Orpolle tuli kiire kun Kokoomus alkoikin laskea, että jos 35 heidän edustajjansa äänestää tyhjää niin kuinka pienimäärä hallituksen porukoista tarvitsee vain äänestä vastaan niin paketti kaatuu ja näin ainakin Orpo ja Mykkänen paljastivat kyntensä (vai miten sitä sanotaan) Tai parempi sanonta olisi kai näyttivät mistä kana kusee.
En viitsisi taas lähteä tekemään noita iänikuisia laskelmia mutta katsotaan miten se olisi mennyt. Äänioikeutettuja siis 199 ja siitä pois tyhjät äänet niin jäljelle jäisi 199-35=164/3=54,666 ja vastaan äänestäjiä on ilmoittautunut 49 joten periaatteessa viisikin ääntä olisi riittänyt kumoamaan paketin. 164-5=159/3=53 ja 49 5=54
Nyt siis Hoskosen lisäksi 4 kansanedustajaa jotka olisivat loikanneen hallituksen leiristä olisivat pystyneet kaatamaan paketin. Sama systeemi pätee periaatteessa vieläkin mutta yhtä montaa kokoomuslaista jotka äänestävät kyllä niin tarvitsee löytyä yhtä monta hallituksesta loikkajaa Hoskonen ja ne 4 muuta. tämä noin karkeasti ottaen.
Mutta miksi korona runteli juuri Italiaa ja tavallaan pandemia hysteria lähti juuri sieltä ja nyt ne (P2) ovat hoksanneet että mitä järkeä on olla nettomaksaja kun ilmankin voi olla ja saada vielä rahaa meiltä "rikkailta" EU mailta, joita on Saksa, Hollanti, Ruotsi, Itävalta, Tanska ja piskuinen Suomi, jonka omat kansalaiset joutuvat turvautumaan leipäjonoihin ja kirkon ruoka apuun.
Minäpä kerron kuka tätä Eurooppaa hallitsee ja mistä se tapahtuu.
https://fi.wikipedia.org/wiki/P2
On sanottu että järjestö on lakkautettu mutta tilalle on tullut uusi, jota me emme vielä tiedä minkä niminen se on ja ketä siihen kuuluu, mutta korona huijauksen takana ne on varmasti ja levittivät ja levittävät vieläkin sitä hysteriaa saadakseen ilmaista rahaa rikkailta EU mailta kuten Suomelta, jonka kansalai... jne
Heinäkuussa 1990 Brenneke toimitti italialaisille toimittajille asiakirjoja, jotka koskivat Licio Gelliä ja Propaganda Due:a (P2), väittäen CIA: n antaneen tukea heidän toiminnalleen (activities). CIA kutsui väitteitä "ehdottomaksi hölynpölyksi" ja kiisti osallistumisensa Italian terrorismiin ja Olof Palmen murhan. Ottaen huomioon "väitteiden törkeän luonteen", CIA kielsi julkisesti ja totesi: "Virasto kiistää ehdottomasti, että herra Brenneke olisi koskaan ollut CIA: n edustaja tai ollut yhteydessä CIA: han." LAITAN ALKUPERÄISEN TEKSTIN TÄHÄN ALLE.
In July 1990, Brenneke provided documents to Italian journalists regarding Licio Gelli and Propaganda Due (P2), asserting CIA support for their activities. Calling the allegations "absolute nonsense", the CIA denied involvement in Italian terrorism and the assassination of Olof Palme. Given "the outrageous nature of his claims", the CIA gave a public denial stating: "The agency flatly denies that Mr. Brenneke was ever an agent of the CIA or had any association with the CIA."
Olen kirjoittanut että Olof Palmea ei kukan tappanut, mikä pitää paikkansa, sillä P2:lla oli haarakonttori Skandia talossa jonka liepeillä huijaus ja katuteatteri tapahtui. Luulen että P2 ja CIA ovat sekaantuneet tähän teatterin järjestämiseen ja uhri on tai oli mukana juonessa. Siksi korona huijaus on mitä todennäköisimmin näiden samojen huijarien touhuja ja nyt ne yrittää kusetta myös meiltä Suomen köyhiltä ilmaiseksi rahaa touhujensa yllä-pitämiseen, sillä köyhien kukkarostahan se rahat takaisin otetaan. EI RIKKAIDEN KUKKAROSTA.
Nyt ensi keskiviikkona on tärkeä äänestys. Siinä katsotaan kuinka tyhmiä kansanedustajia meillä on. Eikö ne tajua että nämä muurariveljet naureskelevat Bambers-vaipat naamalla sisäistä hörönaurua niin että hyvä ettei ulospäin kuulu. Maskin taa on helppo piilottaa rikolliset aikeensa. Suomen media on huijarien hallussa ja joku kutsuu heitä rakkikoiriksi. Minä kun olen suustani hieman kaunopuheisempi niin kutsuisin heitä vain hyväksi-käytetyiksi olosuhteiden orjiksi.
ROPAKANTA KAKKI
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt siis Hoskosen lisäksi 4 kansanedustajaa jotka olisivat loikanneen hallituksen leiristä olisivat pystyneet kaatamaan paketin. Sama systeemi pätee periaatteessa vieläkin mutta yhtä montaa kokoomuslaista jotka äänestävät kyllä niin tarvitsee löytyä yhtä monta hallituksesta loikkajaa Hoskonen ja ne 4 muuta. Tämä noin karkeasti ottaen.
Niin juuri karkeasti ottaen sillä laskin että ne kokoomuslaiset jotka eivät puolla suoraan elvytyshuijausta niin jos he äänestävät tyhjää niin tuo väittämä pätee suurin piirtein mutta jos heissä on näiden kolmen jo kantansa ilmoittaneen "loikkarin" (lue isänmaan pelastajan) lisäksi äänestää 'ei' niin kuvio muuttuu siten ettei hallitus Joukoista tarvitsekaan niin monen "loikata" (lue tehdä isänmaallinen teko)- Anonyymi
Gelli lähetti sähkösanoman (Umbetto Ortolanin kautta) ystävälleen Philip Guarinolle. Sähkeessä luki: "Ruotsalainen puu tullaan kaatamaan."
CIA kutsui väitteitä "ehdottomaksi hölynpölyksi" (absolute nonsense) ja kiisti osallistumisensa Italian terrorismiin ja Olof Palmen murhaan.
Olihan tollasta vähän samanlaista juttua kurdien syyllistämisessä kun poliisi oli salakuuntelemalla saanut kuulla että joku olisi puhelimessa sanonut jotain häiden pitämisestä kadulla ja häät tarkoittaa kai salakielellä että joku ammutaan.
Voisin ottaa tähän yhden ketjun tuolta arksitossa jossa kerrotaan kuinka tämä suomalainen Haamumies oli viettämässä iltaa työpurukassa ja ennen lähtöään kotiin sanonut että hänellä on 'sovittu tappaminen' ja aamulla kuuli että Palme oltiin tapettu ja vähän häntä muistuttava kuva "haamukuva" ilmestyi lehtiin ja hänelle tuli eräs filmi mieleen jonka oli paria viikkoa aiemmin nähnyt yle 1 tai 2 tai mtv:stä Turussa jossa vieraili sukulaisissa ja katseli yksin sohvalla loikoillen tuon filmin jonka tapahtumat noudattavat 75 %:sesti Palmen murhan teatteri esitystä. Filmi on The Boomerang by Kazan joka Suomessa nimi on "saarroksissa"
Niin sitten on vielä yksi sähkeen sisältö . En muista enää missä lehdessä se oli mutta suomalaisessa kuitenkin ja sillä ei ole mitään tekoa minkään kanssa muuta kuin miten nuo sähkeiden tai puheluiden vastaan ottajat sitten toimivat jos nuo oli jotain toiminta ohjeita. Tuo 'sovittu tappaminen' viesti edellyttää että se oltiin salakuunneltu paikan päältä joka oli Hot Apple niminen ravintola Helsingissä 28. helmikuuta 1986 työkavereiden todistamana, jotka työskentelivät Patologian Laitoksella Tukholman kadulla Helsingissä ja juhlan syy oli Haamumiehen nimen muuttuminen Ruotsalaisesta siksi mikä se nyt on ja samalla hän oli vitsaillut että perustaa oman vapaamuurari loosin ja on itse sen kiistaton johtaja. Sitten varmaan oikeat P2 rapparit kostivat ja tekivät tällaisen kuprun uhrin ollessa mukana juonessa. Palmehan kai oli vapaamuurari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gelli lähetti sähkösanoman (Umbetto Ortolanin kautta) ystävälleen Philip Guarinolle. Sähkeessä luki: "Ruotsalainen puu tullaan kaatamaan."
CIA kutsui väitteitä "ehdottomaksi hölynpölyksi" (absolute nonsense) ja kiisti osallistumisensa Italian terrorismiin ja Olof Palmen murhaan.
Olihan tollasta vähän samanlaista juttua kurdien syyllistämisessä kun poliisi oli salakuuntelemalla saanut kuulla että joku olisi puhelimessa sanonut jotain häiden pitämisestä kadulla ja häät tarkoittaa kai salakielellä että joku ammutaan.
Voisin ottaa tähän yhden ketjun tuolta arksitossa jossa kerrotaan kuinka tämä suomalainen Haamumies oli viettämässä iltaa työpurukassa ja ennen lähtöään kotiin sanonut että hänellä on 'sovittu tappaminen' ja aamulla kuuli että Palme oltiin tapettu ja vähän häntä muistuttava kuva "haamukuva" ilmestyi lehtiin ja hänelle tuli eräs filmi mieleen jonka oli paria viikkoa aiemmin nähnyt yle 1 tai 2 tai mtv:stä Turussa jossa vieraili sukulaisissa ja katseli yksin sohvalla loikoillen tuon filmin jonka tapahtumat noudattavat 75 %:sesti Palmen murhan teatteri esitystä. Filmi on The Boomerang by Kazan joka Suomessa nimi on "saarroksissa"
Niin sitten on vielä yksi sähkeen sisältö . En muista enää missä lehdessä se oli mutta suomalaisessa kuitenkin ja sillä ei ole mitään tekoa minkään kanssa muuta kuin miten nuo sähkeiden tai puheluiden vastaan ottajat sitten toimivat jos nuo oli jotain toiminta ohjeita. Tuo 'sovittu tappaminen' viesti edellyttää että se oltiin salakuunneltu paikan päältä joka oli Hot Apple niminen ravintola Helsingissä 28. helmikuuta 1986 työkavereiden todistamana, jotka työskentelivät Patologian Laitoksella Tukholman kadulla Helsingissä ja juhlan syy oli Haamumiehen nimen muuttuminen Ruotsalaisesta siksi mikä se nyt on ja samalla hän oli vitsaillut että perustaa oman vapaamuurari loosin ja on itse sen kiistaton johtaja. Sitten varmaan oikeat P2 rapparit kostivat ja tekivät tällaisen kuprun uhrin ollessa mukana juonessa. Palmehan kai oli vapaamuurari.Anonyymi
09.05.2021 20:15
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko uskovaisesta natsi kun joku ateisti sanoo sille suorat sanat että menis hoitoon. Uskominen johonkin henkiolentoon on mielisairautta, vaikka kansa hyväksyykin heille tuollaisen sairauden ilman että joutuisivat siitä tilille. Se pitäs lailla kieltää levittämästä uskonnollista paskaa; oli se sitten mitä tahansa - kristinuskoa tai islamia. juutalaiset ei kai levitä omaa uskontoaan eikä hindut tai budhalaiset. He antavat jokaisen päättää itse asiasta eli alkaako sekoilemaan uskon asioilla sillä henkiolennot niissäkin taitaa olla mukana jutussa
Kuinka joku järkevä ihminen voi uskoa johonkin keijukaisen tai pirun, enkelin tai jumalien olemassaoloon ja jos huomautat heille siitä niin nuo suuttuvat ja langettavat jopa jotain kirouksia päällesi. Onhan uskovaiset jopa polttaneet roviolla ihmisiä jotka eivät henkiin usko.
Lue lisää
Synkronisiteetti
(engl. synchronicity). Psykiatri Carl Jungin mukaan maailmassa vaikuttaa kausaliteetin ja sattuman lisäksi myös synkronisiteetti. Hän tarkoitti sillä ei-kausaalisia, merkityksellisiä yhteensattumia. Esimerkiksi kun (tässä oli annettu huono esimerkki joten pyyhin sen pois) Jungin mukaan tällaisessa tilanteessa ei ole kysymys sattumasta, vaan sykronismista. Mistä muusta tämä kertookaan kuin siitä, että ihmisillä on taipumus nähdä yhteyksiä ja ”syvällisiä” merkityksiä siellä, missä niitä ei ole?
Minusta ne jotka lukevat ja tulkitsevat uskonnollisia tekstejä sortuvat juuri näkemään jotain merkityksiä syvällisestä vähemmän syvällisiin ja ulkopuoliselta ne eivät tunnu mitenkään merkityksellisiltä. Minä olen täälläkin kertonut juttua siitä kun minut ikään kuin ohjattiin Hietaniemen hautausmaalle (jalat kulkivat omaa vauhtia) ja kun saavuin sen portille niin minulle tuli outo tunne että mitäs tämä nyt on ja aloin lukemaan nimiä hautakivistä. Tuo tapa on minulla vieläkin ja ennen sitä luin autojen rekisteri numeroita kun niistä aina silloin tällöin muodostui ellei nyt ihan kokonaisia lauseita mutta hauskoja yhdistelmiä kuitenkin. Hassua että ne tuli peräkkäin vaikka näin OTA-144, SUI-445 ja HIN-785. Sitten mulla oli koirat ja niistä noutajat. Kävelin töistä kotiin ja jätin joskus kääntymättä jostain kadun kulmasta kun pelkäsin tai en minä mitään pelännyt mutta ajattelin että sieltä se noutaja tulee vastaan. Noutaja on kuitenkin puoli harvinainen rotu ettei joka kolmaskaan koira ole noutaja (kaukana siitä) ja olin joskus sanonut kun joku kysyi minulta ja kaveriltani mikä teidän maailmankatsomuksenne on niin käveri sanoi jotain plaa plaa plaa mutta minä sanoin että se on sattuman filosofia (en tiennyt Carl Jungista ja synkronisiteeteistä tuolloin hölkkäsen pöläystä) Olin innokas raveissa kävijä ja olen hävinnyt omaisuuteni uhkapeleihin. Nyt olen lopettanut onneksi. Niin sekin että aloin lukemaan niitä nimiä hautakivistä voi olla automaattinen reaktio sillä olin ollut vuotta aiemmin Tilastokeskuksessa tallentamassa kuolintodistuksia tietokoneelle. Jännä nähdä kun viime vuoden viralliset influenssaan kuolleiden tilastot julkaistaan että paljonko niistä kuoli koronaan.
Mutta mennään hautausmaan portille. Aloin lukemaan ja kävelin eteenpäin samalla ja olin kävellyt noin parikolmekymmentä metriä jos sitäkään kun 16. hauta oikealla tai siis menosuuntaan oikealla puolella pysäytti minut ja olin lentää perseelleni. Hauta kivessä oli kolme nimeä ja alin nimi oli Väinö Sattuma. Tämä herra löytyy myös googlesta. Herra mun siunakkoon sanoin vain. Tämäkin tästä vielä puuttui, mutta se antoi minuun puhtia Olin löytänyt jotain mielestäni salaista tietoa. Johdattiko joku henkiolento minut sinne vai miksi juuri minä satuin löytämään tuon haudan kuin johdateltuna sinne. Se ei ollut vain sattumaa eikä edes synkronismia. Sanokaa te hyvät palstalaiset mitä se oli. Minä olen ikuinen ateisti ja tunnen marxilaisen filosofian ainakin alkeet jossa objektiivinen todellisuus on ensi sijalla. Mutta mikä tässä tapauksessa on objektiivista ja mikä sitä subjektiivista eli pään sisäistä höpinää. Ei tuo Sattuman hauta teille merkitse nyt kun sen tiedätte missä se on niin oikeastaan yhtään sen kummempaa kuin mikään muukaan hauta tai nimi. Laitan tämän viestin jatkoksi aloittamaan ketjuun sillä onnistuin kerrankin selittämään tämän tapahtuman niin kuin se meni. Mitä muita sattumia elämässäni on sattunut niin kerron sitten joskus. Tai olen niistä tänne kertonutkin mutta niitä on vaikeampi todistaa kuin tuo hautakivi joka on siis alaportista 16. kivi oikealla puolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
09.05.2021 20:15
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko uskovaisesta natsi kun joku ateisti sanoo sille suorat sanat että menis hoitoon. Uskominen johonkin henkiolentoon on mielisairautta, vaikka kansa hyväksyykin heille tuollaisen sairauden ilman että joutuisivat siitä tilille. Se pitäs lailla kieltää levittämästä uskonnollista paskaa; oli se sitten mitä tahansa - kristinuskoa tai islamia. juutalaiset ei kai levitä omaa uskontoaan eikä hindut tai budhalaiset. He antavat jokaisen päättää itse asiasta eli alkaako sekoilemaan uskon asioilla sillä henkiolennot niissäkin taitaa olla mukana jutussa
Kuinka joku järkevä ihminen voi uskoa johonkin keijukaisen tai pirun, enkelin tai jumalien olemassaoloon ja jos huomautat heille siitä niin nuo suuttuvat ja langettavat jopa jotain kirouksia päällesi. Onhan uskovaiset jopa polttaneet roviolla ihmisiä jotka eivät henkiin usko.
Lue lisää
Synkronisiteetti
(engl. synchronicity). Psykiatri Carl Jungin mukaan maailmassa vaikuttaa kausaliteetin ja sattuman lisäksi myös synkronisiteetti. Hän tarkoitti sillä ei-kausaalisia, merkityksellisiä yhteensattumia. Esimerkiksi kun (tässä oli annettu huono esimerkki joten pyyhin sen pois) Jungin mukaan tällaisessa tilanteessa ei ole kysymys sattumasta, vaan sykronismista. Mistä muusta tämä kertookaan kuin siitä, että ihmisillä on taipumus nähdä yhteyksiä ja ”syvällisiä” merkityksiä siellä, missä niitä ei ole?
Minusta ne jotka lukevat ja tulkitsevat uskonnollisia tekstejä sortuvat juuri näkemään jotain merkityksiä syvällisestä vähemmän syvällisiin ja ulkopuoliselta ne eivät tunnu mitenkään merkityksellisiltä. Minä olen täälläkin kertonut juttua siitä kun minut ikään kuin ohjattiin Hietaniemen hautausmaalle (jalat kulkivat omaa vauhtia) ja kun saavuin sen portille niin minulle tuli outo tunne että mitäs tämä nyt on ja aloin lukemaan nimiä hautakivistä. Tuo tapa on minulla vieläkin ja ennen sitä luin autojen rekisteri numeroita kun niistä aina silloin tällöin muodostui ellei nyt ihan kokonaisia lauseita mutta hauskoja yhdistelmiä kuitenkin. Hassua että ne tuli peräkkäin vaikka näin OTA-144, SUI-445 ja HIN-785. Sitten mulla oli koirat ja niistä noutajat. Kävelin töistä kotiin ja jätin joskus kääntymättä jostain kadun kulmasta kun pelkäsin tai en minä mitään pelännyt mutta ajattelin että sieltä se noutaja tulee vastaan. Noutaja on kuitenkin puoli harvinainen rotu ettei joka kolmaskaan koira ole noutaja (kaukana siitä) ja olin joskus sanonut kun joku kysyi minulta ja kaveriltani mikä teidän maailmankatsomuksenne on niin käveri sanoi jotain plaa plaa plaa mutta minä sanoin että se on sattuman filosofia (en tiennyt Carl Jungista ja synkronisiteeteistä tuolloin hölkkäsen pöläystä) Olin innokas raveissa kävijä ja olen hävinnyt omaisuuteni uhkapeleihin. Nyt olen lopettanut onneksi. Niin sekin että aloin lukemaan niitä nimiä hautakivistä voi olla automaattinen reaktio sillä olin ollut vuotta aiemmin Tilastokeskuksessa tallentamassa kuolintodistuksia tietokoneelle. Jännä nähdä kun viime vuoden viralliset influenssaan kuolleiden tilastot julkaistaan että paljonko niistä kuoli koronaan.
Mutta mennään hautausmaan portille. Aloin lukemaan ja kävelin eteenpäin samalla ja olin kävellyt noin parikolmekymmentä metriä jos sitäkään kun 16. hauta oikealla tai siis menosuuntaan oikealla puolella pysäytti minut ja olin lentää perseelleni. Hauta kivessä oli kolme nimeä ja alin nimi oli Väinö Sattuma. Tämä herra löytyy myös googlesta. Herra mun siunakkoon sanoin vain. Tämäkin tästä vielä puuttui, mutta se antoi minuun puhtia Olin löytänyt jotain mielestäni salaista tietoa. Johdattiko joku henkiolento minut sinne vai miksi juuri minä satuin löytämään tuon haudan kuin johdateltuna sinne. Se ei ollut vain sattumaa eikä edes synkronismia. Sanokaa te hyvät palstalaiset mitä se oli. Minä olen ikuinen ateisti ja tunnen marxilaisen filosofian ainakin alkeet jossa objektiivinen todellisuus on ensi sijalla. Mutta mikä tässä tapauksessa on objektiivista ja mikä sitä subjektiivista eli pään sisäistä höpinää. Ei tuo Sattuman hauta teille merkitse nyt kun sen tiedätte missä se on niin oikeastaan yhtään sen kummempaa kuin mikään muukaan hauta tai nimi. Laitan tämän viestin jatkoksi aloittamaan ketjuun sillä onnistuin kerrankin selittämään tämän tapahtuman niin kuin se meni. Mitä muita sattumia elämässäni on sattunut niin kerron sitten joskus. Tai olen niistä tänne kertonutkin mutta niitä on vaikeampi todistaa kuin tuo hautakivi joka on siis alaportista 16. kivi oikealla puolella.https://vastavalkea.fi/2015/09/11/operaatio-gladio-ja-naton-salaiset-armeijat/
https://like.fi/kirjat/naton-salaiset-armeijat-operaatio-gladio-ja-terrorismi-lansi-euroopassa/
Svenska Stay-behinds dagliga verksamhet sköttes från en lägenhet i Stockholm på Bergsgatan 16. Organisationen hade även ett hemligt kontor i Thulehuset på Sveavägen som man kom åt från Luntmakargatan.
Ruotsin Stay-behindin päivittäistä toimintaa hoidettiin Tukholmassa huoneistosta osoitteesta Bergsgatan 16. Organisaatiolla oli myös salainen toimisto Thulehusetissa Sveavägenissä, jonne pääsi Luntmakargatanilta.
Inga-Britt Ahlenius ja muut ovat sanoneet, että olisi tutkittava, olisiko Stay-behind voinut olla mukana Olof Palmen murhassa. Entinen turvallisuuspoliisin vakoilusta vastaava vakooja Olof Frånstedt kirjoitti muistelmiensa "Vakoojametsästäjä" toiseen osaan epäilevänsä, että Grupp Barbro, jolla Olof Frånstedtin mukaan oli jonkinlainen yhteys Stay-behindiin, olisi voinut olla osallisena murhassa.
Tutkijat ovat yrittäneet selvittää ja tunnistaa yhteyttä kahden ilmiön välillä, joilla ei tunnu olevan mitään yhteyttä. Puhumme Carl Jungin kiinnostuksen kohteista, hänestä, joka keksi synkronismin.
Joskus ajattelemme maailmankaikkeuden lähettävän meille viestejä kun koemme hämmästyttäviä yhteensattumia. Mutta Jungin mielestä kyse on pelkästään synkronismista. Tämä voidaan määritellä erillisten tapahtumien yhtäaikaisena esiintymisenä jotka voivat tuntua liittyvän yhteen keskenään, mutta niillä ei ole havaittavaa syyperäistä yhteyttä.
Kiteytettynä tämä ainutlaatuinen tieteellinen asia tarkoittaa eri asioiden tapahtumista sattumina, ja siitä huolimatta että niillä on yhteys, ne eivät vaikuta toisiinsa. Siitä huolimatta näillä kahdella tekijällä on yhteys.
Kaikki muuttuu jos ja kun Olof Palmen murha myönnetään lavastetuksi, jossa käytettiin kaksoisolentoja ja sijaisnäyttelijöitä. Asiaa on tutkittava synkroonisina sattumina joka sai alkunsa suomalaisen Haamumiehen salaa kuunnelluista juhlista ja siitä kun hän sanoi että hänellä oli sovittu tappaminen. Murhaa ei siis oltu suunniteltu etukäteen vaan se sai alun hetken mielijohteesta ja uhri on tai oli siinä mukana. Yksi motiivi bluffiin oli tuo vakoilu tai salaseuranta.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti mafia pyrkii hyötymään niin oikeistolaisesta kuin vasemmistolaisesta liikehdinnästä vedoten valtion yhtenäisyyden turvaamiseen. Eli kansallisen edun säilyttämiseen jota sen järjestäytynyt despoottinen kattojärjestönä ei itse edes edusta. Millainen valtion kansalaisen sitten kuuluisi olla kun sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä. Kaikki muu kuin keskusta-kokoomuslaisuus on äärimmäisen haitallista valtiolliselle yhteiskuntarauhalle eli mafialle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244