Tulossa on hurja viikko.
Muutamia paljastuksia.
Mustavaarojen firmassa kuohuu. Aino on ärsyttävä eikä jätä käyttämättä tilaisuutta hiillostaa Noel ulos firmasta. Aino ensin toruu Noelia töistä myöhästelystä. Noel murahtaa:kun sinulla on joskus lapsia ,on arkiaamut vähän erilaisia kuin sinkkuna:
Aino jatka riitelyä. Seuraavaksi Aino kertoo jotain mikä saa Noelin pimahtamaan. Aino tietää Noelin yksityiselämästä asioita joita Noel ei ole kertonut työpaikalla. Tulee kunnon yhteenotto. Akin selvitellessä Ainon ja Noelin riitaa,Aino saa Akin uskomaan riidan Noelin syyksi. Noelille on siis tiedossa vaikeuksia. Noelille paljastuu samassa keskustelussa, että Aino ei ole se ,joka vuoti Noelin yksityisasiat työpaikalle. Noelin poistuttua Aino virnuilee, kun sai Noelin hiilostettua ulos.
Taalasbissen mainoskuvauksia tehdää myös. Kaikki menee hyvin siihen asti, kun on aika lähettää kuvat mainosten valmistajalle. Sampo on piiloutunut Karin korjaamolle. Kun Kari lähtee kotiin, Sampo menee Karin tietokoneelle ja vaihtaa valokuvat niihin joissa Linda on tunnistettavissa.
Panemistakin nähdään. Poliisi Miki saa laatukseksiä Moosen WC ssä ohikulkevalta naiselta.
Juonipaljastuksia ensi viikosta(Viikko 19)
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska Kalle saa laatuseksiä vessassa??
- Anonyymi
Se ohikulkeva nainen sattuu vielä olemaan hänen uusi työparinsa!
- Anonyymi
Ennalta arvattava sarja täysin- Mira pelastetaan hädistä ja VIOLAKIN VARMAAN helttyy ottamaan puliakan takaisin...voi eeee.Aivot narikkaan sarjana toimii.
- Anonyymi
Ei siitä ole enää edes aivot narikkaan-sarjaksikaan.
- Anonyymi
Miksei Aki enää välitä Camillasta pätkääkään? Onko kooma kestänyt liian kauan?
- Anonyymi
Mietin samaa......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin samaa......
Aki on elävän leski, ei se Camillaa enä auta, vaikka Aki mitä tekisi tai jättäisi tekemättä.
- Anonyymi
Missä sen Susanna Laineen silmä niin äkkiä musteni..en huomannut että missä välissä se tapahtui ja "jokkea" nyt syytetään
- Anonyymi
Oisko se niin, että oli meikannut ja yöllä lähtenyt pois (kävikö suihkussa, näytti siihen nukkumaan käyneen suoraan!?!? Ja miksi vieras ei mene vierashuoneeseen vaan itse Susu?).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko se niin, että oli meikannut ja yöllä lähtenyt pois (kävikö suihkussa, näytti siihen nukkumaan käyneen suoraan!?!? Ja miksi vieras ei mene vierashuoneeseen vaan itse Susu?).
Tai sitten toinen vaihtoehto, että mustelma nousi vasta aamulla jälkikäteen, jos oli ihan justsillään lyönyt.
- Anonyymi
Joka tapauksessa Laine vaikuttaa hyvinkin pökkelöltä näyttelijänä,tytär on parempi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949