Litteän maan todellinen salaliitto

Anonyymi

Kaikki selväjärkiset tietävät että maa on pallo. Viime aikoina on kuitenkin alkanut tulla enemmän ja enemmän väitteitä maan litteydestä, ja olen huomannut, että nämä keskittyvät enemmän länsimaihin. Venäjällä ja Kiinassa ei kukaan levitä kyseistä huuhaata. Joten kyseessä on salaliitto, jonka tarkoituksena on heikentää länsimaiden sivistystä ja saada heidät älyllisessä ta teknisessä kehityksessä jälkeen.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai siinä ole muuta salaliittoa kuin Internet, jota pitkin kaikki mahdollinen sonta pääsee vaikuttamaan ennestään tyhmien ihmisten happamiin aivoihin.

    • Anonyymi

      Nyt on lättäpäät kovin hiljaa.

    • Anonyymi

      Tällaiset aloitukset ovat myrkkyä foliohatuille, joten nostetaas esiin.

      • Anonyymi

        No ei kaikille foliohatuille, onhan tuo litteämaa hyvä älyharjoitus


    • Anonyymi

      Alkaa muutenkin olemaan niin vanha vitsi koko litteämaa. Eihän siitä enää täällä hölise enää kuin kolme tyyppiä jotka ovat osoittaneet olevansa aika kuutamolla todellisuudesta.

      • Anonyymi

        - Martta, eli Natsi, eli Nasu, eli Viktor Klim... eikun Atamaani, eli thai lady-boy lover
        - Delphin
        - Trexonar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Martta, eli Natsi, eli Nasu, eli Viktor Klim... eikun Atamaani, eli thai lady-boy lover
        - Delphin
        - Trexonar

        Mihin unohtui Polariz-? Kirjoitti tänne litteästä maasta viimeksi 2vrk sitten coriolis ketjuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin unohtui Polariz-? Kirjoitti tänne litteästä maasta viimeksi 2vrk sitten coriolis ketjuun.

        Persekärpänen unohti todellakin hra Polarizen joka on hyvin vaikuttava litteän Maan puolesta puhuja.

        Toki muistelen niitä kymmeniä vuosia jolloin olin vankkumaton palloteoreetikko.
        Rehellisesti sanottuna en edes ollut ajatellut noita asioita.
        Aikani vei yritykseni pyörittäminen ja rahan ansainti.

        Käytin rahani ylelliseen elämään, ulkomaan matkoihin, tiiviisiin naisteni vaihtoihin sekä erilaisiin päihteisiin. Voisin sanoa viettäneeni hyvin vaiherikasta elämää jota monet silloin kadehtivat. En toki heitä toru. Jokaisella on mahdollisuus rakentaa elämänsä haluamallaan tavalla kykyjensä mukaan.

        Saatana; taasen eksyin aiheesta joka on minulle tyypillistä. Ihan sama.

        Vein kerran /pari henkilökuntani Pärnuun. Matkojen tarkoituksena olivat virkistys ja opinto käsittäen yhteenkuuluvuus ja sen vaikutus yrityksen menestykseen.
        Tämä paskasävellys tarvittiin verottajalle jotta se hyväksyttiin vähennettäväksi yrityksen tuotosta. Aina meni läpi.

        Pärnun tytöt olivat aivan ihania.
        50:llä kympillä sai mukavan yön eikä akka koto- Suomessa tiennyt siitä yhtään mitään.

        Ai niin. Olen sitä mieltä että Maa on litteä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin unohtui Polariz-? Kirjoitti tänne litteästä maasta viimeksi 2vrk sitten coriolis ketjuun.

        Joo, Pöljäriziä ei saa unohtaa.

        Hyvää viihdettä jutut mutta pakenee aina kun tulee jauhotetuksi.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Persekärpänen unohti todellakin hra Polarizen joka on hyvin vaikuttava litteän Maan puolesta puhuja.

        Toki muistelen niitä kymmeniä vuosia jolloin olin vankkumaton palloteoreetikko.
        Rehellisesti sanottuna en edes ollut ajatellut noita asioita.
        Aikani vei yritykseni pyörittäminen ja rahan ansainti.

        Käytin rahani ylelliseen elämään, ulkomaan matkoihin, tiiviisiin naisteni vaihtoihin sekä erilaisiin päihteisiin. Voisin sanoa viettäneeni hyvin vaiherikasta elämää jota monet silloin kadehtivat. En toki heitä toru. Jokaisella on mahdollisuus rakentaa elämänsä haluamallaan tavalla kykyjensä mukaan.

        Saatana; taasen eksyin aiheesta joka on minulle tyypillistä. Ihan sama.

        Vein kerran /pari henkilökuntani Pärnuun. Matkojen tarkoituksena olivat virkistys ja opinto käsittäen yhteenkuuluvuus ja sen vaikutus yrityksen menestykseen.
        Tämä paskasävellys tarvittiin verottajalle jotta se hyväksyttiin vähennettäväksi yrityksen tuotosta. Aina meni läpi.

        Pärnun tytöt olivat aivan ihania.
        50:llä kympillä sai mukavan yön eikä akka koto- Suomessa tiennyt siitä yhtään mitään.

        Ai niin. Olen sitä mieltä että Maa on litteä.....

        Mikähän siinäkin on, että noilla esimurrosikäisillä poikalapsilla (tai heidän tasoisillaan) nuo "perseasiat" ovat niin luonnottoman tärkeitä?


    • Anonyymi

      Järki ei aloittajan päätä pakota, eikä varsinkaan selvä sellainen. Kyse on ennemminkin onnistuneesta induktrinaatiosta ja fundamentalismi uskonnollisesta kiihkoilijasta.
      Kuten koko ketjusta voi päätellä. Ad Hominem on se ainut evidenssi Heliocentrismi uskonnosta. Aina kun pitäisi antaa jotain tieteellisellä menetelmällä verifioitua todistusaineistoa jostain seuraavista: Astronomia, kosmologia, astrofysiikka, filosofia tai teoreettinen fysiikka, teistä jokainen katoaa paikalta kuin hyttysen pieru Saharaan.

      No löytyyko sitä sitä tieteellistä todistusaineistoa vai vain Ad Hominen?

      • Anonyymi

        Mutta kun sinähän pidät kosmologiaa, atsrofysiikka jne pseudotieteinä, nii voin alkaa jutella sinun kanssa kunhan on termit hallussa ensiksi..


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun sinähän pidät kosmologiaa, atsrofysiikka jne pseudotieteinä, nii voin alkaa jutella sinun kanssa kunhan on termit hallussa ensiksi..

        En minä vaan pidä vaan kaikki pitävät, sillä yhtään tieteellisellä menetelmällä verifioitua todistetta eivät yksikään niistä ole pystyneet antamaan.

        Jos olen mielestäsi väärässä, lopeta se Ad Hominem ja näytä se tieteellisellä menetelmällä verifioitu evidenssi?

        Niin tiedän, et siihen pysty. Kun ei sellaista ole folosofisissa tieteissä. Filosofia kun on vain yhdessä sovittu päätelmä, tarina, uskonto.


    • Anonyymi

      Itselläkin kutina että litteä maa on salaliitto jolla pyritään viemään uskottavuutta muiltakin salaliittoteorioilta. Niin naiivi tietenkään ei pidä olla. Vaikka maa on kuinka pyöreä, se ei vie pohjaa eliitin muilta valheilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe