Vinkkejä nielemiseen?

Anonyymi

Vaimostani on tullut ajan myötä taitava suihinottaja, on tekniikkaa, osaa käyttää kieltä jne. Ainoa miinus on, että hän ei niele. Nuorena ekat tyttöystävät (17- ja 20-v) ottivat aina loppuun asti suihin ja nielivät ja haluaisin kokea tuon taas.

Vaimoni ottaa nykyään suihin loppuun asti, mutta sylkee spermat pois. Joskus hän odottaa laukeamisen hetkellä, että on saanut kaikki spermat suuhunsa, mutta sitten sylkäisee ne pois. Joskus spermaa tulee niin paljon, ettei hän saa pidettyä sitä suussa. Hän ei halua niellä, mutta kerran lupasi, että voi joskus kokeilla. Onko antaa vinkkejä, miten tuo onnistuisi helpoiten?

4

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miehenä olen oppinut nielemään spermaa alusta lähtien.
      eka kerran imin ja nielin koulukaverini kikkeliä ja sperman.

Voisit tyhjentää spermaa suuhun ja loput kasvoille, niin
      sperman nieleminen voi olla helpompaa.
      Totutat vähitellen nielemään isomman sperma-lastin
      ja lopulta suihinottaja on valmis nielemään kaikki spermasi.

• Anonyymi

Toisen miehen imijänä tiedän, että Imettäjä nauttii enemmän
      kun suihinottaja nielee sperman.
      imijänä minusta on luonnollista, että nielen sperman.

• Anonyymi

Meillä lähti menemään alas 69:ssä. Kun toinenkin on todella kiihottunut, se menee alas kuin huomaamatta. Monesti saattaa laukeaminenkin tulla liki yhtäaikaa. Kun huomaa, että naisen pylly alkaa pyörimään kiivaammin ja kiivaammin, on hänellä lähellä, itsellekin voi antaa luvan tulla ja päinvastoin, kun naisella on jo ihan lähellä ja itse laukeaa, se saattaa antaa loppusysäyksen naisellekin. Nykyään aina kaikki alas.

• Anonyymi

Mulla oli ja aikanaan vaikeaa niellä lasteja. Mutta sitten vähän vanhempi mies kaveri sanoi, että harjoittelet niin kauan että opit. Ja kyllä sain harjoitelkakin. Hän ihmetytti minulla jatkuvasti ja useimmiten niin, että sille oli näkijöitä. Jouduin myös imemään hänen kavereiden kaluja ja ottamaan lastit suuhun, joskus kasvoille ja paljaille rinnoille.
      Siinä sitä harjoitellessa vähitellen oppi ja nykyisin ei ole mitään vaikeuksia ottaa suuhun ja niellä kaikki.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1516
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1399
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      321
      1051
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      291
      970
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      964
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    Aihe