Hän tunnusti että haaveilee että saisi panna minua peppuun vaikka olen 59 ja poika 20 vuotta. Onko tämä joku vaihe kaikilla nuorilla miehillä? Poika alkoi lopulta masturboida edessäni. Melkein näytti siltä että ottaa väkisin mutta riitti kun repi housuni pois ja alkoi tyydyttämään itseään
Aikuinen poikani haluaa minua
10
3250
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siitä mitään haittaa ole jos yhtään siltä sinusta tuntuu, niin anna vain pojallesi. Saa purkaa paineet sinuun eikä eikä tee sitä väkisin kenellekään toiselle
- Anonyymi
On varmaan himoinnut jo pitkään sua ja nyt sit ku uskals sen kertoa ni kaikki paineet purkautu rajusti ulos.
- Anonyymi
Ymmärrän teitä molempia. Olet ehkä tietämättäsi "lähettänyt" hänelle viestiä ja poika ei ole voinut vastustaa! Ei minun mielestäni siinä mitään väärin ole jos molempia osapuolia kiihottaa ja teette miltä tuntuu!! Ei sinun tarvitse miehellesi kaikkea kertoa. Olkaa varovaisia ettei tule mitään ongelmia!!
- Anonyymi
Kiihottavalta tuo kuulostaa !! Kumpa saisin olla poikasi paikalla!!
- Anonyymi
Keneltä se on pois jos antaa pojan runkata ja katsella äitiään? En itse näe siinä mitään sairasta vaan olisin otettu jos hyvä vartaloinen nuori mies kiihottuisi minusta
- Anonyymi
Kunpa hyppäisit jojoon idiootti
- Anonyymi
En ole viimmeaikoina saanut kunnon orgasmia mieheni kanssa, ja se on teettänyt sen että kuljen vähissä vaatteissa kun mieheni ei ole kotona. Poikani 19v, taas on huomannut sen. Saattaa kulkea kalu koholla pikku housuissa, Lähdin paikalliseen tanssipaikkaan kesämekossa, illalla ulkona oli kaksi poikaa Riku ja Jonne houkuttelivat ryypylle sanoin olen lähdössä, pojat sanoi heti me viedään.
Istuin poikien kanssa taakse, otin ryypyt ja alkoi heti hierominen käsi kävi rinnoissa sain pois toinen hyväili paljasta jalkaa, kävi mielessä poilani ja tarvis jotain erilaista molemmat käytti kättäni kalullaan toinen kuiskas se kasvaa vielä. Kuski ajo parkkiin jonkinlaiselle torille. Sain suukkoja kaulaan ja avonaiseen kaula aukkoon. Lopulla sanoin voin tulla mutta vain vähäksi aikaa.
Mentii toisen pojan kotia. Jyvä että pääsin istumaan kun käsi tuli kaulalle ja toinen rintoihin kohta olin alasti ja imin kalua kova pillun hieronta tuntui hyvältä pian sain suippoa kalua sisään takaa työnnettiin kunnolla tunsin voiko olla totta haluan vain enemmän sain toisen sisään olin omissa säfääreissä huusin lisää ja orgasmi tuli ja äkkiä huusin ja reuhdoin kalua tunki sisään kaksi oli jo lauennut kolmas tulossa imin viimmeistä olin saamassa koko ajan orgasmia kun olin saanut kuusi kertaa sisään olin poikki, kuski vei mibut taksi asemalle en halunnut että tietävät missä asun.
Meni aikaa niin poika makoiltiin sohvlla ja kysyin tyttöistä kertoi että sen kaveri oli kyydittänyt vanhempaa naista ja vieneet kämpille se oli ollut tosi halukas, sanoin kukahan lie ollut sanoi en tiedä mutta olisin halunnut olla mukana nakkasin tyynyllä olet pervo. Tunsin heti samaa kiimaa kuin silloin. Kävin suihkussa ja menin uudellen sohvalle yöpaidassa poika oli pikkuhousuissa olin pää sen sylissä. nännit oli pakosta korkealla pojan käsi laskeutu rintaan sanoi isä ei välitä sinusta tarpeeksi ja hieroi sanoin rupesko haluttamaan kuin pojilla tuntuu ainakin ja käännyin vähän kalu oli edessä pystyssä otti kalun esiin ja työnsi suuhuni olin vähän aikaa että mitä ja imaisin otti päästäni ja liikutti hiljaa kuiskas äiti minä haluan imin kunnolla ja nousin puotin pikkarit menin syliin ohjasi heti sisään katsottiin toisia aanoin tämän kerran rakastelin hurjana kuiskasin yllät syvälle tosi syvälle sain taas rajun orgasmin kuiskin rakas rakas tule tuli isoina ryöppyinä kiljuin onnesta. Nousin ja sanoin kiitos tätä tarvitsin. Pesin uudestaan ja menin makkariin uni e tahtonut tulla Jani tuli huoneeseen ja viereen hyväili rintoja kuiskas äiti ja tuli päälle annoin tulla heti sisään olin valmis Jani rakasteli hienosti antoi minun tuntea itsensä sisällä painelin takapuolesta halusin lisää vapisin pitkään kunnes Jani tuli olttiin yhdessä aika pitkään Jani nukahti viereen meni aikaa ennenkuin sain unen. - Anonyymi
Nyt on spedellä taas uusi aluevaltaus buaahaa
- Anonyymi
Väisty saatana!
- Anonyymi
Olin itse 22v kun olin tädin luona kiusasi minua usein tyttöistä istui sohvalla avonainen yöpuku päällä menin eteen laskeuduin alas nopeaan vetäisin phousut kerta vedolla kerkis sanoa mit sinä suutelin karvapehoikkoa sanoi et kyllä nuolin ei voinut mitään tunsin pillu kostui työnsi päästä sanoi tomerasti olen sun täti työnsi päästä nuolin himokkaana vähn hellitti nousin olin jo haarojen välissä työnnyin sisään revin yöpaitaa ja imin rintoja imin nännejä sanoi vielä ei me voida mutta antoi kohta huokasi luoja kn olet kova kohta naittin sovussa imi nännejä ja panin Marketta antautui oli edessä jalat levällään kiihotti lisää paineli pakaroista ja kuiski kerrankin kerrankin saan kuin haluan kävi vain loiske kun pantiin kiljui luoja saan kerrankin ja kiljui oikeasti työnniin kunnolla vatsa vapisi ja laukesin, oli tädin päällä ensin torui ja sitten silitteli ei olisi ptänyt kiusata sitten naureskeli ihanaa että panit nautin kun otetaan kunnolla katsoi silmiin panethan myöhemminkin oli ihana olla panopuuna olenko noin haluttava kerro sanoin olet ihanan isot rinnat, kertoi Onnikin ihastui niihin nuorena suutelin nännejä täti värähteli kuiskas ne vieläkin reakoi heti nousin täti halasi sanoi ihanaa kun työnnyin taas sisään nyt yhteistoimin rakasteltiin täti nauroi haluan tulla kipeäksi naiminesta, kahdesti päivällä otin tätiä seinää vasten kun kulki ohi kiljui ihanna kun panet noin hirtoin ja nipisteln nännejä tuli nopeaan toisen kerrana kun teki miehelleen ruokaa etu kautta tiskipöytää vasten halasi eipä ole ennen näin ihanaa ollut ruuan laitto.
Onni tuli ja käytiin ongella, paisteltiin ahvenia Onni otti viinaa täti ei estellyt teki kunnon toteja ja Onnihan väsyi, tädin kanssa naitinn ulko saunassa kahdesti ennen kuin oli puoli yötä. Minun ja tädin suhde kesti pitkään kertoi että kestää Onnin juopottelua nyt hyvin jakun panee haluaa takaa ja ajattelee minua. Äitiä ihnetytti kun kuljen niin useintädin luona sanoin kun Onni on Onni ei saa autwettua tätiä katsoi minua ja sanoin noinkohan on.
Myöhemmin kun oltiin kahden äiti kysyi panetko siskoani, jos panet olevarovainen Onni voi olla hullu ja vainoharhainen kun juo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850