Arvio Natoon liitoutumattomuudesta

Anonyymi

Laitan tämän tännekin:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16913583/suomi-valmistelee-liittymista-natoon---jukka-tarkka#comment-108000162

Natoa pidetään pelastajana.
Mutta tapahtumista tulee mieleen se, mitä raamatussa: Pilatus valmisteli Jeesusta vapaaksi päästettäväksi, mutta kansa vastusti. Älä päästä häntä, vaan Barabbas...

https://www.google.com/search?q=suomen ja israelin lippu&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk020X1m0ETpw5zs-OMGCN5FUCinMEg:1620466433137&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjj_vfw47nwAhVmw4sKHU4YAdwQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1366&bih=607#imgrc=GOS_VZnxsw-MTM

Onko niin, että jokainen, joka haluaisi Suomen Natoon, kuuluu niihin, jotka olisivat halunneet päästää Jeesuksen menemään, ettei tämä olisi voinut tehdä lunastustyötään? Hänen tehtävänsä oli päätyä ristille.
Kaikesta päätellen kansa hylkää Naton, käy läpi opetus ajan synneistään, kunnes jatkaa matkaansa aikana, jolloin Natoa ei enää ole näkyvissä, mutta usko liittoutumisen pelastukseen tietyiltä osin on jäänyt?

Jerusalemin piiritys tapahtui v. 70, eli n. 40 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen, kun Tituksen johtama Rooman armeija valtasi Jerusalemin lähes 5 kk:n piirityksen jälkeen.
Jos Jeesus syntyi v. 3 eKr, hän kuoli n. v. 30 jKr, hänen kun sanottiin olleen n. 33 vuotias.
Jos nämä tapahtumat on laskettavissa... vuodesta 1997 40=2037. Eli Suomen valloitus tapahtuisi tuolloin?

Etsitään IS:stä 2036. Se tiedetään, että Putinin valtakausi ulottuu tuolle vuodelle.
Suomeen on ennustettu mm. nälänhätää:

https://www.is.fi/haku/?query=2036&category=kaikki&period=whenever&order=new
"Yli 90 eläintä nääntyi kuoliaaksi"...
"Toivottavasti tämä tulee kuulluksi"..
"Putin vahvisti lain, mahdollisuus hallita vuoteen 2036".

Mitä seuraava presidentti aikoo? On ennustettu tulevan mies, joka on Putinia kovempi, ja mahdollisesti hän valtaa Suomen.
Mutta jopa onkin outo yhteensattuma tuo ensimmäinen nälänhätään ja nääntymiseen viittaava juttu, kun aloitin etsimään.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Yli 90 eläintä nääntyi kuoliaaksi"...

Tarkoittanee, että yli 90 % Suomen maatalouden eläimistöstä menehtyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1696
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1171
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe