Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,

Anonyymi

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22

17

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jes.45:23 Minä olen vannonut itseni kauttani, ja minun suustani on lähtevä totuus, peruttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman ja jokaisen kielen valansa vannoman. Room.14:11 Sillä kirjoitettu on: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa. Fil.2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. Ilm.5:13-14

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Anonyymi

      Jumala ei pelasta väkisin.

      • Anonyymi

        Mitä sellainen kuviteltu olento nyt pystyis väkisin.


    • Anonyymi

      Kiitos hyvästä Sanasta!

    • Anonyymi

      Kääntyminen, engl. repent tarkoittaa syntisyyden myöntämistä ja siksi Jumalan puoleen kääntymistä avun saadakseen joko kasteessa ja sitten sen jälkeen ehtoollisessa. Ei se kääntyminen tarkoita harhaoppisten helluntaisten puoleen kääntymistä.

      Apt.2:38 "Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
      Meitä ja meidän lapsia tämä lupaus tarkoittaa. Tästä sukupolvesta eli nyt eläviä lapsia.(jae 39,40)

      Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
      the gift of the Holy Ghost.
      For the promise is unto you, and to your children.

      • Anonyymi

        Pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta,
        Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

        Not by works of righteousness which we have done, but according to his mercy he saved us, by the washing of regeneration, and renewing of the Holy Ghost;
        I write unto you, little children, because your sins are forgiven you for his name’s sake.


      • Anonyymi

        Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
        Now if any man have not the Spirit of Christ, he is none of his.


    • Anonyymi

      Hurmoshenkiseen tilaan johdateltu nainen huusi lahkon kokouksessa Amerikassa kojootin äänellä, jotta ihmiset kääntyisivät hänen puoleensa.

      • Anonyymi

        Silloin sellainen ihminen tulisi ohjata terveydenhoidon ammattilaisten puheille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin sellainen ihminen tulisi ohjata terveydenhoidon ammattilaisten puheille.

        Kotimaisessa lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin. Mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siitä uskonyhteisössä mihin kuului.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin sellainen ihminen tulisi ohjata terveydenhoidon ammattilaisten puheille.

        "Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja terveen harkinnan hengen."

        Terve järki on terveen uskon hyvä tunnusmerkki.

        Alussa oli Logos: Sana, järki, järkevyys, tieto, ymmärrys, logiikka jne.

        Sananl. 15:7

        Viisaan sanat levittävät tietoa, tyhmän ajatukset harhailevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän Jumala ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman, rakkauden ja terveen harkinnan hengen."

        Terve järki on terveen uskon hyvä tunnusmerkki.

        Alussa oli Logos: Sana, järki, järkevyys, tieto, ymmärrys, logiikka jne.

        Sananl. 15:7

        Viisaan sanat levittävät tietoa, tyhmän ajatukset harhailevat.

        Hurmoslahkoissa asioiden ymmärrys, järki ja oikea tieto yritetään korvata hurmoskokemuksilla ja selittämättömillä ilmiöillä eli mystiikalla.
        Siihenkin löytyy Paavalilta sopivia lausahduksia.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun VALHEELLISUUTENI vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Ps. 119:66

        Anna minulle tietoa, anna oikeaa ymmärrystä, minä turvaan sinun käskyihisi.


      • Anonyymi

        Veikko Ennala kirjoitti aikoinaan Hymy lehdessä, kuinka muistaakseni Ranuan suviseuroissa, muuan mummo yritti kiivetä riemuun noustuaan puhelintolppaan, uikuttaen ui ui ui!


    • Anonyymi

      Tervejärkiset eivät usko jumaliin tai muihin huuhaa juttuihin.

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan on vain yksi Jumala, Luoja, joka on luonut kaiken, mitä on olemassa.

        2. Piet. 3:5

        Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta.

        Perisynnissä ihminen menetti hengen yhteyden Luojaan ja kuoli hengellisti.

        Raamatun mukaan Jumala palauttaa Hengen yhteyden ihmisee pesemällä kasteessa synnit pois ja lahjoittamalla Pyhän Hengen lahjan ihmisen sieluun asumaan. Pyhä Henki on se uskon yhteys ihmisen ja Jumala välillä.


    • Anonyymi

      Ensimmäiset tiedot helluntailiikkeestä Suomesta ovat vuodelta 1907. Ensimmäisiin helluntaiherätyksen edustajiin luetaan ruotsalaiset "saarnaajasisaret" Greta Andersson ja Anne Blom, jotka tulivat pienen ryhmän kanssa Etelä-Suomeen vuonna 1907. Blomin ja Anderssonin toiminta päättyi kuitenkin vuonna 1909 onnettomuuteen rukousviikolla, jolloin saarnaaja yritti kävellä vetten päällä ja hukkui.[1][3]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe