ja vie pyöräsi johonkin kellariin.
olisi kovin ikävää jos teepaitasi jäisi tuolin karmille. - Anonyymi
Onko se Raamattu jo poistettu lakituvasta vannomisen alustana?
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Juurikin.
Ikäänkuin Raamattu olisi pantu lokaan.Mutt a jospa se olisi ollut isossa minikrippipussissa niin ei haittaa eikä lokaannu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalaisten raketti putoaa viikonlopun aikana, koita torre katsoa ylöspäin ettet jää alle, ja vie pyöräsi johonkin kellariin.
olisi kovin ikävää jos teepaitasi jäisi tuolin karmille."koita torre katsoa ylöspäin ettet jää alle"
Tee sinä samoin. - Anonyymi
On.
Siellä vannotaan nykyään käsi sateenkaarilipulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä vannotaan nykyään käsi sateenkaarilipulla.
Näytä kuva, muuten emme usko. Kiits :)
- Anonyymi
Näin meitä kusetetaan valtakunnan syyttäjän taholta.
- Anonyymi
Teitä on jo kusetettu monta vuotta, nimittäin ahneitten saarnaajienne taholta.
- Anonyymi
Kiva että torre nyt aloittaa ihan uuden elämän, foorumikin virkistyy kertaheitolla uuteen huomiseen!
- Anonyymi
se valehtelee vain , kuten yleensä
- Anonyymi
Jos vanhoja kirjoituksia aletaan kaivelemaan ja niiden perusteella tuomitsemaan, niin
Valtio ja sen viranhaltijat joutuisivat ensimmäisinä syytteesseen. Ajatellaampa vain, vaikka vanhoja käsityksiä kehitysvammaisista tai psyykkisesti sairaista ja heidän hoitometodeistaan.
Kirkko joutuisi myös vastuuseen teoistaan ja opetuksistaan, kun avioerokin luokiteltiin synniksi ja kaikki seksuaaliset poikkeamat jouhtuivat mielenvikaisuudesta.
Miksihän valtakunnansyyttäjä ei hoida hommaansa.- Anonyymi
No nuo nyt ovat vanhentuneita rikoksia .
Se kyllä on joskus ihmetyttänyt että kansanmurha ei vanhene koskaan että miksei katolista kirkkoa vastaan ole koskaan nostettu syytettä vaikka kataarien kansanmurhasta muiden ohella - Anonyymi
"Miksihän valtakunnansyyttäjä ei hoida hommaansa."
Kai sentään tiedät, että ei valtakunnansyyttäjä mihinkään hommaan ryhdy tuosta vain, se vaatii kanteen tekemistä? - Anonyymi
Tämä meni väärälle, ei sille, joka viittasi aloitukseen samassa asiassa,.Voithan olla sama henkilö, mutta viestin sisältö on väärä, johon vastasin, eikä täten vastaus ihan istu siihen.
- Anonyymi
kyllä tässä asiassa päivi on syytön
- Anonyymi
Päivi on erittäin syyllinen, turha uskotella muuta.
- Anonyymi
Pöysti on tässäkin takapiruna.
- Anonyymi
Tässä videossa käydään hyvin asiallisesti läpi valtakunnansyyttäjän toimet ja niiden ristiriitaisuus, puolueellisuus ja epäoikeudenmukaisuus. Hätkähdyttävää on se että valtakunnansyyttäjä itse syyllistyy paljon rankempiin rikoksiin kuin ne mistä hän Päiviä syyttää.
https://youtu.be/e2pH-ZHuSGQ- Anonyymi
Hihih vai että oikein youtube video todistaa jotain :D
Kauheaa kun Päiviä ei saa syyttää.
Kun sanoo, että homoseksuaaliset ovat kuoleman ansainneet, ovat synti ja häpeä, heillä on psykoseksuaalinen häiriö.
Mielestäni niin ei saisi muista sanoa julkisuuden saamisen takia.Anonyymi kirjoitti:
Hihih vai että oikein youtube video todistaa jotain :D
Puhuva pää on aitouskovalle suurin Totuus. Lukeminen käy heiltä kovin vaivalloisesti. Saarnoissakin on puhuva pää.
- Anonyymi
"Hätkähdyttävää on se että valtakunnansyyttäjä itse syyllistyy paljon rankempiin rikoksiin kuin ne mistä hän Päiviä syyttää."
Miksi kukaan ei sitten ole tehnyt kannetta noista valtakunnansyyttäjän rankemmista rikoksista joida Mika "Epeli" Ebeling väittää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hätkähdyttävää on se että valtakunnansyyttäjä itse syyllistyy paljon rankempiin rikoksiin kuin ne mistä hän Päiviä syyttää."
Miksi kukaan ei sitten ole tehnyt kannetta noista valtakunnansyyttäjän rankemmista rikoksista joida Mika "Epeli" Ebeling väittää?Onhan niistä tehty kuulemma 63 kantelua. Toinen toistaan huonompaa suomea ja epäselvempää tarinaa. Oikeuskanslerilla kestää jouluun kaikkien tulkkaaminen. Puhun joulusta 2023.
- Anonyymi
Olen ymmärrettävästi Päivin ja Juhanan puolella asiassa,
mutta erona tässä on varmasti se minkä kannan kyseinen taho on Päivin sanomisiin ottanut.- Anonyymi
Juhana on siis puolustanut erityisesti Päivin kirjoitusta, toisin kuin Yle on tehnyt Päivin puheiden kohdalla.
- Anonyymi
Hyvä idea. Yle:n kanavalla on jo monta kymmentä vuotta näytetty evoluution todisteita ohjelmassa Avara luonto. Se jos mikä ottaa pattiin hihhuleita.
- Anonyymi
Totta ovatkin niitä harvinaisia herkkuja nyky töllötarjonnnassa.
Noidenkin tilalle mielummin siis jonkun amerikkalaisen rahanahneen vanhan pilluhaukan saarnaohjelmia niin johan päästään oikealle tielle. - Anonyymi
Paremmin olisi voinut zoomata paritelutilanteita ettei vaan lipsahda kakkoseen.
- Anonyymi
Yle, vihervassarit,muslimit..eivät tule ikinä saamaan tuomioita mistään mitä tekevät tai sanovat koska ovat muka oikeassa. Sen sijaan kristityt,persut,isänmaalliset ihmiset joutuvat tuomiolle vain siksi että puolustavat omaa oikeuttaan.
- Anonyymi
"Sen sijaan kristityt,persut,isänmaalliset ihmiset joutuvat tuomiolle vain siksi että puolustavat omaa oikeuttaan."
Itse olen miettinyt pääni puhki, miksi tämä maailma on ottanut nämä liikkeet hyökkäysten kohteeksi? Ja mihin katosi yleinen oikeustaju? Mikä sekoitti jumalattomien ihmisten päät ihan kaikkien? Miksi ei yhdenkään pää selkiä näihin asioihin liittyen?
En ole löytänyt muuta selitystä kuin Jumalan profetiat. Tämä on Jumalan tahto ja syyksi olen ajatellut, että tuomion perusteet täytyy olla kunnossa.
Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sen sijaan kristityt,persut,isänmaalliset ihmiset joutuvat tuomiolle vain siksi että puolustavat omaa oikeuttaan."
Itse olen miettinyt pääni puhki, miksi tämä maailma on ottanut nämä liikkeet hyökkäysten kohteeksi? Ja mihin katosi yleinen oikeustaju? Mikä sekoitti jumalattomien ihmisten päät ihan kaikkien? Miksi ei yhdenkään pää selkiä näihin asioihin liittyen?
En ole löytänyt muuta selitystä kuin Jumalan profetiat. Tämä on Jumalan tahto ja syyksi olen ajatellut, että tuomion perusteet täytyy olla kunnossa.
Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen.Seta ja muu sateenkaariväki on nyt voimansa tunnossa ja yrittää kaikin keinoin saada omaa agendaansa esille. Poliitikot ja muuta vastaavat pelkäävät maineensa menettämistä eivätkä uskalla ilmaista omaa mielipidettään peläten menettävänsä ääniä. Ne harvat, jotka uskaltavat nousta tätä trendiä vastaan, leimataan mediassa heti vihapuhujiksi.
Maailma vapisee SETA:n edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen.Noin sen on oltava, mitään muuta selitystä ei löydy !
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä, näin toimimme.
Anonyymi kirjoitti:
Seta ja muu sateenkaariväki on nyt voimansa tunnossa ja yrittää kaikin keinoin saada omaa agendaansa esille. Poliitikot ja muuta vastaavat pelkäävät maineensa menettämistä eivätkä uskalla ilmaista omaa mielipidettään peläten menettävänsä ääniä. Ne harvat, jotka uskaltavat nousta tätä trendiä vastaan, leimataan mediassa heti vihapuhujiksi.
Maailma vapisee SETA:n edessä.Minusta Päivi tuo omaa agendaansa esiin joka käänteessä. Ja aikoo jatkaa. Että puhuu pahaa homoseksuaalista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seta ja muu sateenkaariväki on nyt voimansa tunnossa ja yrittää kaikin keinoin saada omaa agendaansa esille. Poliitikot ja muuta vastaavat pelkäävät maineensa menettämistä eivätkä uskalla ilmaista omaa mielipidettään peläten menettävänsä ääniä. Ne harvat, jotka uskaltavat nousta tätä trendiä vastaan, leimataan mediassa heti vihapuhujiksi.
Maailma vapisee SETA:n edessä."Maailma vapisee SETA:n edessä."
Maailma on polvillaan pienen Setan edessä. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Maailma vapisee SETA:n edessä."
Maailma on polvillaan pienen Setan edessä. :)Seta on pieni mutta sen etäpesäkkeet myrkyttävät kuten syöpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seta on pieni mutta sen etäpesäkkeet myrkyttävät kuten syöpä.
Voi videlaari mitä shaibaa.
Anonyymi kirjoitti:
Seta on pieni mutta sen etäpesäkkeet myrkyttävät kuten syöpä.
Oletko jo pahasti myrkyttynyt?
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Oletko jo pahasti myrkyttynyt?
Käytät siis huumeita kunnon Vihreän tavoin?
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen.>>Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen.<<
Sidottu jonka pää selkenee on yhä sidottu. - Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Minusta Päivi tuo omaa agendaansa esiin joka käänteessä. Ja aikoo jatkaa. Että puhuu pahaa homoseksuaalista.
P.R pääasiassa haluaa vain homot Taivaaseen.
- Anonyymi
YLE:lle syyte? Siis mistä?
- Anonyymi
Kun pitää kaikkien kuultavalla ja nähtävillä Räsäsen puheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun pitää kaikkien kuultavalla ja nähtävillä Räsäsen puheita.
Mitä puheita? Ei PR ole pitänyt ylellä puheita.
Tämä on helppo. Yle ei vastaa haastateltaviensa puheista keskusteluohjelmassa, mutta pamfletin kirjoittaja vastaa pamfletistaan ja sen esillä pitäjä myös.
Pohjola oli siis alusta lähtien täysin tietoinen mitä julkaisee, kun taas Yle ei ollut ja se toteuttaa vain vapaata tiedonvälitystä.
Pohjolakin voisi päästää kauttaan julki kaikenlaisia mielipiteitä suorana, jolloin hänen asemansa kuviossa olisi aivan toinen eikä kukaan syyttäisi mistään.- Anonyymi
Taisi olla raskas urakka lukea RR:n kommenttia, että ihan aamupäiväunia tarvitset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla raskas urakka lukea RR:n kommenttia, että ihan aamupäiväunia tarvitset.
Tampereen HomoReoe on käynyt jo Hèrvannan SaIessa ostamassa korjaussarjan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kouraisi syvältä sydämestä ja omastatunnosta. Näin alkaa parannuksenteko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen HomoReoe on käynyt jo Hèrvannan SaIessa ostamassa korjaussarjan.
HomoReoe käy saalemissa samalla sanalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivopierut ovat kevyt luettavaa mutta raskasta piertävää vanhalle Repelle kun joka aamu aloittaa klo 7:00 jo yli 20 vuotta. :=)
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HomoReoe käy saalemissa samalla sanalla.
HomoReoe nuokkuu nyt päihtyneenä Saalemin punasessa penkissä Aleksanterinkatu 18.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HomoReoe nuokkuu nyt päihtyneenä Saalemin punasessa penkissä Aleksanterinkatu 18.
Repe on muutanut jo Hervannan metsiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaan nyt HomoReoesta jos sopii!
- Anonyymi
HomoReoeko? Hän on juur nyt Saalemissa, näen hänet selvästi 3. rivillä, vaikken selvänä. Saattaa tarvita viimeisen voitelun, narisee siihen malliin
- Anonyymi
'Pohjolakin voisi päästää kauttaan julki kaikenlaisia mielipiteitä suorana, jolloin hänen asemansa kuviossa olisi aivan toinen eikä kukaan syyttäisi mistään.'
Ennen lehmä alkaa paskantaa raamattuja. - Anonyymi
Valehtelet. Tsekkasin netistä, Hervannan Sale avaa ovensa sunnuntaina klo 10.
- Anonyymi
Ja nyt ollaan tässä uudessa tilanteessa, missä itse olen miettinyt pääni puhki, miksi tämä maailma on ottanut nämä liikkeet hyökkäysten kohteeksi? Ja mihin katosi yleinen oikeustaju? Mikä sekoitti jumalattomien ihmisten päät ihan kaikkien? Miksi ei yhdenkään pää selkiä näihin asioihin liittyen?
Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt ollaan tässä uudessa tilanteessa, missä itse olen miettinyt pääni puhki, miksi tämä maailma on ottanut nämä liikkeet hyökkäysten kohteeksi? Ja mihin katosi yleinen oikeustaju? Mikä sekoitti jumalattomien ihmisten päät ihan kaikkien? Miksi ei yhdenkään pää selkiä näihin asioihin liittyen?
Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen.>>Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen.<<
Sidottu jonka pää selkenee on yhä sidottu vaikka kuinka jankuttaisit.
Miksi massapostitat? Ei hullukaan kloonaamalla viisaaksi muutu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet. Tsekkasin netistä, Hervannan Sale avaa ovensa sunnuntaina klo 10.
Tuskinpa tämä oli hänen ainoa valheensa, eikä varmasti saatanallisin.
- Anonyymi
Älä selittele valehtelija. Et sinä mistää oven edessä jonottamisesta kirjoittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa tämä oli hänen ainoa valheensa, eikä varmasti saatanallisin.
Ei varmasti ollut, eikä saatanallisin.
- Anonyymi
Mitä jos sen ymmärrys evankelioinnista on massapostaaminen 27 ihmisen lukemaan keskusteluun? Sillä pääsee Jessen politbyroohon kun on oikein pullistukseen asti itseään täynnä, kuten keväinen sammakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos sen ymmärrys evankelioinnista on massapostaaminen 27 ihmisen lukemaan keskusteluun? Sillä pääsee Jessen politbyroohon kun on oikein pullistukseen asti itseään täynnä, kuten keväinen sammakko.
Ilmeisesti m-a-s-s-a-p-o-s-t-a-a-t oli sana joka johti viestini poistoon. Katsotaan miten sinun viestin käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä tarkenee jo ja liekki lämmittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainohan on ihan järjetöntä, kun terveellä päällä tarkastelee ja jumalattomatkin tämän tajuasivat ja tajuaakin joskus, kun heidän päänsä jotenkin selkenee. Nyt he ovat sidottuja tekemään hirmutekoja tuomiotaan silmälläpitäen.Historian virheet tulee jostain syystä toistaa, jotta jumalat tajuavat, jos sittenkään.
- Anonyymi
Tämä on Toiviaisen moga.
- Anonyymi
Sit syyte raukeaa. Miksette te osaa iloita Toiviaisen mogasta vaan murjotte akkaparkaa 24/7 kuin vierasta sikaa? Vaikka lopputulos on selvä ja Toiviainen tuomitaan eikä Räsänen? Tässä on jotain mikä ei vaan kehonrakennusinsinöörin järjellä aukea, hittovie.
Anonyymi kirjoitti:
Sit syyte raukeaa. Miksette te osaa iloita Toiviaisen mogasta vaan murjotte akkaparkaa 24/7 kuin vierasta sikaa? Vaikka lopputulos on selvä ja Toiviainen tuomitaan eikä Räsänen? Tässä on jotain mikä ei vaan kehonrakennusinsinöörin järjellä aukea, hittovie.
Räsänen on se ainoa, joka on syytteessä siitä, että on jatkanut homoseksuaalisien halveksimista.
Tuomitaanko vihdoin vai ei. Saavatko uskovat tulevaisuudessa toimia niin, että halventavat homoja?- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Räsänen on se ainoa, joka on syytteessä siitä, että on jatkanut homoseksuaalisien halveksimista.
Tuomitaanko vihdoin vai ei. Saavatko uskovat tulevaisuudessa toimia niin, että halventavat homoja?Jännä, jos ihminen, joka ei tunne halveksuntaa kokisi tarpeelliseksi saati pystyy halveksimaan joitakin. Ei ole mitään halveksuntaa tapahtunut.
- Anonyymi
Millä perusteella syyte pitäisi tehdä? Asioista voi puhua ilman, että niitä puoltaa.
- Anonyymi
Pohjola puoltaa > ei saa syyttää.
Yle on neutraali > pitää syyttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjola puoltaa > ei saa syyttää.
Yle on neutraali > pitää syyttää.Pohjolan syyte perustuu materiaalin esillä pitämiseen ei sen puoltamiseen.
YLE pitää myös Räsäsen syytteen alla olevaa materiaalia esillä mutta ei saa syytettä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjolan syyte perustuu materiaalin esillä pitämiseen ei sen puoltamiseen.
YLE pitää myös Räsäsen syytteen alla olevaa materiaalia esillä mutta ei saa syytettä!Pohjola ei pidä esillä sanaakaan jota ei sydänverellään allekirjoita. Yle on neutraali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjola ei pidä esillä sanaakaan jota ei sydänverellään allekirjoita. Yle on neutraali
Kyse ei ole muusta kuin materiaalin esillä pitämisestä. Turhaan jankkaat kun et ole edes lukenut Toiviaisen tiedotetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole muusta kuin materiaalin esillä pitämisestä. Turhaan jankkaat kun et ole edes lukenut Toiviaisen tiedotetta!
Hirvee hermostus vaikka oikeus vapauttaa varmasti syyttömän. Omatuntoko kolkuttaa?Muuten peukutit ittees nopeesti! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvee hermostus vaikka oikeus vapauttaa varmasti syyttömän. Omatuntoko kolkuttaa?Muuten peukutit ittees nopeesti! ;)
Älä hermostu. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Muuten peukutit ittees nopeesti! ;)"
Se on peukkuseksuaali.
- Anonyymi
Toiviainen on kristofoobikko.
- Anonyymi
Ihan selvästi, siis syyntakeeton!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvästi, siis syyntakeeton!
Sitä juuri . Pitäisi vapauttaa tehtävistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri . Pitäisi vapauttaa tehtävistään.
Kyllä, tulee kalliiksi Suomelle.
- Anonyymi
Tämä on hyvä huomio.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan, on hän lesbo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietenkin :d
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni hänen lähipiirissään ainakin on seksuaalivähemmistöön kuuluvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseni hänen lähipiirissään ainakin on seksuaalivähemmistöön kuuluvia
Tottakai on.
- Anonyymi
"Päivi Räsäsen avioliittoa käsittelevää pamflettia"
Hänen avioliittoaanko se pamfletti käsittelee?- Anonyymi
Pamfletti käsittelee avioliittoa ja nuorten seksuaalisuutta. Erittäin hyvä ja opettavainen yhä ja pitäytyy vuoden 2004 tieteeseen. Päivinhän on pakko noudattaa tieteen saavutuksia lääkärinä, sillä muuten syyttäjät saisi tilaisuuden syyttää puoskariksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pamfletti käsittelee avioliittoa ja nuorten seksuaalisuutta. Erittäin hyvä ja opettavainen yhä ja pitäytyy vuoden 2004 tieteeseen. Päivinhän on pakko noudattaa tieteen saavutuksia lääkärinä, sillä muuten syyttäjät saisi tilaisuuden syyttää puoskariksi.
Hyvä kirjoitus!
- Anonyymi
Tätä odotellessa.
- Anonyymi
Raijalla koittaa vielä ohraleipä!
- Anonyymi
Ensin kuitenkin Räsäselle !
- Anonyymi
Nauta on kova vainoamaan "väärien" mielipiteiden ilmaisua.
Neo-marxilaisuus (ja sosialismi yleisemmin) on fasistinen aate. - Anonyymi
Sananvapauden ja uskonnonvapauden tuhoaminen on jatkunut tarpeeksi pitkään Suomessa. Nyt USA:ssa asti on reagoitu asiaan: https://www.realclearpolitics.com/articles/2021/05/28/a_letter_to_the_us_commission_on_international_religious_freedom__145839.html
Ivan Puopolon selvitys asiasta:
https://www.youtube.com/watch?v=La-Y54CkGYo
USCIRF:n osoite:
https://www.uscirf.gov/
USCIRF:n sähköposti:
[email protected]
Esimerkki sähköposti USCIRF:ään:
I have my concerns about the state of freedom of speech and freedom of religion in Finland. I want to give my support for the ten professors from the USA and the work of USCIRF in the case against Prosecutor General of Finland Raija Toiviainen.
Best wishes
Kiitokset suoraan kymmenelle USA:n professoreille ja asiantuntijalle (jotkut näistä kymmenestä sähköposteista voivat olla väärin):
Peter Berkowitz
Ted and Dianne Taube Senior Fellow
Hoover Institution
Stanford University
[email protected]
Keegan Callanan
Associate Professor of Political Science
Middlebury College
[email protected]
Carlos Eire
T. L. Riggs Professor of History and Religious Studies
Yale University
[email protected]
Robert P. George
McCormick Professor of Jurisprudence
Director of the James Madison Program in American Ideals and Institutions
Princeton University
[email protected]
Mary Ann Glendon
Learned Hand Professor of Law Emerita
Harvard University
[email protected]
Sergiu Klainerman
Eugene Higgins Professor of Mathematics
Princeton University
[email protected]
John B. Londregan
Professor of Politics and International Affairs
Princeton University
[email protected]
Jacqueline C. Rivers
Lecturer in African & African-American Studies
Harvard University
Executive Director
Seymour Institute for Black Church and Policy Studies
[email protected]
David Rivkin
Partner
BakerHostetler
Washington, DC
[email protected]
Adrian Vermeule
Ralph S. Tyler, Jr. Professor of Constitutional Law
Harvard University
[email protected]
Tiedustelut valtakunnansyyttäjälle itselleen ja Päivi Räsäsen ja Juhana Pohjolan casen vastaavat henkilöt:
[email protected] (valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen.)
[email protected] (valtiosyyttäjä Anu Mantila.)
[email protected] (aluesyyttäjä Maija Päivinen.)- Anonyymi
Mielenkiintoista!
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886